Helemaal blij en ook een beetje overdonderd zijn we! Niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn, maar na 1 poging hebben wij het geluk dat we zwanger zijn! Kon het eigenlijk niet geloven, maar het is echt zo. Wat een heerlijk begin van het nieuwe jaar!
OH wat heerlijk moet dat voelen om het nieuwe jaar in te luiden met een positieve zwangerschapstest! Leuk joh! Hartelijk gefeliciteerd en een hele voorspoedige zwangerschap gewenst!
Bedankt voor jullie felicitaties, wij zijn ook echt super blij! Ben benieuwd hoe lang ik mijn mond kan houden, denk niet dat ik het nog 6 weken vol hou . Wanneer hebben jullie het verteld?
Ik heb posi getest met 3 weken 6 dagen, en 's avonds zaten we al bij onze schoonfamilie! De volgende dag, 4 weken, bij mijn schoonzus en schoon'oma', die dag erop, 4 weken 1 dag bij mijn andere schoonzus en andere schoon'oma'. Dus heb het verteld met omstreeks 4 weken
Gefeliciteerd! Hier hetzelfde! Na vorig jaar een mk te hebben gehad wilden we er nu weer voor gaan. De eerste maand gelijk zwanger, wij zijn ook behoorlijk overdonderd. Als je om je heen kijkt is het allemaal niet zo vanzelfsprekend om snel zwanger te worden en dat maakt ons heel dankbaar.