samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    @ panda86: ik kan wel fietsen maar niet op een hometrainer. Maar dankje voor het meedenken :)

Oh en muppet, goed van je! Dat voelt vast lekker!!

Vanochtend weer 300gr zwaarder. Maar ik moet vandaag/morgen ongesteld worden. Kan er mee leven.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En hier weer een kilo afgevallen :) nu al 5 kilo in een maand tijd! (en lekker gesnaaid vandaag op verjaardag, dat wat mijn 'kadootje' voor mezelf ;)

3. Tese

Tese Niet meer actief

Goed zo!! En blijven genieten is inderdaad ook heel erg belangrijk!
    Doe ik ook vandaag. We vieren mn man zn verjaardag dus ik neem gewoon een lekker stukje appeltaart.

Takhen hoe is het met het wegen gegaan?

Huiboobee, gelukkig weet je zelf waar het aan ligt dat scheelt al een hoop.

4. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    aangekomen :( maar afgelopen week ook veel te veel gesnoept en slecht gedaan :(
    straf nu!! streng er tegen aan weer

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen meiden!!
    Mag ik me bij jullie aanmelden.

Ik ben Desiree ben 30 jaar en te zwaar (duh)
    ik ben 1.79 en vanmorgen (met kleding) 105,7 kilo auwwwww

Ik heb een zoontje van bijna 4 jaar, en ben getrouwd. Ik werk met vers gehandicapten op een activiteiten centrum

Heb net een week vakantie gehad, lekker in Italie geweest en vandaag met Sonja Bakker begonnen. (boek 2)

6. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Vanmorgen maar weer op de weegschaal gegaan. Ik was bang voor een zeer grote teleurstelling. Maar ik ben zo bij. Er is gewoon 1.6 kg af. Ik doe het dus toch wel goed. Mijn eerst doel is bijna helemaal bereikt nu:D

@muppet mag ik vragen hoe lang je nu met ww bezig bent? en wat voor sport de je?

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ik doe niet aan sport en ben 1 juli begonnen.

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Hoe prijzig is WW eigenlijk?

Vanochtend op de weegschaal 300 gr lichter dan vorige week, maar morgen is eigenlijk mijn weeg- en notitiedag.
    Dus misschien hopelijk morgen nog een beetje er af?!

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik doe ww online, ga niet naar de bijeenkomsten dan kost het bijna 15 euro per maand, ga je naar de bijeenkomsten kost het 39 euro per maand

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    je kan het een week gratis proberen ( online) als je voor de week voorbij is je je weer afmeld kost het je niks.... als je je niet afmeld gaat het automatisch over in een vast lidmaatschap

11. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Je kunt als het goed is nu nog een week gratis proberen voor de online versie. Houd er wel rekening mee dat dit op zondag afloopt ongeacht welke dag je je aanmeld. Doe het dus zeker niet op vrijdag of zaterdag. Daarna kost het je 59.95 euro voor 3 maanden. Als ik het goed heb betaal je na die 3 maanden 14.95 euro per maand. Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd:D

12. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Dankjewel, beide.
    Zo duur is het dus helemaal niet!! Misschien is het dan toch het overwegen waard?

Hoeveel vallen jullie er gemiddeld per week/2 weken mee af?

13. Tese

Tese Niet meer actief

Ik val er ongeveer een kilo per week mee af. Soms wat meer soms wat minder.

14. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Wow, dat is best veel!
    Misschien zometeen maar met vriendlief overleggen.

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik heb morgen pas mijn 2e weegdag, ben dus net 2 weken bezig dus zegt nog niks, was vorige week 2 kilo afgevallen

16. Tese

Tese Niet meer actief

De eerste 4 weken val je het meeste af. Ik ben in de eerste maand bijna 10 kilo kwijtgeraakt.

Nu heb ik een megadip en vreet bui gehad. Ik zit ver over m'n vrije punten heen dus dit zal de eerste keer zijn dat ik ga aankomen ben ik bang. Zaterdag moet ik wegen ben benieuwd...

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gratis ;) inmiddels nog niet meer afgevallen maar ook niet aangekomen.. denk dat t van t feestje van zondag is nog ;)

18. Tese

Tese Niet meer actief

Oepsie! Heb me net voor de gein even gewogen om te kijken wat al dat gevreet gedaan heeft en ben 1,4 kilo aangekomen haha. Dat kan natuurlijk niet echt dus ben wel benieuwd hoe ik zaterdag zit. Maar afvallen zal er deze week niet in zitten denk ik.
    Vanaf nu er maar weer even tegenaan. Klaar met het gevreet!

19. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hier hetzelfde probleem hehehe
    Maar goed, sinds gister weer netjes bezig :)
    En zometeen mijn fiets ophalen die gemaakt is dus hopelijk gaat het dan ook iets beter, met wat meer beweging ;)

20. Tese

Tese Niet meer actief

Beweging is altijd goed! Ik zit er ook niet mee hoor. Het was heerlijk en ik heb genoten dus dan mag het wel een keertje.

Deel Deze Pagina