Oh meid ik denk echt dat je aan het lijntje gehouden word Ik zou echt even een goed gesprek met hem aangaan.
Ik hoop dat je het sarcastisch bedoeld.... Wat een rare reactie! Uitgekotste boterham.... Geheime side chick.... Minnaresje... Het is inderdaad een 'aparte" post, maar je trekt wel erg snel conclusies zonder alle feiten te kennen....
Welke andere feiten zouden er dan nog moeten zijn? Enige feit is dat zij zwanger is van een getrouwde kerel. Dan kan je hoog en laag springen, maar dat gaat alle fatsoensnormen voorbij. Ze weet dat zijn vrouw niet eens van haar bestaan af weet. Laat staan dat z'n minnares zwanger is. Welke conclusie zou jij hieruit trekken? Een beetje vrouw wacht tot hij vrij is. Zeker omdat er nog een kind bij betrokken is. Dus nee, ze krijgt mijn sympathie niet.
Een beetje man liegt niet over zijn huwelijk. Dus jij vond de minnares van je man of ex de schuldige? Hoe dom kan je zijn. Er is er maar 1 fout en dat is diegene die met 2 het bed deelt.
Ik kan mij die reactie juist wel voorstellen. Hoe zou jij je voelen als jij '' de vrouw '' zou zijn? Hoe zou jij reageren als je er achter komt dat jouw vent een ander heeft liggen boemzen en er zelfs een kind van komt? Natuurlijk is het zielig voor TS maar die wist dit blijkbaar van te voren dus die had ook gewoon kunnen zeggen '' Hey wacht even, eerst scheiden en alles regelen en dan pas verder ''
Door bewust zwanger te raken van een kerel die thuis een gezin heeft? Neeeeuh ze is onschuldig! Dat mijn dochter geen vader meer heeft heeft zij natuurlijk geen aandeel in. Jij klinkt niet bijster slim, meid. Want wanhopige vrouwen die hun eigen belang bovenop die van een onschuldige baby stellen zijn natuurlijk helemaal onschuldig
TS wist er van dat hij nog getrouwd was dus ja ook zij is de schuldige. Ze had het ook af kunnen slaan. Verplaats je eens in '' de '' vrouw!
Ik schrik er gewoon echt van hoeveel sympathie zo'n 'homewrecker' krijgt op zo'n forum als dit waar gezinnen centraal staan.
Ok wow. Je betrekt dit nu persoonlijk op jezelf. Voor zover ts weet was die jongen en zijn vrouw uit elkaar. Had ze beter kunnen wachten tot hij officieel gescheiden is? Ja. En ja, ze is behoorlijk naïef om te denken dat ze echt uit elkaar zijn. Maar je hoeft haar niet zo aan te vallen.
Ik kan de reactie van Nahla ook goed begrijpen. Ik was ook de vrouw aan de andere kant en zolang je ligt te rommelen met iemand die nog getrouwd is ben je gewoon absoluut niet goed bezig....echter is de man wel de grootste zak in het verhaal, ik bedoel hij weet het zo te brengen dat ts trapt is zijn mooie verhaaltjes terwijl hij nog steeds gewoon lekker langs zijn zogenaamde ex in slaap valt... Ondanks dat: ik denk ts dat er weinig tips zijn die je hier verder in kunnen helpen want ik denk dat deze 'man' zijn verantwoordingen allemaal niet zo serieus neemt en dus echt niet weg wil bij zijn ex...helaas.
Wie weet zijn er problemen om de scheiding rond te krijgen... Wie weet is zijn ex of hun zoontje ongezond/ziek... Wie weet was de zwangerschap NIET gepland en hebben ze er samen voor gekozen om er toch voor te gaan.... Wie weet is zijn baan naast zijn huidige huis en woont TS aan de andere kant van het land.... Wie weet.... Dat je zelf bedonderd bent door je man (wat natuurlijk heel erg is), betekent niet dat iedere andere situatie dezelfde is...
Nahla.. ik sta achter je standpunt, alleen de manier waarop is n beetje.. naja.. zoals je handtekening
Ja maar dat is altijd zo. Als je het niet eens bent met de TS en je ook nog eens totaaaal anders denkt dan ben je echt een bitch Ik ben sowieso al klaar met zo iemand als TS die dan nu in de '' ik ben zo zielig '' modus duikt terwijl ze donders goed weet waar ze mee bezig is. Ze had gewoon dr handen ook thuis moeten houden. Ik heb gezien wat een verdriet en pijn zo iemand als TS aan kan richten, heb dan ook geen goed woordje over voor dit soort mensen.
Jezus wat een zielig figuur ben jij zeg! TS wist dat hij getrouwd was maar hij doet alsof hij in scheiding ligt. 1 schuldige.. de man. TS wellicht erg naïef maar jij schilderd haar zowat af als een monster. Alsof die vent zegt, ik ben getrouwd, ik zoek alleen een scharrel die denkt dat ik bij mijn vrouw weg ga.... Sorry maar jouw eigen emoties gaan ver over je intelligentie heen.
Had ik m'n fluwelen handschoentjes moeten aantrekken? Mijn eerste reactie was dat ik bijzonder geïnteresseerd ben in hoe zij zich nu voelt als buitenvrouw. Want, als je 'vriend' getrouwd is, ben je dat ook gewoon. Hoe je het ook wendt of keert, ze vindt het oké dat zijn vrouw niet van haar bestaan weet en ze vindt het oké dat hij nog bij z'n gezin woont. Dat lijkt me behoorlijk eenzaam ja. Het is dus gewoon pure interesse!
Ik zielig figuur? Toe maar, wat een stoere statement. Het klinkt eerder dat je er ervaring hebt Wil je die ervaring met me delen? Ik ben wel benieuwd hoe je je dan voelt
kom op zeg, hoe groot moet het bord voor je kop zijn als je geloofd dat een man 5 dagen bezig moet zijn met zijn hobby, daarnaast ook nog bij zijn ex woont en dan ook nog eens werkt. ik weet wel dat liefde blind maakt maar zo blind? En als jij '' de '' vrouw zou zijn dan had je ook wel anders gepraat hoor en had je alles behalve medelijden gehad met de dame zoals TS. Over intelligentie gesproken