Meiden, ik voel me echt zo stom. Mijn zoontje van bijna 2 is vanmiddag van de trap gevallen. Bijna vanaf boven. Hij zat in de kamer te spelen, dus dacht ik kan wel heel even snel boven iets pakken. Ik sta boven aan de trek en hoor dat hij achter me aan was gekomen. Hij verliest zijn evenwicht en valt van de trap. Ik voel me zo schuldig. Je weet dat het kan en toch gebeurd het. Hij had een flinke snee in zijn hoofd. Bij de dokter geweest en moest gehecht worden. Zo zielig! Dat beeld van vallen zal me nog wel even bijblijven. Nogmaals, voel me zo stom.... Groetjes Carola
Dat zijn van die dingen.... Dat gebeurt je nooit meer! Ik zou mij er ook rot om voelen, maar feit is dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Hier leer je alleen maar van. Ff extra je kleine man knuffelen. Hij neemt het jou in ieder geval niet kwalijk!
Och schrikken zeg! Wij hebben onder aan de trap ook een hekje,sluit ik altijd als ik even snel wat ophaal Ideetje?
Dat is schrikken! Maar even lekker veel knuffelen vandaag En misschien is een traphekje wel een goed idee idd.
Och wat schrikken voor jullie allebei...! Jammer genoeg gebeuren die dingen.... Er is een topic gaande van iemand die ook zoiets rots heeft meegemaakt. Veel reacties met soortgelijke dingen. Ik herken het, en weet hoe naar dat beeld is dat je nu hebt.. Sterkte!!