samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Zo, weer eens even tijd. (huis in verbouwing, nog een weekje!!)
    Gisteren was ik 0.5kg lichter dan de woensdag er voor.
    Dus er zit een dalende lijn in.

En bedankt voor de komkommer tip. Ik denk dat ik daar heel veel mee kan.
    Laatste tijd dan niet, omdat we zonder keuken zitten, maar overal is wel een mouw aan te passen.

Nog 24.6 kg.. En ik heb geen zin meer :(.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    goed zo huiboobee..... en nu volhouden!!!

hier is mijn ongi gearriveert, erg vroeg, ik verwachte hem nog niet.... brengt mijn 2 kilo van gisteren in een ander daglicht, want ben altijd zwaarder als mijn ongi komt.... dus anders was het misschien nog meer dan 2 geweest!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier inmiddels 4 kilo lichter. Gaat gestaag, maar t is nog steeds dalende :)

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wow 4 kilo, goed hoor! wil je nog veel afvallen?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nog 12 kilo nu. Ik weet dat de eerste kilo's het hardst gaan. Maar t is goed vol te houden om niet (vrijwel niks) te snoepen en veel water te drinken.

6. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Hier morgen weer wegen, hoop ook weer een beetje afgevallen te zijn, al denk ik het niet :( Ik kan het moeilijk weer goed oppakken na de vakantie...

7. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Vanmorgen gewogen, 91,9 nu :D Hardlopen doet dus echt iets. Nu in totaal 12 kilo eraf, op naar de volgende 12..

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    lekker brandweer! en knap dat je het harlopen op kan brengen, vorig jaar wilde ik dat ook, maar ik doe het dan niet, nu de sportschool gaat wel goed....

9. Tese

Tese Niet meer actief

Wat gaan we goed met zn allen! Ik ben heel benieuwd wat mn gewicht morgen is na de hele week ongesteld geweest te zijn en ook nog eens wat extra dingetjes gegeten te hebben.

Gisteren waren we laat thuis en mn man ging heerlijk gyros met patat bestellen. Ik had er niet mega veel zin in dus heb brood gegeten en een paar patatjes gepikt van manlief.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Je brengt me op ons avondeten. Shoarma met boontjes. :)
    Gisteren bij de Mac geweest, vriendlief werkt een bigmac naar binnen en ik zit aan lekkere konijnenvoer.
    Die salades zijn echt lekker daar!!
    Maargoed, vandaag 100 gram lichter dan gisteren.

Heeft hier iemand ervaring met afvallen/beweging d.m.v. touwtjespringen?

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    nee geen ervaring, maar het verbruikt wel veel calorien, maar is wel heel belssuregevoelig en slecht voor je gewrichten, vooral als je overgewicht hebt!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Ja erg jammer is dat want ik had het graag willen doen (als van de weinige soorten sport) maar ik heb een knie die niet mee werkt helaas.
    Moet vreemd genoeg zeggen dat ik meer last had van mn knie toen ik 65 kilo woog dan toen ik 105 woog. Best vreemd eigenlijk. Ik krijg ook meer last naarmate ik lichter word.

13. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dat is balen! (vanwege mijn prothese lijkt het me dan niet verstandig)
    Ik ben tot nu toe nog steeds niets tegengekomen wat niet schadelijk is voor mijn handicap.. Gefrustreerd word ik er van :(

14. Tese

Tese Niet meer actief

Morgen weer wegen, ben heel benieuwd eigenlijk. Voor het eerst dat ik al mn vrije punten heb gegeten dus wie weet ben ik zelfs wel aangekomen. Ik kom het hier morgenvroeg weer melden.

15. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    Haha, dank je :D Het is voor mij een soort van ontspanning (zoon van bijna 3 en dochter van bijna 1), ben blij als ik ff de deur uit kan :D

En het voelt zooooooo goed als je het goed hebt gedaan, heb dan het gevoel dat ik de hele wereld aan kan, dat gevoel krijg ik niet in de sportschool

16. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Kun je wel fietsen??Misschien kun je een home trainer aanschaffen lange leve de marktplaats (als ik dat hier noemen mag).

Ik heb zelf de wii fit. Misschien is dit iets voor je daar kun je ook oefeningen op doen.

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik ben heel erg maar was met mijn dochter aan het shoppen en toch bij de mac beland.... heerlijk een quarterpounder menu genomen, mjammie..... heb nog de helft van mijn extra punten over nu.... tot woensdag, heb gelukkig geen gekke dingen komend weekend, sterker nog ik moet werken.

18. Tese

Tese Niet meer actief

Wauw!!! Ik heb al mijn vrije punten opgegeten deze week en ik ben gewoon 1.6 kilo afgevallen!!!

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    wow!!!!:D goed zo meid!!!

20. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Go girl!! :D

Ik ga morgen weer wegen :)
    Ik ben benieuwd
    Ook ik wil gaan springtouwen (of touwtje springen? :(), heb het touw al bij mijn moeder mee gepikt ;)
    Maar waar is nu nog het probleem hehehe
    Mijn tuin is te klein en om dat nu binnenshuis te doen ;)

(beeldvorming van een olifant in een porseleinkast)

Deel Deze Pagina