Hi meiden, Ik heb een vraagje over de angels sound en ben een beetje ongerust.. Ik ben nu bijna 17 weken zwanger en gebruik de angel sound nu zo'n 5 weken. Nu had ik hem anderhalve week niet gebruikt (was 'em op vakantie vergeten ) en ging toen weer luisteren. Nu klonk het hartje opeen anders. Eerst was het een vrij hoog geluid, steeds een stoort 'pufje' weet ook niet hoe ik het anders moet noemen. Nu was het veel harder en ook lager van toon en meer een soort gallop, twee slagjes dus... Het ging nog wel snel.... Heeft iemand er ervaring mee met hoe het hartslagje kan veranderen? Weet niet goed of ik nu naar de verlos moet bellen of dat dit normaal is en ik dan voor niets kom als een enorme aanstelster
ik heb het ook wel eens gehad. komt denk ik gewoon omdat hij of zij anders ligt en dan krijg je een ander geluid... ik zou me pas echt druk gaan maken als je niets meer hoort. je kan natuurlijk altijd ff bellen naar de vl.
Ik denk dat dat eerste geluid wat je bedoelt je eigen hartslag geweest is. Ik heb ook een angelsound en eerst hoorde ik ook zo'n geluid. Ik vind het een beetje lijken op een trein met wagons die voorbij komt.. Vlakbij je baarmoeder zitten een paar grote aders, en ik denk dat je die gehoord hebt. Je kan het zelf ook meten. Als je je eigen hartslag luistert en het is hetzelfde ritme, dan hoor je die aders. Als het een totaal ander (sneller) ritme is dan is het het kindje. Bij het kindje hoor ik iig altijd echt duidelijk 2 slagjes heel kort achter elkaar. Maar het gaat idd heel erg snel.
ik heb dart ook maar ik weet dat mijn kindje soms diep ligt dan hoor je het gewoon anders je heb 2 soorten hartslagen dus de echte snelle kloppende of de snelle zoef geluid zij de verloskundige tegen mij zolang ze maar boven de 120 slagen per minuut zit is dat je kindje maar het ligt aan de ligging van de kleine
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk niet dat ik mijn eigen hart hoorde want mijn pols was toen veel langzamer...dan kan dat toch niet? Wat ik hoorde was rond de 140 per minuut. Durf niet zo goed naar vl want zij is een beetje anti angel sounds, omdat ze soms ongerustheid veroorzaken, ahem misschien heeft ze wl gelijk, hihi Dat van die twee hartslagen wist ik niet! goed om te weten, want dat zijn idd de twee geluiden die ik soms hoor. Misschien was de hummel naar voren gezwommen en ligt ie normaal meer achterin In ieder geval super bedankt voor jullie reacties, voel me er nu wel geruster op!
als die 140 slagen was ongeveer is het je kindje hoor oh zo verloskundige heb ik ook anti angelsound ja het zijn idd 2 soms snelle hartslagen die je hoort zo zoef geluid erg snel als je tel ook vaan boven de 120 a 170 en als de uk er goed lig hoor je dus bonkend geluid net een sneltreintje je eigen hartslag ligt ondr de 100 dus ja als die hoger is dan is het gewoon je kindje.