Hoihoi, Wat ik al vanaf dat mijn dochtertje geboren is te horen krijg is "Ze lijkt echt op jou he!" en vervolgens komt er iemand anders naar me toe "Zo hee, ze lijkt echt op haar vader zeg!" Ik moet er altijd wel op lachen, want ja ze heeft van mijn man en mij allebei wel wat. De grote ogen van mij, maar de uitkijk heeft ze weer van mijn man. De mond heeft ze van mijn man en de neus van mij. De haarkleur en donkere wenkbrauwtjes heeft ze van mij en de vorm van haar hoofd heeft ze van mijn man Op wie lijkt jouw dochtertje/zoontje?
F. lijkt in eerst instantie veel op dr vader, maar met uitdrukkingen etc weer op mij ; mijn mond, neus oren etc en karaker wordt gezegd! haha echt een mixje dus!
Onze oudste lijkt op mij. Van het najaar zelfs een dame bij de efteling achter de kassa die mij aankeek, mijn dochter aankeek en direct zei: Jeetje, wat lijkt zij veel op u! Onze jongste wisselt nog wat. De een zegt dat ze op mij lijkt, de ander dat ze op mijn man lijkt. Was bij de oudste ook zo, en heeft dus even geduurd voor dat echt duidelijk werd. Dus we zijn benieuwd.... Voor mijn man zou het natuurlijk wel leuk zijn als zij dan wat meer op hem lijkt Wel grappig trouwens: onze oudste heeft echt de mond van mijn man, en desondanks roept dus iedereen dat ze zo op mij lijkt. De jongste lijkt qua ogen en neus precies op de oudste, maar heeft mijn mond, dus ben wel benieuwd welke kant dat op gaat
Ze lijkt totaal op haar papa, niks van mij. Naja wel haarkleur toen ik een baby was maar verder niks.
Echt een mini-me, maar dan de mannelijke versie... Manlief heeft heel donker stijl, stug haar, donkere ogen, getinte huid (ondanks dat hij 100% blank is zeg maar), lage haarimplant en een hoekig gezicht... J. heeft donkerblonde krullen, blauwe ogen, blanke huid, hoog voorhoofd, ovaal gezicht... net zoals ik... Als ik foto's van mezelf van vroeger naast foto's van hem leg is het echt zoek de verschillen... Manlief probeert vooral karaktertrekken van hemzelf terug te vinden in J., want qua uiterlijk zegt hij altijd: 'vraag me af of mijn genen wel van enig nut waren bij het maken van die kleine'...
Voor de meeste mensen lijken ze allebei (maar de oudste net wat meer) vooral op mijn man. Komt door hun oog- en haarkleur en bij de oudste ook door haar huidskleur. Maar als je beter kijkt dan zie je ook echt veel dingen van mij terug. Ze hebben allebei mijn neus (of dat positief is is twee ) en de oudste gaat in z'n geheel steeds meer op mij lijken. Haar haar wordt lichter en haar gezichtsuitdrukking gaat steeds meer op die van mij lijken. De jongste vind ik sowieso al meer van mij weg hebben, omdat ze wat lichter is, maar ook qua gezicht, maar die heeft qua lichaam, denk ik, weer meer de bouw van mijn man.
Haha Ik vind het zelf ook altijd leuk als ik bijv. in een druk winkelcentrum ben of dierentuin o.i.d. dat je in moeders of vaders duidelijk hun kind terug ziet. Toen mijn dochtertje pas net geboren was ging ik ook steeds haar gezichtje bestuderen. Zo mooi om te zien dat ze op je lijkt of dat je dingen van je man terug ziet.
Zoon lijkt heel sterk op mij: uiterlijk + karakter Dochter lijkt meer op papa (karakter nog een beetje moeilijk te duiden)
onze ventie is precies vl.bij de geboorte had mika bruin haar donkere ogen dacht goh lijkt toch iets op mij.uuhm niks meer van terug te zien haha.krijg alleen maar te horen papa en mika zoveel op elkaar lijken.ach hoef ik ook biet te twijfelen.owjah tandjes lijkt hij van mij te hebben haha toch iets..
Mijn oudste is echt een mengelmoes maar mijn jongste is echt mijn evenbeeld. Terwijl ze wel alle twee als 2 druppels water op mekaar lijken
Ik herken je verhaal wel. De meningen over op wie Lucas lijkt zijn verdeeld, maar de meesten zeggen toch wel dat hij op zijn vader lijkt. Ik ben het daar wel mee eens, maar ik zie ook duidelijke overeenkomsten met mijn eigen uiterlijk; vooral in zijn ogen. Voor mij maakt het niet zoveel uit op wie hij nou lijkt. Hij is hoe dan ook het allermooiste ventje ter wereld voor ons.
Hier een beetje van beide. Lange wimpers, blanke huiskleur (nu nog), de haarlijn, zijn haar zelf (geen krullen maar stijl ) van vl. Van mij heeft hij de mond, neus, haarkleur, ogen en oortjes. Mensen kijken raar (blanke baby met stijl haar en donkere moeder met kroeze krullen), en krijg vaak te horen dat hij zo blank is. Zeg ik dan....hij is van de melkboer of dat ik hem van de zomer wel in de zon zal zetten haha .
Hier lijken alle 3 mijn kids op hun vader. Zijn alle 3 erg lang en hebben hun lange lengte van hun vader. Alle 3 blauwe ogen en blond haar. Hebben ze van zowel vader als mij. Ze hebben alle 3 hetzelfde neusje. Die hebben ze van mij. Maar er is weinig van mij te vinden in me kids. Ze lijken alle 3 op hun pappa.
Ons zoontje is echt een perfecte mix van ons beiden. Ik denk dat ie een ietsepietsie meer op mij lijkt, maar het scheelt heel weinig. Neusje en de vorm van zijn hoofd zijn precies die van mijn man. Ogen, mondje en lichaamsbouw (lange beentjes) zijn van mij. Qua karakter is moeilijk te zeggen. Volgens onze ouders waren wij allebei hele rustige kinderen, terwijl ons zoontje best een opgewonden standje kan zijn. Dat herken ik overigens wel in mijn man, dus ik denk dat hij meer zijn karakter heeft.
Zoon leek heel erg op mij. Nu is hij een kopie van zijn vader van vroeger. Dochter euhm verandert enorm vaak. Maar veel vinden haar weer op mij lijken.
Qua uiterlijk is zoon precies zijn pa. Dat is echt niet normaal meer. Gewoon een miniversie van... Maar hij heeft de trekken en maniertjes van mij. Ook niet gek, ik ben namelijk de hele dag bij hem haha.
Zoon is de kopie van zijn vader, maar is blond naar zijn opa. 1 dochter is de kopie van mij, en de tweede dochter is een mengelmoes van de hele familie (gezicht, bouw en karakter van mijn zusje, haarsoort van mijn moeder, haarkleur van schoonvader, lippen en neus van mij)
Ik heb een tweeling en 1 lijkt veel op mij, als je dan baby foto's van mij ziet en van D dan lijken we erg veel op elkaar. Zoontje J is precies papa.