Efteling! Wijffie75 - vrijdag (evt Dinsdag) Roozjuh - alle dagen mits ik mee kan rijden met iemand Muis26 - ik kan alleen op maandag echt niet (studie) vrijdag is prima! ----------------------------------------------------------- zet je naam in de lijst met de dagen dat jij mee kan!
Wat een leuk idee. Mijn zoontje is pas 1 maar vind het sprookjesbos helemaal geweldig. Vooral de zingende paddestoelen. Ik woon vlakbij de Efteling ben er dus al honderden keren geweest in m'n leven en zelfs ik kan er geen genoeg van krijgen. Dus ja lijkt me gezellie!
Efteling! Wijffie75 - vrijdag (evt Dinsdag) Roozjuh - alle dagen mits ik mee kan rijden met iemand Muis26 - ik kan alleen op maandag echt niet (studie) vrijdag is prima! Jewe- ik kan op maandag ook niet, alle andere dagen zijn prima! ----------------------------------------------------------- zet je naam in de lijst met de dagen dat jij mee kan! __________________
Ik kan je aanbevelen samen te gaan! Dat is zo leuk! Ik doe het elk jaar met mijn dochter en we hebben dan lekker even een meiden dagje zegt ze dan en ze vind het helemaal super zo samen met mama! En ik ook!!
Ik heb gisteren een kortingsbon bij de Kruidvat gehad. Volgens mij met 6 euro korting. Iemand interesse? Stuur ff pbtje
zeker wel. mijne is vlak voor haar 2de B-day geweest en oewwwww ze had de tijd van haar leven. Zij geniet echt zo van dat soort uitstapjes, echt aan het glunderen is ze dan..
Door een ander topic moest ik hier weer even aan denken Hoe is t ermee, is er nog animo? Zullen we een datum gaan prikken?
Wat een leuk idee! 'Helaas' worden wij morgen al meegenomen naar de Efteling, anders had ik het zeker leuk gevonden! Veel plezier! (wanneer jullie ook gaan hihi)
Hmm ik geloof dat de animo een beetje weg is? Mits t weer t toelaat, zit ik nu zelf te denken aan Vrijdag 30 september. Nog iemand interesse of ga ik toch maar gewoon alleen?
Heb helaas geen vervoer en om nou een uur in de trein te zitten is niet echt een idee.... Mijn zoontje kan wel lang in de auto maar de trein is geen optie.
ik heb ook geen vervoer anders was ik zéker mee gegaan! heb geen rijbewijs dus kan de auto ook niet ff pakken zal mn man niet zo leuk vinden gok ik whaha
moek ffies kijke is namelijk nog meer dan een uur met ov. zal iig onthouden voor als we echt keer gaan
Ik ga in elk geval volgende week, de 30e dus. Leuk als we met meerderen gaan, maar ik ga er niet meer om bedelen hoor
Dan is mn zoon nog niet terug van vakantie die is weekie met zn opa en oma op vakantie volgende week. Hmzz bale anders was ik zeker meegegaan!! Dan maar uurtje met ov vind ik dan niet erg. Mijn man is volgende week ook vrij en die wilde ook ergens in die week naar de efteling (zonder zoonlief dus zodat we overal in kunnen zonder dat 1 bij de kleine moet blijven)