Ja, vinden ze heel leuk. Je hebt het sprookjesbos natuurlijk. Maar ze kunnen ook in de Piranha. Droomvlucht mogen ze ook in en de Bob ook. Dan heb je daar nog een pleintje met allerlei draaimolens. En de absolute favoriet hier is het Kinder Carnaval
Wow wat leuk, al zoveel reacties. Zoals gezegd wil ik wel graag buiten de vakantie om, dus dat zal dan half september ofzo worden. En dan bij voorkeur op een vrijdag. Mn dochter is tegenwoordig helemaal gek op dit soort dingen. Vorig jaar op de kermis wou ze nergens in en vond alles eng. Nu is een kermis een dure bezigheid want ze wil alles proberen. En t liefst samen met mij, maarja, op de botsautootjes na gaat dat natuurlijk niet. Leuk als dat in de Efteling dus wel kan
ik wil echt wel mee hoor! lijkt me hartstikke gezellig misschien leuk om met een groepje te gaan! kunnen de kindjes leuk samen spelen haha.. waar woon je ?
Ja leuk om met meerderen te gaan, gezellig voor de mama's en leuk voor de kindjes Ik woon in Amersfoort.
Als je half september wil gaan: vrijdag 16 september wordt als een rustige dag ingeschat. Ik wil dan wel mee, moet wel op tijd weten welke dag het wordt, want op vrijdags werk ik en dan moet ik tijdig verlof aanvragen. De vrijdagen dat ik dan mee zou kunnen zijn: 16 september en 30 september (mits er verlofruimte is uiteraard). Nogmaals: echt een leuk idee!
ik woon vlakbij amersfoort!!! dus zou je zo kunnen ophalen... kunnen we benzine kosten delen ik heb een auto.... wel leuk idee
leuk idee! wij zijn vorige week geweest zonder zoonlief, dus ben ook wel 'verplicht' om binnenkort weer te gaan maar dan MET mn zoon haha. Mn man heeft niet zoveel zin dus gok dat ik ook alleen moet gaan wil ik erheen gaan. maarja het is zo ver reizen. heb geen rijbewijs en woon er ook niet bepaald in de buurt Hoop dat je iemand vind die gezellig me gaat! ook leuk voor je meid als er een ander kindje mee gaat. lekker spelen daar!
lees nu pas andere reacties september gaan wij altijd standaard naar efteling. doen we al 4jaar zo manlief heeft alleen geen zin dit jaar (dont ask me why....)
Even inventariseren vast hoor, tis nog wel een end weg, maar toch Doordeweekse dag, ergens half/eind september. Zet ff je naam erbij en voorkeur voor een dag Wijffie75, vrijdag (evt Dinsdag)
Efteling! Wijffie75 - vrijdag (evt Dinsdag) Roozjuh - alle dagen mits ik mee kan rijden met iemand ----------------------------------------------------------- zet je naam in de lijst met de dagen dat jij mee kan!
Nou niet eens echt, maar nog nooit geweest met de kinderen, zelf al een tijd niet meer geweest en vliegen met de kinderen zie ik nog niet zitten. Daarbij lijkt bosrijk me erg leuk!
Oja dat kan natuurlijk ook Ik word altijd redelijk verbaasd aangekeken als mensen horen dat ik nog nooit bij de Efteling ben geweest haha. Tja, ik woonde als kind in Noord-Holland en dan was t toch wel een end weg. Kwam wel vaak in Linneaushof geloof ik Maar nu ben ik toch wel s nieuwsgierig naar de Efteling hoor, dus dit jaar gaat t gebeuren. En zo te zien maken we er een gelijk een mini-zp-meeting van
Ik vind het een heel leuk idee! Helaas is mijn kleintje er echt nog te jong voor.. Veel plezier dames !!