Hoi allemaal Ik heb vandaag wat zitten nadenken schok nee maar dus ik wil weer afvallen,ik heb dus een maagring laten zetten in september en ben 15 kilo vermagerd maaaaar natuurlijk bleef het erbij,en ik verloor men job en bewoog niet meer en dan kwam het knabbelen erbij natuurlijk en zo kwam ik 2 kilo weer bij en ben nooit meer afgevallen sinds januarie.Ik probeer ookal 1.5 jaar voor een kindje maar ben nog steeds 'moederloos' ik heb luie eierstokken te danken (volgens gyn.) aan mijn gewicht.dus wil ik nu vermageren zodat ik GEEN luie eierstokken meer heb en een eerlijke kans op een kindje heb. Nu kan het zijn dat ik meer ben bijgekomen ik woog 103 kilo toen ik de maagring zette laatst gewogen was een maand geleden en woog toen 91 kilo.(was wat bijgekomen want was 89 kilo in januarie) en denk zelfs dat het nu weer 93 kilo is(men ms komen eraan denk ik,kom ik altijd twee kilo bij) DUS nu ik terug werk heb-beginnend volgende maand- ga ik weer eens trg beginnen want het wordt tijd!Ik heb mezelf al een fiets gekocht oor naar het werk te gaan en dus zal ik veel meer bewegen dus dat is al gedaan maar nu nog een dieet... Ik denk dat ik gewoon normal ga eten en proberen pizza en frietjes en snoep en chips enzo te vermijden,zoals mijn vorig dieet.Dit hou je goed vol vindt ik. geen puntendieet,brooddieet of weet ik veel,gewoon beweging en normaal eten zonder snoep en pizza ect.. Dus hopelijk lukt dit ik heb mezelf ook een zumbavideo aangeschaft en ga er direct mee beginnen heb het al gedaan is wel leuk maar vermoeiend!!! doe dit een uur lang en je zal echt zweten,en ik zweet niet makkelijk dus meiden die wille afvallen zet hier je motivatie en laat ons regelmatig iets weten van je dag,of het moeilijk ws,wat je al vermagerd bent,of bv als je zin hebt in iets zoets maar het mag niet...we zullen je steunen. Ik zal mezelf gaan wegen nu en meten-ja ik meet mijn lichaam voor de centimeters,daar verlies je zelfs vlugger iets dan kllo's en is een goede motivatie- en hoop dat jullie mijn voorbeeld nemen ik zal trouwens ook tips en trics vertellen die ik uit mij bronnen vindt. Ik zal ook vertellen welke creme's goed zijn(volgens mijn ervaring) en welke pillen eventueel wel echt werken om je te helpen die kilo's te doen verdwijnen. Ik snap het als je tegen vermageringspillen bent maar niemand HOEFT dit te gebruiken ik deel alleen maar mijn ervaring aan 10 jaar proberen afvallen met alle middelen en trucs. Ik denk dat sommigen zich wel eens afvroegen wat werkt en niet dus....ik deel mijn ervaring groetjes allemaal en ik hoop dat jullie eens komen piepen xxxxx
Zoals belooft heer mijn begin gewicht: 92 kilo en ben 1.62 meter bmi 34 heb mezelf niet kunnen meten want mijn lintmeter is zoek xxxx
Mijn goede ervaringen met creme's zijn deze (ik gebruik ze nu terug) Nr 1: Gewone uiercrème,raar maar waar je huid is echt zo glad en blijf zo enkele dagen na 1 maal smeren.Doe dit elke dag en je heb een strakker velletje en zachter!Wel goed inwrijven want duurt even. Nr 2 : Roc multi-correxion Het trekt direct in en je huid voelt koel,zacht en strakker. Het is anti cell. maar heb er eerlijk gezegd nog niet veel van gezien maar huid is strakker.ruikt ook lekker. Nr 3: Bioterm abdo choc Het trekt direct in en geeft je een ijskoud gevoel,wat wel leuk is. de huid voelt strakker en zacht aan.Het dient om de buik strakker en slanker te maken en eerlijk gezegd voel je (na een tijdje) idderdaad verschil en zie je het ook ! maar je moet natuurlijk ook op je eten letten enzo want ja meren en vermageren terwijl je superveel eet...zo werkt het niet. heeft een appelsien geur btw. Nr 4 : In°novations anti striae balsem. van de kruidvat dus. Ruikt heel goed en trekt snel in. Dient om striemen te minderen maar we weten ook dat striemen moeilijk verdwijnen.Alhoewel als je dit een tijdje smeert voel je wel evrschil,zachtere huid en lijkt alsof je striemen idd beetje bij beetje minderen.
Mijn goede ervaringen met pillen zijn deze: Nr 1:Alli 30euro voor 42 pillen/40 euro voor 82pillen Deze pillen nemen 30 % vet uit je eten. Neem ze in na voor of tijdens je maaltijd.(heel vettig eten = 2 pillen) Drie per dag max Nadeel,het vet wordt niet opgenomen(30%) en moet er dus ergens weer uit....niet zo leuk maar met die 2.5 kilo op 2 weken was ik wel zeer blij,heb toen zelfs pizza kunnen eten voor een keertje.(uitzonderlijk eh ) zonder voorschrift(xenical is juist hetzelfde maar meer bijwerkingen en wel voorschrift) nr2: Reductil 40 euro voor 40pillen (ong) Het zorgt ervoor dat je geen honger hebt de pillen wrken op je hersenen(kan geen kwaad)en laten je denken dat je geen honger hebt of genoeg hebt. Het werkt ook echt zo en viel 5 kilo op een maand af. nadeel: je hartslag gaat soms sneller en soms hoofdpijn. soms ben je een beetje down door de stoffen. met voorschrift,enkel voor obesitas patienten Nr 3: vivaflora darmtransit. platte buik gekocht in een kruidenwinkeltje voor 5 euro ofzo. Ruikt vies en niet leuk om intenemen maar de dag erna voel je het wel en MOET je naar toilet en na enkele keren is het minder en dan zijn eigenlijk je darmen 'gereinigd' en krijg je een plattere buik door de lege darmen.Werkt ook echt hoor je voelt je lichter en de stoffen erin zijn goed voor je huid ect... nadeel:soms intensief op wc zitten zo dit zijn mijn ervaringen met crème's en pillen de voorbije jaren hoop dat iemand er iets aan kan hebben. xxx
Hey Anais Zie dat je ook een Limburgse bent! Er is hier al een topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/54788-afvalrace.html. Misschien kan je daar meebabbelen? Er zijn daar een heleboel dames die samen afvallen. Groetjes