zw na terugplaatsing na 7 jaar proberen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door babytjuh, 28 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slik al 7 jaar de pil niet, heb 6 iui behandelingen gehad (waarvan 3 met hormonen).
    Er is niks bij mij gevonden, ik ben onverklaarbaar verminderd vruchtbaar.
    Aankomende dinsdag heb ik mijn 2e terugplaatsing, ik heb er alleen niet zo veel vertrouwen in aangezien we al 7 jaar bezig zijn, ik heb nog nooit een innestelig gehad.
    Zelf denk ik dat het innestelen steeds fout gaat. Maandag wordt ik gebeld of het mogelijk is dat ik in een ander ziekenhuis pipelle of scratcing kan krijgen.
    Nu hoop ik natuurlijk gewoon dat de terugplaatsing lukt en dat pipelle niet nodig is.
    Heeft iemand ervaring met pipelle of juist niet nodig gehad na zo lang proberen zonder enige innesteling? ???

2. Pixi

Pixi Lid

29 okt 2014
    66
    13
    8
    Hoi!
    Nee, sorry. Geen ervaring met pipelle. Ik heb wel laatst mijn arts ernaar gevraagd. Zij gaf aan dat zij het niet doen omdat niet bewezen is dat het werkt. Zij stond er ook niet zo positief tegenover, kreeg ik de indruk. Maar ik ben ook wel heel benieuwd of mensen andere ervaringen hebben. Ook ik heb, na inmiddels zes terugplaatsingen, nog nooit een innesteling gehad. Dus zou het graag proberen als het kan werken.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik stelde het mijn arts voor en wij willen juist alles uit de kast halen! Ook al doen ze het in ons zkh nooit eigenlijk , ze geven me toch de kans het te proberen en luisteren naar wat je voorsteld. Als het niet bewezen is kan het toch prima geprobeerd worden? Kan dus sowieso geen kwaad... Ik zou t lekker doen !

4. mama201

mama201 Bekend lid

25 feb 2015
    973
    1
    16
    Ik begrijp dat jullie zo graag zwanger willen worden een kindje van jezelf.

Ik heb in mijn omgeving Meegemaakt dat mensen toch nog Zwanger zijn geraakt na 10 jaar en toen ineens 3 achter Elkaar

Maar tot hoe ver ga,je in se mmm .Ik zelf zou het dan naast me neer leggen sommige dingen heb je zelf niet in se hand

Zoals wij zeggen alles gebeurd met de wil van Allah(swt)

Vooralsnog wens ik jullie veel sicces

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Aub zeg hoever iemand wil gaan????
    Laat ieder dat lekker voor zich zelf bepalen
    Prima dat jij het op een gegeven moment daar bij zou laten en naast je neer zou leggen!
    Maar daar vraagt topic schrijfster toch niet om?
    Geef dan geen reactie

Het laatste zinnetje " alles gebeurt met de wil van allah"?? stuit me helemaal tegen de borst
    Dus Allah beslist wie er wel of geen kinderen mogen krijgen?
    Hou op schei uit ;)

On topic:
    Ik zou het zeker overwegen een pipelle
    Lees er goede verhalen over!

Je zou in overleg natuurlijk ook kinderaspirine kunnen slikken voor een betere doorbloeding ten behoeve van de innesteling!

Ik zou ook alles uit de kast halen hoor en alles met beide handen aangrijpen
    Ook ik weet hoe groot de wens is/was en blijft

Heel veel s6
    Ik hoop dat jullie wens snel vervult word!

6. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.502
    4.344
    113
    Vrouw

Pardon????

Bij een collega hebben ze Pipelle gedaan in mck. Heeft niet geholpen. (Tot nu dan)

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Lieve ts,
    ik heb geen ervaringen met pipelle o.i.d., maar herken je gevoel zo erg. Ook ik vond het erg moeilijk vertrouwen te houden dat het goed zou komen ooit, daar ontkom je niet aan na zoveel jaar wachten en hopen. Wij hebben helaas onze kinderwens op moeten geven, maar hier waren er dan ook wel lichamelijke oorzaken ( endometiose ).
    Ik wil je heel veel sterkte wensen en als je de kans krijgt om bv. pipelle uit te voeren, dan zou ik dat zeker aangrijpen.
    Ik hoop dat je toch met een beetje vertouwen je volgende poging in mg gaan en uiteraard dat jullie wachten ordt beloond!
    Sterkte!

8. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties. Het is idd moeilijk om hoop te houden en ik wil idd zo veel mogelijk uit de kast trekken als het maar lukt! Als ik morgen gebeld ben zal ik laten weten wat de gyn heeft gezegd
    groetjes

9. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Scratching laten doen in Dusseldorf zorgt voor betere innesteling 3 maanden na pipelle dus voor 3 terugplaatsing zaterdag de eerste
    gehad in Dusseldorf spannend

10. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Pipelle gehad, helaas niet geholpen.
    De pipelle zelf was zo gebeurd. Geen last van gehad
    Succes!

11. Veerlev

Veerlev Actief lid

2 aug 2012
    471
    85
    28
    NULL
    Brabant
    Ik heb 9 terugplaatsingen gehad en 3x pipelle
    Bij de eerste keer pipelle heb ik daarna een vmk gehad. Nooit eerder was er iets blijven zitten dus dit was voor ons al een stapje dichterbij. Helaas daarna nooit meer gebeurd

12. babytjuh

babytjuh Actief lid

2 jun 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben gebeld, normaal doen ze het niet, maar ze gaan het in het team overleggen of ze het willen proberen bij me. Alleen ze had t wel over een hystroscopie en dat was niet helemaal mijn bedoeling, ik dacht dat dat niet perse nodig was?

13. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    Scratching en pipelle gehad, helaas zonder resultaat :(
    Hopelijk helpt het bij jou wel

De onderzoeken zijn zo gedaan, ik zou idd altijd de kans wagen

14. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Jezus zeg... (Jaja dat is een vriendje van Allah...)
    Ga aub ergens anders prediken! Als je iets niet zelf hebt meegemaakt weet je niet hoe ver je zult gaan!!

Okay on topic. In Gent waar ik loop doen ze het wel, gisteren hoorde ik van een meisje die eindelijk zwanger is na 4 jaar; de glue-methode.... Wellicht daar over vragen? Ga ik ook doen!

Heel veel succes meid! We hebben kansen op zwangerschap dat moeten we niet vergeten, dus niet opgeven!

15. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Meiden die pipelle gehad hebben, was dit op dag 21 van de cyclus? Dat blijkt nl heel nauw te komen. Ik ben wel dubbel zwanger geraakt na een pipelle. Heb mijn behandeling in Dusseldorf gedaan, echt een aanrader qua mogelijkheden. Kijk eens naar al die banners in het DD topic en vergelijk het met andere ziekenhuizen en klinieken...

Overigens zitten er in DD ook veel stellen in de wachtkamer die in Allah geloven ;)

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je zelf in de MMM gezeten? Weet je hoe zwaar het is als je na een lang traject nog met lege handen staat? Of heb je zelf vrij gemakkelijk kindjes gekregen?

Ik wil je adviseren niet in topics van Vruchtbaarheidsbehandelingen te reageren op deze manier als je er zelf geen ervaring mee hebt. Je woorden komen onnodig kwetsend over! Je hebt geen idee hoeveel pijn je mensen doet met hetgeen je verkondigt! Naast je neer leggen? Je kinderwens? Weet je wel hoe diepgeworteld die zit bij mensen in de MMM?

Overigens dank ik God dat hij de Vruchtbaarheidsbehandelingen heeft uitgevonden voor de mensen die moeilijk zwanger kunnen worden.

TS, ik wil je veel sterkte en succes wensen bij je terugplaatsing. Ik heb zelf destijds 11 mislukte IUI's en 1 mislukte IVF ondergaan, waarna ik na een ICSI-poging eindelijk zwanger was.
    Van Pipelle heb ik geen verstand. Ik gebruikte na terugplaatsing steeds Utrogestan wat ook innesteling kan helpen bevorderen. Het houdt namelijk de dikte van het baarmoederslijmvlies goed in stand.

Deel Deze Pagina