samen afvallen?

Discussie in 'De lounge' gestart door luckynumber4, 19 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Beterschap!
    Dochter was gister ook de hele dag ziek, en het rommelt bij mij nu steeds, hoop toch dat het niet doorzet, daar heb ik echt geen tijd voor :D

Mijn menu vandaag
    o: bak magere yoghurt
    t: appel
    L: 3 boterhammen, pindakaas en magere kaas
    T: geen idee nog
    D: broccoli/gehakt/aardappelschotel uit de oven

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Beterschap voor de zieken!

Ik heb vanmorgen ontbeten met een shake van 200ml melk, eetlepel lijnzaad, 3 eetlepels havermout, een kleine banaan en wat kaneel. Tegenwoordig m'n favoriete ontbijt :)

Ben nu lunch aan het maken, rijstsalade met tomaatjes, bosuitjes en tonijn, neem er een gekookt eitje bij.

Vanavond nog geen idee :)

3. yaro

yaro Niet meer actief

Ook hier de griep... :(

Kon vanmorgen alleen maar een blokje kaas eten. De lunch wel gebakken ei met sla en groente en kaas.
    Gelukkig geen buikgriep. Alleen keelpijn, koorts, hoofdpijn en heeeeel verkouden.

4. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Hier gaat het wel redelijk, ben aan het kijken hoe ik de kh/eiwit/vet kan verdelen enz.

5. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    Merk dat het me wel veel bezig houdt dus probeer zelf een weekmenu te maken en me dan daar aan te houden zodat ik niet hoef na te denken wat ik ga eten whahah

Voor alle zieke, beterschap!!!

6. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

#286 liefdotje, 2 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2016
    Goed bezig meiden! Ga zo door...

Hier ook helemaal niet fit koorts en mega verkouden. Dus even niet zo actief hier.

Weegschaal was weer 6ons af blij mee!
    Ontbijt 3 gekookte eieren met een beetje mayo en komkommer
    lunch 2 koolhydraatarme boterhammen (bakkerij stoepje zijn echt lekker!) met beenham brie en tomaat en komkommer
    Diner Bloemkool met wat saus en een stukje vlees en wat gebakken ui en champignons (en nog iets van fruit)

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik was gisteren ook niet 100%. Was aan het thuiswerken, maar ben om 14.00 uur gestopt. Eigenlijk om een uurtje of anderhalf op bed te liggen, maar uiteindelijk heb ik tot 17.30 uur in bed gelegen en pas na 20.00 uur knapte ik wat op. Vandaag wel weer aan het werk.

O: Turkse yoghurt met blauwe bessen
    T: Bakje nootjes en pitten (para, pecan, macademia, amandel, zonnebloem, pompoen)
    L: Salade met gerookte kip
    T: Appel
    D: ????

8. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Ik heb de draad weer opgepakt na het zondigen van dit weekend.
    Vanmorgen ontbeten met Griekse yoghurt met blauwe bessen, vanmiddag gelunched met 2 boterhammen met rookvlees. Vanavond een zalmburger gehad met sla en een paar aardappeltjes.
    Als het droger wordt ga ik zo nog even hardlopen. Vrijdag weegdag. Hopelijk in ieder geval niet aangekomen ;)....

9. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Beterschap voor de zieken! Hier gelukkig geen last van.
    De afgelopen twee dagen ging het iets minder goed. Man was dinsdag de hele dag weg, kwam pas om half 10 's avonds thuis. Dat zijn voor mij de moeilijke momenten. En gisteren kwam ik erachter dat in mijn muesli wel erg veel suiker zit:( Maar even laten staan dus.
    Vanmorgen 2 boterhammen met pindakaas gehad en tussendoor fruit. Vanmiddag moet ik nog eens even bedenken. Zo eerst maar eens een eindje gaan wandelen. Het is nu nog droog

10. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    mijn planning voor vandaag:

o 250 gram magere kwark met 50 gram mango 2 toast met boter.
    t 50 gram kipfilet en 1 ei
    l nog geen idee
    t appel/banaan
    d 200 gram kabeljauw met 300 gram groente en 100 gram aardappel.

De kipfilet en aardappel nog van gisteren over, mijn man en kinderen eten ipv de geplande nasi pannenkoeken.

11. yaro

yaro Niet meer actief

Hier nog niet meer gehad dan een stukje kaas :( zo slecht voel ik mij. En ben bang voor de weegschaal morgen want ik heb dikke voeten, dus hou weer vocht vast. Al is dat voor mij wel normaal omdat ik binnenkort mijn menstruatie verwacht.

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Heeft er iemand hier tips voor dressing voor salade. ik kom niet verder dan balsamico, yoghurt met pesto of yoghurt met ketchup.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik houd van de smaak van salade en de ingrediënten, dus ik doe er normaal alleen olijfolie, peper en zout overheen. Of wat citroensap. Soms pompoenpitolie. Soms verse pesto er doorheen. Of wat guacamole.

14. doedel

doedel Bekend lid

7 sep 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    sorry, ik gebruik eigenlijk (bijna) alleen slasaus:)

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    jeej vandaag voor het eerst wezen sporten
    maar god wat voel dat tegen zeg!
    Half uurtje cardio en ik was kapot

16. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Hier nog steeds ziek word alleen maat zieker vanmiddag huisarts niet gewogen maar zo slap als dweil zelf pyjama broek zakt af dus er zal vast wat af zijn enige positieve aam ziek zijn

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  18. yaro

yaro Niet meer actief

Hier ook heeeel ziek :( lang geleden dat ik zo ziek ben geweest. Wel gewogen voor spek en bonen en ben flink afgevallen. Maar dat zal er vast weer aankomen als ik weer wat binnen houd.

19. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Jeetje wat een zieken.... Beterschap allemaal! Maar je valt er wel erg van af ;)!

Vanmorgen gewogen: weer 8 ons eraf, jippie!!!
    Vandaag vrijwel alleen maar sla, fruit en magere dingen gegeten zodat ik vanavond een beetje chips kan eten. Kan ik me zooooo op verheugen :D!

20. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Astrid1974: Goed bezig zeg!

Hier ook vanmorgen gewogen en ten opzichte van vorige week vrijdag 2 kilo eraf! Nu vroeg ik me wel af of het vorige week helemaal klopte, want we waren de avond ervoor uit eten geweest, dus denk dat ik nog aardig vol zat daarvan. Mijn man vond ook al dat hij veel woog. Maar toch, we gaan een eind in de goede richting.
    Vandaag nog geen koek of snoep gehad, yippie, alleen tussen de middag patat.

Deel Deze Pagina