Daan is een slechte prater is daar allemaal heel erg laat mee maar heeft ook 2 jaar lang getobt met zijn oren en keel. nu is dat allemaal goed na wat operaties dus alles op zijn tijd we moeten dan ook goed op onze woorden letten want hij zegt het ineens na. nu zijn we al helemaal niet van het vloeken en schelde maar ja iedereen roept wel eens wat als je je teen stoot ofzo. Loop ik vandaag met de hele mete op straat .Roepen er een paar jongens tegen elkaar teringleider dus wat roept Daan heel hard na telingbeier en dat dus al nu 2 uur aan een stuk. alles wat ik doe is het telingbeier wat moet ik daar nu aan doen ik heb hem al een paar keer mee op de gang gezet maar hij weet nu dat hij er wel negatieve aandacht van mij van krijgt hoe pakken jullie zoiets aan?
Mijn advies in deze is om het gewoon te negeren. Door hem op de gang te zetten, weet hij dat het niet mag en het is in deze fase erg interessant om iets te doen wat niet mag. Negeer het een paar dagen en je zult zien dat hij het niet meer doet. succes!
Idd gewoon negeren. Mijn zoontje had ineens "oh shit!" opgepikt. Dikke lol natuurlijk om onze reacties daarop. Als we er niet op reageren, is het ineens lang zo leuk niet meer. Sindsdien zegt hij het ook nooit meer, behalve als hij het ons ineens weer hoort zeggen. Maar wij letten nu extra goed op, met zo'n papagaai in huis!
ja je kunt zoiets ook het beste negeren.mijn zoontje is nu 3,5 jaar...heb zelf ook ervaren dat als ik erop in ging dat hij het woordje dan juist bleef zeggen want ja hij kreeg er respons op terug. door het te negeren was de lol ervan af en zegt hij het ook niet meer. Tja die kleintjes hebben hele grote oren en horen echt alles succes ermee
Gewoon negeren. Fenneke zegt ook wel eens scheldwoorden die ze ergens opgepikt heeft (soms ook van mama ) en ik negeer het gewoon. Soms moet ik toch stiekem even de gang oplopen om heeeeeeel hard te lachen...
echt niet op reageren! nu is het spannend en leuk geworden want tja hij krijgt er aandacht door! hier ook lang kut ipv kus gezegd maar daar hebben we niet op gereageerd nu is het over... weten hun veel op die leeftijd kun jij ook niks aan doen toch als je het maar niet stimuleerd! succes
Idd negeren. We hebben 1 keer erop gereageerd toen hij aan het papagaaien was, daar hadden we echt van geleerd. Hij bleef het roepen en maar lachen (de grapjas) daarna elke keer genegeerd en totaal niet op gereageerd en hij zegt hij dan vaak maar 1 keer...
Hier ook mijn dochter hoorde buite het woorde klijer en bleef dit ook zeggen ik zei steeds mag je nie zeggen maar dan deed ze het juist,toen ben ik het gaan negeren en ze zegt het nie meer dus dat werkt het beste