Wat leuk, wij zijn er de 26e t/m de 30e, dus misschien zien we jullie . Ik weet alleen nog niet of we de 26e de hele dag gaan, misschien gaan we na Lisa's slaapje en dan het huisje in, maar kan ook dat we 's ochtends gaan en dat Lisa dan in de buggy slaapt. De 30e gaan we denk ik halverwege de dag weg zodat Lisa in de auto kan slapen en dan thuis verder, maar dat weten we ook nog niet zeker. Zal wel hier schrijven tussendoor waar we zijn, als jullie tenminste ook internet op jullie telefoon hebben, kunnen we elkaar misschien even ergens ontmoeten . En nu ga ik slapen, morgen drukke en spannende dag voor de boeg
Hey Snoopy! Zou leuk zijn als we mekaar zouden treffen, mijn dochter en Eva schelen maar een maandje. Ik heb geen internet op mn mobiel, ik wil je wel mn gsm nr pb'en? Ik check sowieso smorgens voor ik wegga zp natuurlijk nog wel even
Wij zijn vandaag geweest, het was echt genieten! Wel wat drukker dan ik verwacht had, maar nog goed te doen! Alleen is de Carnaval Festival dicht deze week.... dat vond ik goed balen!
Wijffie, doe maar, leuk! Weet niet wat we vrijdag gaan doen, is dan de 5e dag en gisteren hebben we het hele sprookjesbos al gehad, dus ik denk dat we dan vooral de favorieten gaan doen, met name de caroussel en droomvlucht vermoed ik. Duchess, vond je het echt druk gister? Ik heb het nog nooit zo rustig gezien . Maar ben alleen in het sprookjesbos geweest, weet niet hoe het met de wachtrijen zit. Ik heb jullie niet gezien denk ik, zag bij Rapunzel wel een meisje dat ik dacht, zou zij het misschien zijn? Maar je had Eva en Lisa dan ook vast wel herkend . Gisteren heeft Lisa van 15:30 tot 17:00 in de buggy geslapen, we wilden haar deze week eigenlijk in het huisje lekker in bed laten slapen, maar ik denk dat we het gewoon zo blijven doen, ze vindt het ook allemaal zó leuk! Eva heeft flink wat indrukken opgedaan, vannacht om half 4 kwam ze onze kamer in dat ze niet meer kon slapen . Ze heeft toen bij ons geslapen en is nu volgens mij alweer een uurtje beneden met papa. Ik werd net wakker van Lisa die lekker aan het kletsen is . Het huisje (6 persoons) is echt prachtig, goede service ook en leuke presentjes. Alleen jammer dat het zwembad pas 's middags open is, met kinderen die vroeg wakker zijn zou het wel lekker zijn 's ochtends even te zwemmen. Misschien na het eten vanavond even, maar we gaan wel uit eten, dus zal ook wel weer later worden. Het weer zit in ieder geval echt geweldig mee, na zo'n regenachtige zomer is het echt geweldig dat een regenloze trouwdag en waarschijnlijk ook huwelijksreis hebben! Voor foto's van het trouwen check het trouw-topic .
Mijn dochtertje is nog maar wel een maandje oud maar kan eventueel ook wel een paar uurtjes mee (heb abbo)
Deze hele week? Hmm wij zouden ook vrijdag gaan met zn viertjes maar das wel heel jammer aangezien Ivy dat erg leuk vindt
Carnaval is inderdaad deze week, gaat zaterdag (1okt) weer open. Snoopy, ik pb je m'n nummer! Wondertje..gezellig!
Wij gaan komend weekend,denk zondag,naar de Efteling met de meisjes. Lekker een dagje genieten en de kids plezier zien hebben,heerlijk! Kijk er nu al naar uit! We zaten nog te denken om op een maandag te gaan,mn oudste is nog net geen 5 dus mag nog vrij van school aangezien ze nog net aan niet leerplichtig is en als het goed is is het dan niet zo druk. Maar zondag word het wel lekker weer dus ik zit echt te dubben of we zondag of maandag gaan haha. Liefst gewoon beide dagen mja is zo duur he hahaha
Hihi nee hoor, druk vond ik het niet! Wel drukker dan ik verwacht had! Dit was de 3e x dit jaar dat we door de weeks gingen, en de andere 2 keren was het echt heeeeel rustig. Nu was het een heel stuk drukker dan die 2 keren, maar nog steeds niet druk. Langst hebben we bij de Droomvlucht gewacht, k denk ongeveer 15 minuten. Ohja, sprookjesbos hebben wij gelijk sochtends bij aankomst gedaan en zijn we verder niet meer in geweest. Dus weet niet wanneer je in het sprookjesbos was!
Verandering van plannen!! Ik heb vanmiddag mn voet/teen gebroken Moet 'm minstens week ontzien dus kan vrijdag niet naar de Efteling!! Gelukkig had ik t m'n meiske nog niet verteld. Baal baal!!
Wijffie, wat balen!!! Gelukkig had je het je dochter nog niet verteld... Jammer hoor,had je graag ontmoet Duchess, vandaag vond ik het ook drukker, we hebben soms wel 5 moeten wachten . Echt relaxed hoor, ben van vroeger toen ik tiener was wachttijden van ruim 1 uur gewend, maar was dan in het weekend meestal. Carnaval festival is helaas dicht, echt jammer. Maar gelukkig is er nog genoeg ander leuks! Eva wil overal in, maar mag alleen in de bob (wat betreft de 'enge' dingen die ze geweldig vindt), dat is wel jammer. Gelukkig vinden ze het erg leuk om naar de python te kijken, ze kijken allebei hun ogen uit! Raveleijn zijn we vanmiddag geweest, advies is vanaf 6 jaar, maar ze vonden het allebei geweldig. Eva moest huilen omdat ze zo graag nog een keer wilde. Dus morgenmiddag gaan we weer . En morgen na het eten even zwemmen. Heerlijk hoor, nog 2 daagjes Efteling! Ben benieuwd hoe Lisa het straks thuis weer oppakt, ze slaapt nu in de buggy 1 slaapje van ongeveer 1 uur. Hopelijk gaat ze straks thuis in bed gewoon weer 2 a 3 uur slapen
ook maar goed dat ik dit topic lees. mijn zoontje is op 07-10 jarig en wilde graag naar de efteling, maar lees dit: Op 7, 8, en 9 oktober, 27 november en 3 en 4 december 2011 vinden er in het park grootschalige bedrijfsevenementen plaats. In verband met de drukte op deze dagen adviseren wij u graag op een andere dag te komen. Uiteraard bent u, net als onze gasten van Bosrijk en het Hotel, op deze dagen wel gewoon van harte welkom in ons park. Abonnementen zijn op 27 november en 3 en 4 december 2011 niet geldig. dus nu maar een dagje eerder gaan
Ja, dan is er een toyota evenement. Kon je kaartjes kopen voor 12,50 per persoon... Maar zit je wel in enorme drukte volgens mij! Snoopy, nog proficiat trouwens, helemaal vergeten! En wijffie, wat balen zeg, hoe komt het? Beterschap!
Echt zo stom..ik heb gewoon mn voet gestoten tegen de poot van de bank. Niets bijzonders zou je zeggen, gebeurt volgens mij iedereen wel eens. En tja dat doet pijn, dat weet ook iedereen, maar gaat vanzelf over. Niet dus..werd steeds dikker en blauwer. Huisarts gebeld, die stuurde me door naar ziekenhuis, foto's gemaakt etc. Wegens de plek konden ze t niet in gips doen dus alleen maar tape rond mn tenen en moet voet minstens een week ontzien. Shit!! Ik baal er enorm van, ik heb de afgelopen tijd al zovaak wat (door rug gegaan, ziek geweest, migraine etc) en nu dit ook nog. Bah bah! Hopelijk kan ik over een paar weken nog herkansen. Voor degenen die komende dagen wel gaan...veel plezier!!!
Duchess, dank je wel nog! Wijffie, zou ook echt een actie van mij kunnen zijn . Heb een half jaar geleden waarschijnlijk m'n teen gebroken, deed wel flink pijn, maar ging wel weer, maar m'n teen is nog steeds dikker, waarschijnlijk wat extra botvorming. Maar gelukkig geen last van. Ik zou trouwens als je kan kiezen niet op een vrijdag naar de Efteling gaan, maar op een maandag. Op maandag was het echt rustig, hebben wel alleen het sprookjesbos gedaan toen en de Fata Morgana, maar het was echt rustig. De overige dagen gingen ook nog wel trouwens, donderdag werd het al wat drukker, maar vrijdag moesten we soms wel een kwartier wachten. Dat valt flink tegen als het de laatste dag is en je anders gewend bent . Nog even spammen hoor