Vanavond starten we met de cursus 'Samen bevallen'. Na lang wikken en wegen hebben we toch besloten om de cursus te gaan volgen. Ik ben dus heel erg benieuwd wat ik allemaal kan verwachten, en of het een beetje leuk is. Mijn vriend ziet er eigenlijk een beetje tegenop, omdat hij niet zo iemand is die enthousiast mee gaat lopen doen, dus we zullen zien vanavond. We hebben besloten om de cursus te gaan doen, omdat ik toch opzie tegen de bevalling en de pijn etc. Het leek me dan fijn als mijn vriend ook het 1 en ander zou weten wat ons te wachten staat. En het is natuurlijk leuk als je mensen leert kennen die in hetzelfe schuitje zitten Nu maar hopen dat het leuke medecursisten zijn
Oké dan! lekker samen puffen Ik hoop maar dat ik de mijne tegen die tijd ook zo ver krijg... Vanmorgen de VK gebeld voor 1e afspraak, en mijn lief stond maar raar te kijken toen íe hoorde dat íe mee "moest", haha
Wij hebben gister de 3e avond van de curcus samenbevallen gehad. Ik vind het echt heel erg leuk. Mijn vriend ook. Mijn vriend is helemaal geen typ om dit te doen in een groep, maar er zijn nog 4 jongens die precies hetzelfde voelen en hebben, en dat schept echt een band. Ik vind het heerlijk om straks echt iemand om te heen te hebben, die alle oefeningen ook kent. We hebben zelfs al een manier met zijn tweeen geoefend waarop hij mij kan helpen bij de juiste ademtechniek. Ik denk dat jullie het echt wel leuk gaan vinden. Niet vergeten om vanavond twee kussentjes en matjes mee te nemen. Succes vanavond,
Wij hebben vorige week onze laatste bijeenkomst gehad. En het is erg leerzaam! Voor jullie allebei. We hebben héél erg veel geleerd. Het eerste uur kregen we theorie en het tweede uur praktijkoefeningen. Ik kan het echt iedereen aanraden. Vooral omdat je SAMEN gaat! En je mag echt álles vragen! We hebben ook iedere week info meegekregen voor thuis. Ben benieuwd wat je ervan vindt! Echt super!
Nou, de eerste avond is dus goed 'bevallen'! Had ik nooit gedacht van mijn vriend, want die was de hele dag nog bezig of we het niet konden afzeggen... We gaan zelfs de laatste bijeenkomst naar het ziekenhuis voor een rondleiding en uitleg over complicaties. Gisteren de weeendans gehad, en enkele oefeningen om op houding te letten. Een film gekeken over bevruchting en ontwikkeling van het embryo. Ik vond het nu al leerzaam, en mijn vriend zei toen we buiten waren: Het was toch wel leuk he, had ik niet verwacht!
Ik vond de weeendans ook zo leuk, Fijn dat het bevallen is, Mijn vriend vond het ook zo enorm meevallen,