Misschien een hele rare vraag om hier te stellen maar wil toch een poging wagen. Wij gaan over een tijdje verhuizen, nou nemen we onslaminaat mee en willen we dit op zolder plaatsen. We hebben nog wat laminaat over en vroegen ons af of we een klein stukje kunnen leggen en hier dan al wel wat op plaatsen? (Een kledingkast) pas een paar weken later willen we dan de rest van de vloer plaatsen. Dit lijkt misschien heel raar, maar de meubels staan nu natuurlijk nog op onze laminaatvloer en de nieuwe vloer word pas later gelegd, anders moeten we op het laatst ineens stressen ivm opzeggen huur.
Als ik het goed begrijp wil je later de vloer nog afmaken met datzelfde laminaat? Of haal je dat stukje dan weer weg? Toen wij ons laminaat neerlegde hadden we ook al meubels in huis. Dus wij legde ook alvast een stuk en daar zette we dan de meubels op, zodat we daarna de rest van het laminaat neer konden leggen. Maar wij hadden wel in één of twee dagen alles gelegd. Ik weet niet of goed gaat als er echt langere tijd tussen zit.
Een langere tijd is wel een risico. Wij hebben de woonkamer gedaan en op donderdag het grootste deel en de randen van de keuken en een stuk van de gang hebben we zaterdags gedaan maar doordat er tot overheen gelopen werd waren sommige planken iets verschoven waardoor het best een klus was om het laatste stuk te leggen. als het een ruimte is waar je niet komt kan het denk ik wel anders zou ik het denk ik niet doen.