Alleen... en bij me zwangerschappen toen ik 4 a 5 weken was deden we wel samen de digitale.. hij zag de streepjes die ik testte voor nod toch niet al liet ik de testen wel altijd zien
Ik had ook alleen getest. We mochten eigenlijk pas vrijdag testen (zwanger na ICSI) maar woensdag kon ik me niet meer inhouden, ging er zo van uit dat het niet gelukt was. Maar binnen 5 minuten een 2e streep. Heb eerst een kwartier gehuild en na de test gekeken, toen mijn man gebeld.
Ik ben nog niet zover, maar wanneer ik echt het vermoeden zou hebben dat ik zwanger was, zou ik het samen willen doen. De 'tussendoor' testjes zal ik alleen doen denk ik..
Ik ook. Denk dat ik de actiontest 1dag voor mn nod ga doen, mocht er dan een streepje komen, dan een clearblue dan samen doen. Van de ene kant lijkt het me super om je partner te kunnen verrassen, van de andere kant zou ik het niet leuk vinden dat ik het eerder zou weten en zou moeten wachten tot vriend lief terug komt van zijn werk, en ik al die tijd een heeel leuk groot geheim bij me zou dragen.
Bij Emma testte ik alleen.. en toen riep ik David er bij en hij zei, nou dan moet je nu wel echt stoppen met roken. Haha Daarna nog 2 testen gedaan, gewoon voor de zekerheid, met hem er bij. Bij tweede zwangerschap(miskraam) heb ik alleen op mijn werk getest( ik kon niet meer wachten haha) en toen savonds nog 1 voor de zekerheid, en de testen ingepakt aan hem gegeven. Volgende dag nog 2 testen gedaan met hem er bij.
ik teste altijd alleen mijn man zou knetter worden van al dat getest maar omdat het toch altijd negatieve testen zijn test ik niet meer voor nod en hebben we afgesproken samen te testen als ik 1 dag overtijd ben
Ik heb alleen getest. Mijn man was al wakker en was al beneden. Toen ik wakker werd moest ik zo nodig naar de wc, dat ik hem echt niet eerst kon roepen. En de test was ook binnen een minuut positief, dus ook toen geen kans gehad hem te roepen. Ben met de test naar beneden gelopen en heb hem ermee verrast. Deze rondes nog geen test hoeven doen. Maar zie wel of het samen of alleen zal zijn.
alleen getest omdat ik gewoon wat voelde en toen uiteindelijk speentje gekocht en samen met test laten zien alleen verschrok hij nogal omdat hij niet verwacht had dat we zo snel zwanger raakte heeft geloof ik drie dagen moeten wennen haha maar nu super trots op onze kleine vriend
Mijn vriend wil er echt bij zijn als ik test... Vorige maand stiekem toch te vroeg al zelf getest... Had t eigenlijk ook niet leuk gevonden als hij positief was en ik had t alleen gedaan
Hier alle drie de keren alleen getest. De eerste keer omdat ik wat vreemde klachten had ondanks dat ik aan de pil was(is een mk geworden) De tweede keer(dl) dacht ik echt dat ik niet zwanger was. Dus even tussen neus en lippen die test gedaan en dat resultaat is inmiddels 20 maanden oud. Vl was in shock en ging eerst met onze hond lopen De derde keer had ik ook weer rare klachten. Alleen was het niet de bedoeling om zwanger te zijn, maar de test loog niet. Is ook een miskraam geworden.
Ik testte ook alleen! Eigenlijk deed ik bij beide zwangerschappen meer voor de 'gein' een test en had ik nooit verwacht dat ze positief waren. Bij de 1e heb ik toen een knuffel gekocht, daar de test aan vast gemaakt en ingepakt aan vl gegeven. Bij de 2e heb ik de test ingepakt en dochterlief deze aan vl laten geven
Veel 'alleentesters' dus! Grappig, dat had ik niet verwacht. Dutch Diamond, gefeliciteerd!! En hoe reageerde hij?
same here, ik durfde soms niet eens op te biechten dat ik het weer had gedaan! Toen ie na 8 mnd eindelijk voor het allereerst een bijna onzichtbare streep had op 9 dpo, was ik alleen thuis en hij 3 dagen weg!! Foto ge-appt: zie jij ook iets?! Weinig romantisch, maar ja
Hier alleen getest, stiekem op m'n werk dan nog. Heb hem dan een berichtje gestuurd: ik heb een streep! Haha . Ik wou hem eigenlijk de teleurstelling van een negatieve test besparen na 14 maanden..
1 e keer voelde me niet zwanger,maar was duidelijk positief. Kaartje geschreven en een speentje met pappa i love you 2 e x kon ik me ook niet bedwingen om mezelf gerust te stellen heel spontaan test gekocht en 4-5 dgn voor nod getest met t idee kan helemaal nog niet,maar je raad t al...gewoon al een streepje(heel dun)toen op me cross naar vriendin een straat achter me gerend haha Ml vond niet zo leuk hoor 2 x zonder hem. We wilde heel graag nog een derde kindje en onze wens is uitgekomen afgelopen weekend had ik weer nod en zoals beloofd mocht ml deze x als eerste de test doen en bekijken en jawel gewoon een tweede streepje gewoon in 1 ronde echt een wonder dat t ons gegeven is(wil niemand voor t hoofd stoten en gun iedereen dit geluks gevoel)