Hoi hoi, De titel zegt het al: vanaf wanneer hebben jullie de babygym gebruikt? Ik merk dat onze vent al naar dingetjes mept (vooral zijn knuffels zijn het doelwit...), maar heb het idee dat ie nog wat klein is voor de babygym (heb de Rainforest van Fisherprice)... Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Denk dat je hem gewoon moet neerzetten en kijken hoe erop wordt gereageerd. Doet ie er niks mee kan je hem altijd weer weghalen. Wie weet vind ie het wel geweldig. Misschien alleen al leuk om naar te kijken.
Hier had Joris ook een babygym met 2 maanden. Stond op de doos 3 maanden, ik toch uitgepakt en gewoon geprobeerd! Nou hij vond het meteen geweldig! (dan krijg je ook hele comische beelden Proberen te pakken/slaan, wat nog niet zo heel goed gaat)
Hoi Poekie, Dewi was 6 weken toen ze echt met dat ding zat te spelen (wijkverpleegkundige stond hier met grote ogen van te kijken) dus misschien is die van jou er gewoon ook echt al aan toe! Die rainforest is sowieso heel erg leuk nu want hij blijft nu nog mooi op dat matje liggen en kan er naar kijken en dingen ontdekken. Ik had em voor 3 weken terug gekocht maar Dewi was er al te groot voor, ze vond em wel leuk hoor maar ze is zooo druk ze ligt op de mat, links..recht..op de kop...schuin...eraf..eronder...Niks waard hahah heb em dus terug gebracht! Gewoon es proberen!
hoi hoi, Hebben hem gister voor het eerst onder de babygym gehad: Lach in een deuk. De papagaai heeft nu hoofdpijn hahaha, hij bleef ertegenaan schoppen. Verder vond ie de lichtjes ook erg interessant en probeerde hij op zijn zij te draaien... Al met al was ie toch een kwartiertje onder de indruk, toen werd ie nijdig haha...
@ Poekie, leuk dat het al zo'n succes was. Ja ze kunnen op de doos makkelijk zetten, dat het is vanaf 3mnd, maar de ene baby is er gewoon eerder antoe dan de andere.. Bij ons staat hij ook al zeker 5 weken in de box hoor. En hij gaat er steeds meer mee doen.. Wij hebben hier dus een beerjte die elke dag denk ik hoofdpijn heeft. hihi..