Samen spelen met je kind, hoevaak doen jullie dat?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Meisjesmama, 11 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik doe echt heel veel met de kids vind ik zelf.
    Knutselen, meespelen met de auto's of poppen, samen ff filmpje kijken, meehelpen in de keuken met koken, samen cupcakes of koekjes versieren, ze helpen mee met schoonmaken :)
    Ga ook een paar keer per week naar het bos/speeltuin/kinderboerderij met ze

2. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Samen met mijn dochter met de duplo of playmobil spelen doe ik niet voor mijn eigen plezier. Wat ik leuker vind is samen wandelen, fietsen of naar de speeltuin.
    Met mijn oudste dochter ga ik wel knutselen; plaatjes uitknippen, kleien en tekenen.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik vind het grappig dat ik veel lees: ik ben een buitenmama of ik ben een doemama.

Deze mama vindt spelen met de Duplo en de treinbaan heel erg leuk, kan ik echt uren volhouden! Kijk; je moet ook zorgen dat je je kind geen speelgoed geeft dat je zelf niet leuk vindt!
    Mijn zoontje wil de laatste tijd knutselen. Ik ben creatief, maar op gegeven moment wel uitgeknipt, uitgekleurd en uitgeplakt hoor!

Verder zijn wij iedere dag veel buiten. Tijd zat; mijn zoontje is 11 uur per dag wakker.

Puzzelen vind ik zelf ook erg leuk. En leerspelletjes op de i-pad, samen kokkerellen. Ik vind eigenlijk alles wat ik met m'n kind kan doen leuk.
    Soms als het regent vind ik of vinden wij het heerlijk om de hele dag in de pyjama te hangen en op de kussens op de grond te hangen en te spelen.
    Ja, daar kan ik echt van genieten!

Ik blijf eeuwig kind.:D

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Duplo vind ik wonderbaarlijk leuk zolang ik mag bouwen. Vaak wil hij gewoon met zijn duplo-autos rondrijden, dat ben ik sneller zat. Gelukkig mag ik meestal van alles bouwen waar hij dan nog een toren op zet ;)
    Tekenen houdt hij niet lang vol en de speeltuin ga ik meestal wel een paar keer mee van de glijbaan, maar ik vind het ook wel lekker dat hij dat ook zelf kan.

Deel Deze Pagina