Leuk! ik zou ook graag mee kletsen, maar kan niet beloven dat ik er dagelijks ben. Ik ben zelf al 40 kg afgevallen, en wil nog graag 10 kg kwijt, maar het gaat erg moeilijk de laatste tijd. Ik heb meegedaan aan een challenge drie keer in de week sporten met een vaste groep en op de koolhydraten letten. Nu probeer ik het voor mijzelf en loop ik minimaal twee keer per week hard en ik let op de koolhydraten. ik raad het iedereen aan om minder koolhydraten te eten, dat scheelt zoveel!! Eerder had ik altijd trek en begon ik te trillen als ik een paar uur zonder eten was, nu heb ik totaal geen last meer, soms vergeet ik het om te eten en dat terwijl ik vroeger alleen maar aan eten dacht! Ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren! Mochten er vragen zijn over de koolhydraten, dan beantwoord ik ze graag zover ik kan. Ook heb ik de boeken van ''GOK'' Yvonne lemmers
Ik ben in september begonnen, maar val te vaak terug. Ik kan alleen maar aan eten denken, en maak dan fouten , denk niet eens aan een bouillon dan , alleen chocola. Wil nu meer bewegen , toch de knop proberen weer om te krijgen . In maart ga ik naar de diëtiste , hopelijk voor tips! 30 kilo, WoW. Vind dat echt zo knap , lijkt me heel onwrrkelijk☺️ Heb je dan veel loshangend vel ?
Hoi allemaal! Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben al 15 kg kwijt maar wil er nog 15 tot aan mijn 1e echte doel. Daarna hoop ik dusdanig een gezond patroon te hebben dat ik de overige kilo's langzaam kwijt raak. Maar momenteel ben ik de grip kwijt en dat vind ik erg moeilijk. Ik ga naar de sportschool meestal 2x per week. Nu met een nieuw doel, een flinke wandelvakantie in de zomer. Ik wil dus ook echt meer kilo's kwijt zijn voor die tijd.
Leuk dat er zoveel meedoen! Iedereen heel veel suc6 en maak kleine doelen van 5 tot 10kg en beloon jezelf dan met iets leuks. Hier vandaag een hele goede dag gehad 3 rondes gelopen (flink tempo) En geen trek gehad gewoon lekker kunnen eten. Morgenochtend ga ik wel een gebakje eten want mijn man zijn collega heeft een red velvet taart gemaakt en die wil ik al zolang eens proeven. En dan gewoon zorgen voor extra beweging dan zal de schade maandag wel meevallen.
Ik sluit me ook graag aan. Na mijn eerste twee bevallingen ben ik steeds binnen,8 maanden teruggekomen op 68 kilo (ik kwam alledrie de keren boven de 20 kilo aan tijdens de zwangerschap). Maar deze keer wil het niet vlotten. Steeds gaat even de knop om, maar hij springt zo vaak weer terug. Ik ben begonnen toen de jongste 5 maanden was, op 84 kilo. Nu zijn er 12 af, maar die laatste vier (en liever nog 6 a 7) moeten er ook af. Ik pas wel maat 38 weer, maar het zit echt nog niet zo mooi als voor ik zwanger werd. Dus weer vol goede moed begonnen. Ik let sowieso op mijn eten, en loop twee keer per week hard. Succes allemaal!
Ik kom ook meedoen. Was flink wat kwupijt, maar er zit weer al aan. En ik wil eind april 10 kilo kwijt zijn. Ben helaas vervallen in weer meer snoepen, dus dat patroon moet er weer uit. En meer bewegen erin
Goedemorgen allemaal. Leuk om te zien dat er zoveel meiden meedoen, super! En wat knap dat sommige van jullie al zoveel afgevallen zijn. Hopelijk kan ik dat over een poosje ook zeggen
Ik ga ook mee kletsen, ik doe Weight Watchers. Gisteren een wii balanse bord goedkoop kunnen kopen zodat ik in huis ook meer kan doen. Doordat ik elke weer naar de bijeenkomst ga en ook nog een teamsport doe ben nog een avond en vaak zondags weg, om dan nog meer 's avonds van huis te gaan zie ik niet zitten. Vanmorgen ontbeten met 2 volkoren boterhammen met rosbief.
Hallo lieve dames, Ook ik ga er voor weer voor. Dit wil ik wel graag op een gezonde manier doen, dus niet met een crashdieet. Want ja, dat heb ik al vaker gedaan, viel wat af en het zat er binnen de kortste keren dubbel en dwars weer aan. Maar nu ben ik het ZAT! De kilos moeten er af, en ook af blijven! 10 kg voor september zou fijn zijn. Meer mag in totaal wil ik 20-25 kwijt, maar het hoeft niet allemaal direct. Op de website Bereken je BMR – Gezondheid Rubriek Kun je ongeveer narekenen hoeveel kcal je echt per dag nodig hebt om op gewicht te blijven (of 10% er onder zitten als je wilt afvallen). Zie hier wel waarom ik steeds maar bleef aankomen, want ik heb geen 2000kcal nodig per dag.... bij lange na niet zelfs!) Hoe doen jullie het, gunnen jullie je eens per week wel wat lekkers? Voor de chocomel liefhebbers bijv 1 kop per week? Of gaan jullie geheel over op gezond? Hopen dat we allemaal goed resultaat boeken door elkaar te steunen
Nou, nog een weegmomentje gehad, en ook al heb ik me echt overal aan gehouden deze week... resultaat 2 ons aangekomen :x En dan vanavond ook nog uit eten, pffff. Ik heb de menukaart op internet vast opgezocht en gelukkig hebben ze maaltijdsalades. De schade maar een beetje beperken. Nu moet ik er voor waken dat ik niet zo gefrustreerd raak dat ik er mee kap en naar de chips grijp
Leuk ik wil ook mee kletsen. Ben in november naar de dietiste gegaan en werd aangeraden om koolhydraatarm te gaan eten. Resultaat is al 17,5 kilo kwijt maar ik moet er nog zeker 30 kwijt om een gezond gewicht te hebben.
Ik wil ook graag meekletsen. Ik wil iig nog 5 kg kwijt, daarna misschien nog meer maar dat zie ik tegen die tijd wel Ik ben wel redelijk beperkt qua eten omdat ik 2 weken geleden een kaakoperatie heb gehad en de eerste 6 weken absoluut niks mag kauwen/afbijten. Over een maandje mag ik rustig aan weer beginnen met normaal eten. Heb net als ontbijt Brinta op
Balen Astrid. Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is. Ondanks dat veel plezier met uit eten vanavond! Leuk dat er nog meer nieuwe mensen bijgekomen zijn. Kunnen we elkaar fijn motiveren en steunen. Even een update van mij :ik moest gisteren weer beginnen met de pil en ik kon mijn strip nergens vinden. Heeft mijn man hem weggegooid. Je hebt hem niet meer nodig zei hij!! Wauuwww! Dat betekent dat ik zomaar ineens op cyclusdag 7 zit! Ben helemaal blij! Maar goed, het afvallen gaat nog steeds door natuurlijk alleen zal ik nu nog beter moeten opletten als ik straks zwanger ben.
Ik heb 2 jaar terug koolhydraatarm gedaan. Het vloog eraf. Resultaat: -20. Maar dat zit er allemaal weer bij. Ik kon op een gegeven moment geen ei, vlees of kaas meer zien. Ik let nu wel op mijn koolhydraten, maar ik wil vooral lekker gezond eten en kleinere porties. En ik kies ervoor om alleen dingen te eten die ik lekker vind. Dus geen onnodige maagvulling.
Goedemorgen Astrid1974 Balen is dat! Als ik jou was zou ik vanavond gewoon lekker van de kaart nemen waar je zin in hebt en dan morgen weer vol goede moed verder. Skatje Balen dat je het niet kon volhouden. Ik doe ook koolhydraatbeperkt maar er is zoveel meer dan alleen worst kaas ei. Is vaak wel even wat bak werk maar veel kan je invriezen en dan heb je weer een voorraadje voor een tijdje. Hoe wil je het nu gaan doen? Chiggy Ik zag je topic respect hoor valt volgens mij niet mee die ingreep! Beterschap en suc6 in elk geval Luckynumber4 Spannend! En een goede stok achter de deur om gezond te eten. Miron Super knap! En leuk dat je meekletst wishtobe Jij ook suc6! Ik gun mijzelf echt weleens iets lekkers hoor al moet ik zeggen dat ik hartig heel lekker vind en dat is met koolhydraatbeperkt heel goed te doen. Vanmorgen ontbeten met red velvet taart (hoort niet thuis bij koolhydraatarm beperkt) maar er wel van genoten en gelijk mijn fruit genomen. En dan voor de rest van de dag gewoon weer normaal doen. Doedel Is WW goed te doen? Goed zeg dat je lekker aan het sporten bent. Wij hebben de garage/schuur net helemaal opgeruimd en veel naar de vuilstort gedaan heerlijk! Mijn man gaat denk ik zo nog wielrennen en hopelijk blijft het droog dat we vanmiddag nog op pad kunnen met de meisjes.
Succes dames. Ik doe al mee in een ander topic en het gaat sinds september supergoed (zie ticker). Ik geloof er stellig in dat je niet bepaalde dingen helemaal moet schrappen. Dat is nooit de rest van je leven vol te houden. Let er ook op dat je niet te weinig gaat eten. Ik eet gemiddeld 1700 kcal op een dag! Doordat ik 6 eetmomenten heb, heb ik geen honger/trek en dus minder snaaizin. Daarnaast is het van belang dat je je realiseert wat je valkuilen zijn. Die kom je nog enorm vaak tegen en daar zul je regelmatig weer uit moeten kruipen. Succes
Wij gaan vanavond ook uit eten en ik neem lekker waar ik zin in heb morgen weer opletten soms zondige mag wel