Samen maar toch alleen

Discussie in 'De lounge' gestart door Meisje81, 21 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yaro

yaro Niet meer actief

Dan had die man wel een ander slachtoffer gevonden.
    Die man is tenslotte degene die zijn vrouw wilt bedonderen. Dat lukt hem dan hoe dan ook.

Man schuldig, ts naïef maar niet schuldig. Ze is niet zomaar een affaire aangegaan met een getrouwde man, de dacht dat hij in scheiding lag.

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mijn hemel wat ontzettend naïef:$

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.566
    113
    Inderdaad waarom mag zijn "ex"niet jouw bestaan afweten? Hij krijgt er een kind bij.

Als je duidelijkhwilt moet je contact met zijn vrouw opnemen.

4. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ze praten wel anders als ze in jouw schoenen zouden staan.

Maar zoals jezelf ook zegt, je moet hier de TS ten alle tijden met fluwelen handschoenen aanpakken. Hier mag je niet anders denken dan anders want dan ben je ineens erg slecht bezig ;)

5. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Misschien wel een spannend verhaal voor de eerste dag van de zomer ;)

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Reacties zoals van Yaro bijvorbeeld... :x

Laten we even met z'n allen naar excuses zoeken voor de minnares.
    Mijn dochter van 2,5 jaar loopt bij de kinderpsycholoog door de schade die zo'n minnaresje aan heeft gericht omdat ze zo wanhopig snel zwanger wilde raken. Zij heeft nu een kind, maar normaal contact tussen vader en dochter zal er nooit meer zijn.

Maar hee, ik moet MIJN emoties niet laten leiden volgens Yaro want de minnares is zielig

7. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    TS is wel schuldig want ze geeft toch aan dat ze weet dat hij nog steeds niet gescheiden is? Dat ze weet dat hij nog steeds bij zijn ex woont? Ze had ook dr benen dicht kunnen houden tot ze zeker wist dat hij echt gescheiden was en er voor haar zou zijn. Ik zou het een ander verhaal vinden als ze met die gozer is en ze niets af weet van zijn gezinnetje.

8. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Hey oempaloempa doe eens chill, dat jij het vreemdgaan niet verwerkt hebt geeft je geen paranormale vermogens de hele situatie in te kleuren. To komt op mij vooral naïef over en de man maakt daar dankbaar gebruik van.

9. yaro

yaro Niet meer actief

Haha sorry nooit een getrouwde man gehad.
    En toch kan ik mij inleven in TS. Zou je eens moeten proberen om te denken naar de feiten ipv je eigen woede.

10. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik zeg alleen maar dat we niet alle feiten kennen, dus dat het wel heel erg gemakkelijk is om meteen met modder te gaan lopen gooien (iemand een "uitgekotste boterham" noemen).

Misschien kwamen ze elkaar tegen terwijl hij in scheiding lag, doken ze het bed in en was ze meteen zwanger door de pil heen...

Neemt niet weg dat TS sowieso nogal naief overkomt....

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hey uit de kluiten gewassen trol, doe jij eens chill en verplaats je eens in in de vrouw zoals Nahla, zou jij dan nog zo stoer praten?

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

WTF?? "Ze is niet zomaar een affaire aangegaan met een getrouwde man, de dacht dat hij in scheiding lag"

Hoe dóm kan je zijn!! Ongelooflijk. Dit slaat echt alles

13. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Weet je zeker dat je dochter geen therapie nodig heeft omdat je overkomt als een gefrustreerde hysterische vrouw die haar eigen pijn niet heeft verwerkt. Zou me eerder zorgen maken dat je jouw eigen shit niet overbrengt op je dochter.

14. yaro

yaro Niet meer actief

Dan had ik mijn 'man' als schuldige aangewezen. Want die man is de schuldige.

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Ik vind vrouwen die willens en wetens met een getrouwde vent het bed in duiken net zo smerig als zo'n vent zelf!

Ts, hij houdt je aan het lijntje. Jij bungelt ergens onderaan zijn prioriteitenlijstje.

16. KleineFee

KleineFee Bekend lid

22 feb 2015
    820
    307
    63
    Ten eerste mag ik hopen dat dit niet waar is, ontzettend veel medelijden met zijn vrouw en zoontje dat ze zo een vreselijke vent in hun leven hebben.

En tja, Nahla verwoord het misschien niet heel netjes maar ik ben het er wel mee eens. Vind het ook ontzettend walgelijk dat jij een 'relatie' aan bent gegaan met een getrouwde man. Bah, en daar zijn de kinderen de dupe van.

17. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Hoe weet jij nou of ze dat allemaal oke vindt? Ze is naïef, zeer zeker. Maar ik lees nergens dat ze het oke vindt. En het is geen "pure interesse" wat je hebt, je boort haar compleet de grond in zonder het hele verhaal te kennen. Zoals al eerder gezegd, je schrijft vanuit emotie (wat ik enigszins kan begrijpen). Maar de situatie waarin jij hebt gezeten (of nog zit) hoeft zeer zeker niet dezelfde situatie te zijn als waar ts nu in zit.

18. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Doe zelf even chill misbakseltje

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Hoezo? Zij gooit toch ook dr benen open? Zij gaat toch ook gewoon door terwijl ze weet dat er nog een gezin is die helemaal van niets weet? Nee hoor, niet alleen hij is de schuldige. Ze had ook een halt kunnen roepen.

20. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Iig weten we nu wel zeker dat to niet meer terugkomt..

Deel Deze Pagina