Dat je ernstig gefrustreerd bent, dat hadden we al door. Maar om nu hier op in te haken Zegt wel iets over je niveau dit.. Beetje jammer
Inderdaad. Om er een aiffaire op na te houden waarbij je de andere vrouw nog zwanger weet te maken ook moet je een ongelofelijk geslepen leugenaar zijn. Om dat voor elkaar te krijgen moet je de minares zo inpalmen met leugens dat ze uiteindelijk teveel van je houden om realistisch te kijken naar de feiten die noet kloppen. En tegelijkertijd je vrouw zo voorliegen dat ze blijft geloven in je leugens. Wie is dan de schuldige? De man inderdaad.
Ik zou ook wegwezen als ik haar was....bestaat ze wel? Of lokt er iemand een rel uit om iedereen even wakker te schudden op dit forum?
Dat is in elk topic waar nahla komt. Het was al een tijdje rustig hier. Ik wil nog iets zeggen, maar dat slik ik in.
Nee je hoeft je zeker niet te verantwoorden hoor, dat is absoluut niet wat ik wil! Als je zelf ook met hulp bezig bent dan is het ontzettend goed! Het doet me gewoon aan het hart om je reactie te lezen...die van mij was een pathologische leugenaar een ongelooflijke valse man (eigenlijk jongen want volwassen zal hij nooit worden) hij heeft ook geen contact met mijn kind en ook nooit gehad dus met dat deel hoef ik niet te dealen. Zolang jij je laat begeleiden in de situaties de moeilijk zijn en je meisje daar ook in steunt komt het goed en zal het behoorlijk wat tijd kosten!
Ik denk niet dat die er ineens zijn... Of ze moet wel heeeeeeeel snel zwanger zijn geworden. Ik neem aan dat ze hem niet kan bellen omdat zijn vrouw van niks weet. Dat zou als eerste vragen moeten oproepen.
96 leden en 17 gasten.... Sommigen hier gedragen zich echt heel erg kinderachtig en totaal off topic. Ik heb niet het idee dat TS nog gaat reageren..
Dat klopt de man is schuldig maar op het moment dat je zwanger word (al dan niet bewust dat laat ik achterwege) en die man zegt dat hij door de situatie nog bij zijn ex woont, mede om zijn kind maar daarbij ook een hobby heeft die vijf avonden in de week in beslag nemen dan moeten er echt alarmbellen gaan rinkelen hoor....ik denk dat je in zo'n situatie eigenlijk al voordat je zwanger word moet gaan nadenken of je hier wel in wil meegaan en tja als je dan besluit dat je dit wel wilt ben je net zo schuldig...
Ik ook. Ik zou hem een ultimatum stellen. Of hij zegt het zelf, of ik zou even een telefoontje plegen.
Kom maar door met die popcorn! Wat een opgefokte reacties zeg. Dat sommigen zich zo laten kennen. TS gaat echt niet meer reageren, dat is iets wat zeker is.