Samen, maar toch alleen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lindsay26, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Pfoe alles is al gezegd maar 1 ding, verontschuldig je niet meer, daarmee geef je hem gelijk. Boos worden is het ook niet, al snap ik dat goed. Jullie moeten samen om de tafel.

En ik hoor het bij al mijn vriendinnen dat mannen aangespoord moeten worden maar niet dat ze het zo bont maken als je vriend. Mijn man heeft gewoon een paar heel duidelijke en afgebakende taken, ik vind het niks om de hele tijd te vragen en te vragen. Dus bepaalde dingen doet hij. En dat is oa 's nachts eruit voor de kinderen, hij slaapt makkelijk in nl.

2. JuullesD

JuullesD Niet meer actief

HIer ook zo. Ik vraag alleen alles aan hem. Dikke lul 3 bier dat hij niks hoeft te doen. Hij heeft het nog makkelijker hoor maar ik knal er wel een hoop orders uit. Vind ie niet leuk maar zolang hij het niet zelf doet....

En over het vaderschap ja....sommige dingen herken ik in lichte mate. We hebben 3 x een mk gehad en toen eindelijk goed zwanger. Hij ging mee met alle echo's en was heel betrokken maar taken overnemen ho maar toen ik knock-out ging van de pijn door bi. Maar goed. Empathie kent ie niet. En in 't begin was tie echt gek op onze zoon. En nu ook...maar toch zal hij nooit staan te springen om een luier te verschonen. Of spullen opruimen of spelen met die kleine.
    Hij wil t wel maar doet het gewoon niet. Luiwammes

Deel Deze Pagina