ik ben het zat we hebben hier zo veel spullen staan waar we niets mee doen van kasten tot een compleet serviesgoed. zo staat er een bankstel en 3 verhuisdozen vol met boeken enorm veel kleding (ik denk een doos of 8) echt je kan het zo gek niet bedenken en ik heb het op zolder staan. ik ben het echt gewoon zat als ik straks bevallen ben wil ik er gewoon vanaf nu zit ik er over te denken om een container te laten komen en een lift zodat we alles via het raam naar buiten kunnen werken en af laten voeren. maar wat kost zoiets?
marktplaats is mij echt teveel moeite ik wil gewoon alles in een keer weg hebben. zodat de 5de slaapkamer ook weer leeg is
Ik zou het zonde vinden zoveel goede spullen weg te gooien. Bied het dan aan aan iemand die bijvoorbeeld op rommelmarkten staat of anders aan een kringloopwinkel ofzo. Je kunt er altijd iemand anders blij mee maken.
Dan zou ik voor kringloop kiezen. Bij ons komen ze dat gewoon thuis ophalen. Ben je van die zooi af en je hoeft ze alleen maar even te bellen, bij ons iig
hebben wij ook hoor, verschrikkelijk veel rotzooi op zolder. zei laatst al: eigenlijk moet je knip met de vingers kunnen doen en wat je weg wilt hebben is waar het moet zijn, grof vuil oid. als je nou wat wilt hebben, moet je zoveel regelen. een dag vrij, een aanhanger, alles moet van zolder naar beneden gesjouwt worden. daar heb je gewoon geen zin in, nu staat het niet in de weg, maar je wilt het toch kwijt, het is gewoon zo veel.
hahaha vast wel ik stoor me echt overal aan momenteel. de 2 kringlopen die hier zitten zijn enorm kieskeurig 1 is zelfs zo erg dat je hem eerst foto's moet mailen voordat hij komt.