Best cool om te zien

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Cynnie1984, 5 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
  2. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    bizar zeg

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    knap én zo schattigg!

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Dat is wel knap!

5. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Vind het echt leuk :) ik ga is testen in het zwembad of timo ook op zijn rugje kan drijven ;)

6. ducky

ducky Bekend lid

30 aug 2010
    531
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat super leuk en bijzonder!

7. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heel bijzonder :)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Of er wat aan hun scheelt weet ik niet er zijn toch best veel kindjes die nog niet kunnen zitten of kruipen op die leeftijd :)

Maar bijzonder blijft het wel :)

10. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Er is aangetoont dat babies al kunnen zwemmen omdat ze dat gewent zijn in de buik tijdens de zwangerschap. Dit is ook heel mooi :)

11. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Mijn jongste kon met 8 maanden nog niet zitten, nu is ze 11 maanden en gaat zelf zitten en kruipen, dus ik denk niet dat er iets met deze kids.
    Super knap en leuk om te zien!!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Je kan dit aan alle baby's bijna leren, in elk geval het drijven. In o.a Amerika gebeurd het ook.
    Het trappelen is een natuurlijk reflect wat door herhaling behouden kan blijven en getraind kan worden.

Ik was er lange tijd voorstander voor dat ze dit (in elk geval het drijven) hier in Nederland ook zouden leren. Dan zouden er minder jonge kinderen verdrinken!
    Maar ik denk dat er maar weinig ouders het zouden toestaan nu ik de fimpjes van de 'trainingen' heb gezien. Als ze het eenmaal kunnen is het leuk - maar er wordt ook heel wat afgebruld als je de fimpjes op youtube ziet.
    Even zoeken op youtube op ISR first lesson - dan kom je ook vanzelf filmpjes tegen van wanneer ze klaar zijn.

Ja, het resultaat is fantastisch, maar de eerste lessen?

--> Neemt niet weg dat ik het niet súper vind :) en enerzijds dit héél graag zou willen leren aan (mijn) kinderen.

13. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, wat een gek gezicht :). Wel heel knap van die kleintjes. Toen mijn dochter voor het eerst iets dieper in het zwembad ging (op papa's arm nota bene) was het gelijk krijsen en brullen.

14. jupke

jupke Niet meer actief

Ben ik nou zo scheel?

Ze zeggen dat het een tweeling is maar het ene kindje is blank en het andere kindje bruin.

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Duo penotti.....?

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

17. adi

adi Niet meer actief

Bruin is een groot woord hoor, een baby heeft donker haar en wat donkerder tint als de ander, maar is niet bruin.

Mijn dochters verschillen op dezelfde manier van elkaar (1 heel bleek met blond haar en krullen, de ander donker bruin haar en wat ´geligere´ tint)

Maar een totaal verschillende huidskleur komt ook voor bij meerlingen.

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

toch wel heel apart om te zien ik zou persoonlijk echt gaan twijfelen als mij kindjes niet met 9 maanden konden, zitten, kruipen, of zelfs staan / lopen e.d. nu zijn mijn kindjes best snel (staan met 4 maanden de eerste en liep met 6 maanden :$) maar als ze dan nog helemaal niet doen zou ik echt twijfels hebben (maar dat is dan meer vanwege wat ik gewend ben)

Ik zou ook eerder stimuleren dan daarin als energie stoppen in zwemmen maar goed dat is persoonlijke keuze , ze zien eruit alsof ze genieten dus dat lijkt me het belangrijkste..

19. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik werk op een kdv en zie heeel veeel babys opgroien..en geloof mij, minstens 30% zit, kruipt en staat NIET met 9 maanden....

Mijn oudste overigens ook niet..ja achteruit tijgeren...

20. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje kruipt helemaal niet, tijgert alleen, en kan sinds 2/3 weken zelf gaan zitten..
    Owja hij gaat btw wel gewoon staan en overal langs lopen enzo

Dus nee het is echt niet raar als je kind dat met 9 maanden niet doet..
    Wat ik wel raar vind is een kind van 6 maanden wat loopt..:)
    Dt is wel heeeeeel veel meer uitzonderlijker dan met 9 maanden nog niet staan/lopen

Deel Deze Pagina