Zoooo mijn minivakantie is voorbij! En heb me netjes aan m'n punten gehouden knap hè? Evelien je gaat lekkerrrr! Goed vol te houden of niet dan? Alle nieuwe people welkom en zet em op!
ja muppet gaat zeker lekker en vind het ook lekker het is goed vol te houden , geniet van wat ik eet... goed hoor ook volhouden tijdens een minivakantie!!! dat zijn voor mij altijd struikelblokken
Dat heb ik dus ook dat ik veel meer geniet van m'n eten. En vakantie vieren gaat hier ook gepaard altijd met veel ongezond eten maar we zijn allebei zo goed bezig dat we dat erg zonde vonden.
nou ik ga komend weekend een weekendje weg.... zal jouw voorbeeld proberen te volgen.... haha ik zie trouwens dat jouw dochter tess heet.... mijn middelste heet tessa...
oke..... dus niet helemaal dokter frank.... bij de ww is het ook zo dat koolhydraatrijke produkten je in verhouding meer punten kosten.... heb zelfs op ww verhalen van mensen gelezen die de pribcipes van ww en dr frank combineren....
Ik eet om de dag als lunch een bak sla met eieren ipv brood. Voor de afwisseling en ook een beetje met het oog op de koolhydraten. Of het helpt? Geen idee, maar ik val goed af dus ga er gewoon mee door. Evelien: mooie naam hè? Wij wisten vanaf het begin al wat we voor een jongen en meid wilden. Dus het is maar goed dat we van beide 1 kregen.
goedemorgen all..... Ik heb vandaag een moeilijk dagje, maaar wel leuk, we hebben nl teambuilding van ons werk..... das 1 x per jaar en dit jaar zit ik in de organisatie.... we gaan een badkuiprace doen, hebben een buffet en 's avonds nog een spel met knikkerzakjes daar hebben we attributen die te maken hebben met ons werk (ik werk in een verpleeghuis op een pg-afdeling) en dan moeten ze door te voelen raden wat er in zit.....we hebben zelfs een kunstgebit.... dus dat zal hilarisch worden.. en karaoké erbij dus word vast gezellig..... ga wel mijn extra punten gebruiken, maar ga morgen ook een weekend uit, dus ik denk dat ik deze week er maar uit voorzorg een beetje van uit ga dat ik stil zal blijven staan.... ik heb trouwens nog een ander probleem, ik heb moeite met mijn stoelgang en dat had ik niet verwacht, ik eet veel meer groenten en fruit, drink water, sport.... allemaal dingen die goed zijn voor je stoelgang..... meer meiden hier last van of in het begin last van hebben gehad??? ja heel mooie naam muppet.... tessa stond altijd al op mijn lijstje gelukkig vond erwin het ook een mooie naam.....mijn andere meiden hete Kim en Iris..... uit jongens namen kwamen we nooit erg..... we hadden er wel een paar maar nooit een die er echt uit sprong....misschien al een voorteken geweest haha
Ijsbergsla, komkommertje en een eitje. Ooooh wat lekker, g oed idee! Mijn lijntje begint weer te zakken. Ik hoop ook voorlopig geen verjaardag meer te hebben! Daar gaat het zo mis!
Ik doe gewoon heel simpel ijsbersla met yoghurtdressing. Maar je kan er vanalles bij doen. Een uitje of whatever. Huiboobee ik denk dat ww wel wat voor jou is? (lijkt wel alsof ik het moet promoten maar ben er zo tevreden over! Juist omdat ik me zo in je verhalen herken) Evelien veel plezier vandaag!
ik heb zelf geen idee. Als ik van bed af kom eerst naar de wc en dan op de weegschaal. Liefst zonder kleren. Misschien kun je beter het morgen opnieuw doen als je nog niks gegeten hebt.
@MamaRianne: vandaag even voorbij laten gaan, en morgen eerst na de wc, in ondergoed wegen. Muppet: ik krijg mijn vriend niet zo ver dat het mag. (dat klinkt wel heel erg, maar ik heb momenteel geen werk, dus geen inkomen)
Ik sta er altijd naakt op haha is dat ook goed Het is een ritme voor mij he eerst naar beneden om spul klaar te maken voor de oudste die naar school gaat dus dat gaat altijd zo zit er zo ingebrand Zal zien of ik er morgen aan denk haha
rianne, dan moet je je standaard met ontbijt wegen..... en niks aftrekken....danmaat het niet meer uit.... je hebt dan gewoon steeds je ontbijt erbij..... en dat je niet het zelfde eet...ach das te verwaarlozen..... als je nuchter weegt ben je ook afhankelijk hoeveel er nog in je lijf zit en of je vocht vasthoud etc.... das ook wat variabel......
Ok.... Ik eet laatste dagen wel hetzelfde idd. 2 Volkoren crackers of wat kwark en een stukje fruit erbij..
ik ontbijt vaak met een boterham en een kleinschaaltje joghurt (125 cc) of 250 yoghurt met een appel erdoor en iets musli.....koffie en water erbij en ik kan er weer tegen.....