samen er ff op uit.. oh hellup

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Annemarie76, 9 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb dit gevoel ook gehad toen mijn eerste dochter net was geboren.. had zo'n zin om er lekker uit te gaan en de stad in om vanalles te kopen wat we nodig hadden... op een dag toen ze 3 mnd oud was heb ik het gewoon gedaan... alles meegenomen en een verwarmde fles meegenomen, pampers en de hele rattaplan en voor de zekerheid een regenkap voor de kinderwagen... en ze vond het heerlijk! kon zelfs nog de abnbank in om een spaarrekening voor haar te openen...

nu heb ik 2 dochters waarvan de jongste ruim 4 maand is en de oudste 20 maand oud... ga geregeld met ze op stap hoor heerlijk...! gewoon eens doen en je merkt vanzelf wel hoe je kindje erop gaat reageren... en als hij ineens honger krijgt kan je de fles gewoon geven bij een restaurantje of iets dergelijks... drink je zelf ffe wat en dan ga je weer.... ook nog gezellig toch!!

2. grietje84

grietje84 Actief lid

17 jan 2009
    413
    0
    16
    rotterdam
    Ik neem trouwens altijd een kleine thermoskan (halve liter) mee met wat warm water. Beetje voeding....en je bent op het ergste rampscenario voorbereid: HONGER!!!!

Deel Deze Pagina