He meiden, Ik heb het al eens geplaatst, maar wil het nog een keertje zeggen. Misschien dat iemand er wat aan heeft, vooral tijdens de donkere dagen die niet altijd een feest zijn. We hebben een clubje, angst depressie en medicijnen. Is eigenlijk een soort wat wil je kwijt, maar dan besloten en zonder eventuele meelezers. Iedereen die z'n verhaal kwijt wil, zonder oordeel, sorry, schaamte en alles wat je maar kan voelen kan dit hier. Als nog iemand behoefte heeft om er z'n verhaal kwijt te kunnen, te praten kan me pb'en. Het is een rustig clubje zonder je verplicht te voelen om te schrijven. Liefs mitsy
Wat goed van jullie Mitsy! Ik heb er zelf niet echt last van maar gebruik licht therapie in de winter en vitamine d. Kan me voorstellen dat er echt wel een hoop mensen last van hebben.
Ik had rond deze tijd ook last van de donkere dagen ( ook angsten)...maar nu ik veel sport helemaal niet meer. Maar wel heel goed dat er een clubje is om te praten met elkaar.
Ja iedereen die z'n verhaal kwijt wil is welkom. depressie, angsten, paniek, medicijnen, vanalles kunnen we bespreken, maar ook gewoon als je je k*££# voelt. Het licht soms op als je je verhaal kan doen.