Samen slapen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamavanF2009, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ons derde zoontje komt bij ons op de kamer slapen wegens gebrek aan ruimte.
    En omdat we dat gewoon fijn vinden :)
    Maar nu willen we onze slaapkamer zo 'ombouwen' dat het een ouder- én babykamer in één wordt.
    Er is ruimte voor het bedje, wat we tot co-sleeper maken maar we zoeken nog inspiratie voor de aankleding.
    Liefst in natuursfeer.
    Pinterest levert al heel wat op maar ben benieuwd of hier mensen zijn die het ook zo gedaan hebben en hoe het er dan uitziet/zag.
    Iemand nog goede tips?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hier komt ondanks dat we nog een slaapkamer over hebben de baby ook bij ons op de kamer.
    Gaan daar niets speciaals aan doen, bedje en commode worden er gewoon bij gezet en ik wil een schommelstoel voor het voeden. Verder zal wanneer we weten of het een meisje of een jongen is de kleur van dekentjes en commode hoes daarop aanpassen. We hebben onze slaapkamer nu overigens in grijs tinten met witte meubels. Het ledikantje en commode zijn ook wit.

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik ga het ook zo doen. In feite wordt mijn slaapkamer een soort babykamer waar ik zelf ook in slaap ;) De ene muur wordt "baby-muur". Daar komt een leuk schilderij, de naam als muursticker boven de commode, het bedje en ik wil iets van een muursticker met een boom, uiltjes, vogels, zoiets. En glow in the dark sterren ;) De andere muren blijven gewoon zoals ze waren.

4. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Leuk!
    Ik wilde eigenlijk al heel lang een grenen bed en nu hebben we een heel mooi gevonden.
    Bed, lattenbodems, nachtkastjes, commode en spiegel.
    Dus voor ons én voor de baby geschikt.
    En mijn vader heeft mijn eigen bedje van vroeger van zolder gehaald, ook grenen dus die combi zou perfect zijn.
    Bedje is om te bouwen tot co-sleeper en Lief is erg handig dus die maakt er wel wat moois van.
    We hebben wat kleurstaaltjes gehaald bij gamma en morgen gaan we naar ikea om meer inspiratie op te doen.
    We hebben verder nog geen concrete ideeën maar er begint zich iets te vormen :D

Deel Deze Pagina