samen afvallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Haha lekker dan! Wel goed bezig.

2. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Kuki, 6,9km :O doe ik je niet na. Zou er ook aan moeten beginnen maar ben niet zo goed in gemotiveerd blijven met hardlopen.

Yaro, jij let op de koolhydraten, hoe doe jij dat met kaas? Zit toch ook aardig wat in of ben ik nu in de war met de kcal die er in zitten?

3. yaro

yaro Niet meer actief

Wishtobe, kaas zit veel vet en kcal in maar geen koolhydraten :)

Hier de training niet af kunnen maken. Had expres wat extra koolhydraten gegeten ivm het verbranden tijdens sporten maar heb al sinds gisteren hoofdpijn en was nu ook steeds heel snel duizelig. Denk door het afkicken van suiker.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dat kan. Zelf denk ik gelijk aan vochttekort bij hoofdpijn. Bij mij komt het meestal daardoor.

5. yaro

yaro Niet meer actief

Nee dat is het niet. Normaal heb ik ook vochttekort als ik hoofdpijn heb, maar drink nu standaard 2 liter water per dag. Dus dat moet wel goed zitten. Ik heb overigens elke keer als ik start met diëten na een flinke dip die hoofdpijn.

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Doedel , ja het is echt het zoete..
    De weegschaal was lief gisteravond :) dat scheelt . Was een kilo aangekomen van t weekend , heb ik heel snel hoor .. Maar die was er dik af!

Kwark is bij mij ook geen succes , vind t erg plakkerig.. Liever yoghurt met vriesfruit

7. yaro

yaro Niet meer actief

Muntje, wat fijn dat die kilo er weer dik af is!

Hier wederom 200 gram afgevallen. Ik ging erop staan omdat ik zeker wist dat ik aangekomen zou zijn. Normaal moet ik zeker 3/4 keer per dag naar de wc, maar nu lukt het niet.
    Heb ik altijd in het begin en denk dat het juist wel goed is om wat minder vaak te gaan haha. Maar ja, ondanks dat was ik toch lichter dan zwaarder.

Mijn ontbijt vandaag is yoghurt met kiwi, lijnzaad en pompenpitten.

8. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Goedemorgen! Een paar drukke dagen gehad... afvallen gaat gelukkig goed gisteren wat nieuwe koolhydraatarme recepten uitgeprobeerd en die zijn heel goed bevallen!
    Tostibrood en monchoubroodjes en nog een gehaktbrood gebakken en een mega pan soep.

Afgelopen dinsdag op de huishoudbeurs wel gewoon van alles geproefd enz was erg leuk,lekker en gezellig.

Mijn menu voor vandaag,
    Ontbijt 2 monchou broodjes met boter,sla en een met ossenworst en 1 met franse kaas. en een mok koffie
    lunch kom goedgevulde soep (zonder vermicelli of rijst) en 2 stukjes gehaktbrood en wat komkommer en tomaat
    Diner nog geen idee maar in elk geval 1 stuks fruit

9. yaro

yaro Niet meer actief

Liefdotje, wat fijn dat het goed gaat! Ik ben wel heel benieuwd naar dat monchoubrood. Hoe maak je dat?

10. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Vandaag hier niet zo'n goede dag, niet volledig uit de band gesprongen maar het gaat niet zoals ik wil.
    Wilde nieuwe broeken hebben maar of ze waren te groot of ze waren te kort dus heb nog niks nieuws.
    Maar 3 uurtjes geslapen vannacht, de oudste die vanmorgen naar de psz ging en vanmiddag moe en zeer aandacht vragend (vooral negatief) en de jongste waarbij de tanden door komen dus ik wilde gewoon comfort food... samen met dochter zo'n (vieze) goedkope margarita pizza gegeten en twee kommen soep maar deze was nogal aan de zoute kant.
    Voel me belabberd maar goed, vanavond nog handballen en dan snel het bed. Morgen weer een nieuwe dag, toch?!

11. yaro

yaro Niet meer actief

Doedel, inderdaad morgen weer een nieuwe dag.

Hier slecht avondeten gegeten. Spinaziestampot. Wel een kleinere portie dan normaal gehad. Wel meer moeite vandaag. Meer zin om te snaaien, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan.
    Verder ben ik behoorlijk opgeblazen. Dikke buik en kan niet naar de wc. Straks maar eens een vezelzakje innemen.

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik ben net een uurtje wezen spinnen. Tong op mijn schoenen, maar heerlijk!!

13. yaro

yaro Niet meer actief

Goed zeg!! Ik zou willen dat ik dat kon. Heb een conditie van niks haha

14. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Ze zijn echt heel lekker en makkelijk te maken het recept staat op de site van koolhydraatarmrecept ze heten koolhydraatarme vezelbroodjes.

Gisteren niet helemaal goed bezig geweest :D Had er gewoon even zin in nu weer vol goede moed verder :)

15. yaro

yaro Niet meer actief

Ach moet een keer kunnen toch. Ik ga eens kijken voor die broodjes.

16. yaro

yaro Niet meer actief

Hier vandaag weegdag. Ik stond op de weegschaal maar moest eigenlijk naar de wc. Dus dat gedaan en toen nog een keer erop. Was ik gewoon 500 gram zwaarder! En toen nog een paar keer erop gestaan en toen gaf hij elke keer wat anders aan met wel ruim een kilo verschil!
    Zou dat op te lossen zijn met nieuwe batterijen? Of is de weegschaal kapot?

Nu maar het 1e gewicht aangehouden van voordat ik naar de wc was geweest.
    Dan zit ik na 4 dagen op -1,1kg. Opzich heel goed natuurlijk maar had meer gehoopt.

Vrijdag weer nieuwe weegdag.
    Dat wordt nog wat want we gaan morgen, zondag en maandag uit eten. Maandag wordt sowieso de wok dus neem ik geen rijst oid. Zit dan al genoeg koolhydraten in de sausjes denk ik.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Lees nu dit bericht pas goed.
    30 kilo in een paar maanden verliezen is niet goed! Als je zwanger bent moet je stoppen met lijnen, want dat is gevaarlijk voor de baby. Als je stopt na zo'n crashdieet, kom je dubbel en dwars weer aan en zit je in 2 maanden op je oorspronkelijke gewicht, als je er niet overheen gaat...

Ik ben in 9 maanden van 92 naar 68 gegaan. 24 kilo dus, maar niet in een paar maanden. Bedenk dus goed wat je wil en wat de gevolgen zijn.

18. yaro

yaro Niet meer actief

Hier ontbijt: kwark met banaan en lijnzaad.
    Tussendoor: een paar blokjes kaas
    Lunch: salade met rundvlees, tomaat en feta (en wellicht nog andere dingen die ik er doorheen gooi.
    Tussendoor: gekookt ei
    Avondeten: weet ik nog niet.

Wat is jullie schema vandaag?

19. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey.. mijn kindje is nu 13 weken en wil heel graag mijn zwangerschapsgewicht kwijt.. de eerste 8 kilo ging vanzelf maar nu blijf ik op dit gewicht hangen.. dus zal er wel wat meer aan moeten werken nu.. toen zag ik dit groepje.. ik dacht misschien kan ik hier wat motivatie uitputten.. :)
    Hebben jullie een speciaal dieet ofzo wat jullie volgen?

20. yaro

yaro Niet meer actief

Welkom!

Hier probeer ik zoveel mogelijk koolhydraatarm te eten. Daar voel ik mij het lekkerste bij en heeft het meest effect bij mij.

Probeer het vooral op je eigen manier te doen. Een ritme vinden die bij jou past.

Deel Deze Pagina