samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Idd op den duur ga je er van aankomen omdat je lichaam in spaarstand gaat.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ja ben het met muppet takhen eens..... eet gewoon lekker gezond en je wandelingetjes.... 1000 calorieendieeten zijn sowieso heel slecht, maar jij bent ook nog eens net bevallen en nog wel een keizersnee....

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik voelde me gisteren echt mega depri, weet niet goed wat er was, denk mijn hormonen maar vanddag schijnt het zonnetje gelukkig weer..... heb me wel aan mij punten kunnen houden. alleen niet helemaal de fitformules gehaald, met name fruit en water is erbij in geschoten.... nou ja een dagje is dat vast niet zo erg...ben altijd blij dat ik niet echt een emo eter ben dan.....voel dan ook die drang niet om het weg te eten, wel een gevoel wat kan het me eigenlijk nog allemaal schelen, das eerder mijn valkuil......

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ohh oke wat jammer :( en ik was blij dat ik goed bezig was :(

ik heb nu op de site van het voedingscentrum gekeken en dit is wat ik mag eten op een dag :2stuks fruit
    200gram groente
    200gram(4 opscheplepels)aardappels/rijst/pasta
    6sneetjes brood
    1,5sneetjes kaas
    450gram melkproducten
    100/125gram vlees
    1eetlepel olie
    30gram halvarine
    1500/2000l vocht

Zal ik me hieraan houden dan ? dat ik zo probeer te afvallen?? ik wil zo graag de kilo's kwijt

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

@ sila: dat is idd een goede basis! En er proberen achter te komen wat je valkuilen zijn. Wat zijn de momenten waarop je moeite hebt met 'lijnen'... bijv. vlak voor het eten (heb ik last van :)), of juist 's avonds op de bank...

En dan zorgen dat je voor die momenten een gezond alternatief hebt of een goede afleiding!

@ evelien: fijn dat je jezelf weer beter voelt vandaag!

@ Jeluna: elke halve kilo die eraf gaat, is de moeite waard, toch? en idd, langzaam afvallen heeft vaak beter resultaat op langere termijn.

@ huiboobee: hoe ging je zumba? Lekker lijkt me dat! Maar idd... niet als de buren kunnen meegenieten, haha

6. Tese

Tese Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat het beter is om eerst je eetpatroon aan te passen tot gewoon gezond en als je kindje 3 maanden is dan kun je altijd verder kijken.

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik zou nog wat fruit toevoegen, en dan lijkt het me al een stuk beter....

8. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    sila was jij voor je zwangerschap al te zwaar, of zijn het enkel kiloos die je van de zwangerschap hebt overgehouden.... want als dat zo is dan trekt het ook nog wel bij, helemaal als je gezond eet.....

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hoi evelien,

ik moet eerlijk zeggen dat de kilo's er tot nu best wel hard ervanaf is gegaan na de bevalling zonder dat ik er wat voor heb gedaan, ik ben al 20kilo kwijt, maar ik denk dat het meerendeel vocht was dat ik ben aangekomen dat het daardoor zo snel ging, maar ik was 30 kilo aangekomen ,dus heb 10kg extra nog en de reden dat ik zo snel wil afvallen is omdat er afgelopen weken een paar keer door bekenden is gezegd dat ik dik ben geworden:(:( ben er een paar keer op aangesproken en daar baal ik best van :(:(:( daarom wil ik nu heel snel weer in vorm komen:(:(ow en ik ben voor de zwangerschap ook al nooit de slankste geweest heb altijd maat 42 onderkant en maat 38 bovenkant gehad wat ik ook doe word nooit slanker dan dat helaas

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

staat er al bij helemaal bovenaan hihihi;)

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

en alle andere meiden bedankt voor de reacties

12. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    ik vind dat je je niet zoveel van anderen moet aantrekken. je bent zwanger geweest en pas geleden bevallen. logisch dat je nog iets dikker bent. afvallen is iets wat je voor jezelf moet doen en niet voor anderen. als ze het niet aanstaat kijken ze toch lekker de andere kant op. geluk en gezondheid is belangrijker. je moet nu vooral genieten van je kleine. dit is uiterraad mijn mening:D

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik wil ook voormezelf afvallen natuurlijk anders zou ik niet beginnen met lijnen hoor hihih;)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oww en panda je hebt gelijk hoor ;)

15. Tese

Tese Niet meer actief

Hè gatver Sila, begrijpen mensen dan niet dat je net een kindje hebt gekregen? Waarom zien ze nou de lol in om het nog eens te moeten benadrukken dat je wat aangekomen bent. Pfff sommige mensen...

16. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    @sila,

Gelukkig doe je het ook voor jezelf en niet voor anderen. Ik zou idd net zoals anderen zeiden gewoon gezond en ook regelmatig eten. Lichaam heeft tijd nodig om te herstellen van de zwangerschap. De kilo's die zullen er vast nog we af gaan. Lekker wandelen met de kleine krijg je ook beweging en is goed voor. Ik wens je succes en laat je niet op je kop zitten door anderen.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja precies, ik snap zulke mensen ook niet, en waarom ze dat nou zo moeten zeggen, ik weet toch zelf ook dat ik wat ben aangekomen , dat hoef je toch niet zo plots te zeggen:( ik zeg dat nooit bij anderen, waarom zeggen hun dat wel :( echt onbegrijpelijk en dat zijn vage kenissen he niet mensen die ik dagelijks spreek ofzo en dat hun het lef hebben om dat zo te zeggen dat begrijp ik niet:(:(

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey panda bedankt

19. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    #459 Leentje21, 13 okt 2011
    Laatst bewerkt: 13 okt 2011
    Ho 2 keer verstuurd:p

20. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    Hoi meiden!
    Sorry voor de late reactie!
    Ok de meesten op ww dus, werkt dat een beetje? Ik ben wel benieuwd naar de resultaten!
    Ik doe nu zelf Sonja bakker, dat bevalt me erg goed!

Over afvallen na de bevalling:
    Ik ben zelf ook nog niet zo lang geleden bevallen. Maar ik ben ook weinig aangekomen van de zwangerschap omdat ik al stevig was van te voren plus dat ik ben bevallen met 28 weken.
    Dus kans om dik te worden had ik ook amper hihi!

Ik wou voor de zwangerschap al graag afvallen maar ben er nu echt klaar mee!:)

Deel Deze Pagina