Even delen ik ben zoooo trots Mijn dochter was vanmorgen op tv te zien bij koffietijd bij de foto's met het thema marathon! Samen met haar oma gaat ze het laatste stukje de finish over Is een foto uit 2011, mn ouders waren op vakantie maar ze vroeg gister of ik deze foto even wilde mailen zodat ze hem in kon sturen. En wat denk je ze heeft ook nog de fiets gewonnen!! Haha geweldig he
Wauw, leuk hoor!! Ik heb het vanmorgen niet gezien, wel nieuwsgierig geworden, ga straks even kijken Morgen staat de foto ook op deze pagina Winnaars van de fiets | Koffietijd kan je nog een keer trots zijn
Ik kijk er normaal bijna nooit naar maar vanmorgen dus toevallig wel gezien en wat een geweldige leuke foto.. Mag je zeker trots op zijn
Zo, daar mag je zeker trots op zijn! Ik kijk ook vaak, maar lag vanochtend met knallende hoofdpijn op bed dus ik heb het gemist. Fiets ze!
Thx meiden! Huh mag zo'n onderwerp niet in de lounge? Gaat dan wel om een tv programma uiteindelijk maar ik wilde gewoon even een trots momentje delen?