In de regel eten we gewoon samen Ivm werk kan het zijn dat mijn man wat later aanschuift, en ik moest voorheen wel vaak eerder van tafel ivm werk. Soms.... Eten "we" pizza voor de tv... En als de kids dan in bed liggen, bestellen we wst en eten met de benen op tafel. Maar dat is sporadisch dus..(maar wel lekker...)
Hier ook. Op 1 uitzondering na. Eens in de twee maanden hebben vriend en ik een 'guilty pleasure'.....spareribs laten bezorgen! Op zo een avond eten de kids met zn tweeen, wij zitten wel aan tafel er bij, en laten het eten bezorgen als de kids op bed liggen Maar verder altijd samen of met 1 van ons als de ander er niet is.
Ik eet altijd samen met de kinderen. Ontbijt, lunch en avondeten aan de eettafel. Op zaterdag en zondag eet mijn man ook mee. Nu is hij 11 dagen weg en 3 dagen thuis, dus nu is de verdeling iets anders.
In principe eten we samen met de drie oudsten. Mijn zoon van 8,5 mnd heeft om 17 uur al honger en krijgt dan zijn avondeten, dat is voor ons te vroeg. Hij zit er dan wel weer bij aan tafel als wij rond 18 uur eten en krijgt dan iets te knabbelen, zoals paprika oid. Zo gaat het vooralsnog prima. Maar er zijn ook avonden dat we door sporten en werk niet samen kunnen eten. Heb ik niet zo'n problemen mee. De basis is samen aan tafel, maar ik vind het ook fijn om daar los mee om te kunnen gaan en het om te gooien als de praktijk niet meewerkt. Zo voetbalt mijn middelste dochter tot 19u op wo en vr en wordt door ml opgehaald als hij uit zijn werk komt. Ze zijn dan pas om 19u15 thuis. Dan heb ik met de andere meiden al gegeten en gaan zij met zijn tweeën aan tafel.
Wij eten bijna altijd samen. (Dl doucht nu voor het eten, zodat ze daarna alleen nog tanden hoeft te poetsen.)