En hoezo te zwaar voor ww? Hoe zwaar ben je dan? Ik was 40 kilo te zwaar dus het lijkt me sterk dat jij daarom niet eraan mee kan doen.
Ik had toen via het boekje een aanbieding gekregen voor online maar ik kon er toen niet aan mee doen.. Dus vandaar dat ik zo reageer Doe je dat dan online die punten tellen en bijhouden?? Hoeveel weegt tape eigenlijk als je dat ergens om heen hebt zetten ik zoals nu om mijn enkel?? Schrok bijna van de weegschaal bah bah wat een baaldag zo! En dan ook nog Merke (dorpsfeest) en zondag jarig en dan drink ik al 2 liter water maar er gaat toch ergens wat verkeerd grr grr
Vandaar dat ik dus ww aanbeveel dan weet je waarhet verkeerd zit. En ik doe het inderdaad online. Tel je uit aan calorien wat je eet op een dag?
Moet trouwens zeggen dat als ik het op eigen houtje zou doen dat ik het ook niet kan hoor. Ik denk dan veel te snel van ik begin morgen wel. En dat elke dag dan hè haha.
Ja precies idd dat denk ik ook altijd haha oh ik begin maandag wel en dan gaat het even goed en dan ist weer mis! Ik ben trouwens in gewicht 100+ Via de link die je mij gaf?? Ik zal eens zien als ik tijd heb wil er wel even rustig voor zitten ik ga nu zo ff boodschappen doen met de kids!
Ik kom mij ook nog eens melden. Was even niet zo actief. Moest eevn zoeken waar jullie waren, maar gevonden! Ik heb 2 weken stil gestaan met afvallen, ondanks dat ik zeer gezond eet, niet snoep, alleen water drink (bijna 3l). Ik zat dus op te weinig calorieen. Mijn lichaam heeft meer nodig om te kunnen verbranden. Nu ik mijn calorieën wat omhoog heb gegooid verlies ik weer gewicht. Gaat wel langzaam. Ik sport 3x per week vrij intensief, verbrand 1200 calorieen per keer. Mijn vetpercentage, bmi en buikomvang waren wel mooi gezakt en mijn spiermassa gestegen.
@ Mama Rianne, heb je ook al eens geprobeerd wat te minderen in de slechte koolhydraten? Deze zitten vooral in brood, pasta, aard, snoep etc. En dan vooral in de witte pasta, witte rijst, wit / bruin brood. Volkoren en rogge zijn dan weer beter. Deze koolhydraten zetten zich snel om in suikers. Vaak verlies je al gewicht als je daar wat in mindert. Ik kreeg vanuit de sportschool de tip om nog iets meer eiwitten te eten zodat mijn spiermassa stijgt. Hoe hoger die is, hoe meer je verbrandt, ook in rust. En voor het stil staan in gewicht kreeg ik de tip om 's ochtends een flinke kom te vullen met fruit. Liefst. eiwitrijk fruit zoals kiwi, aardbei, kers etc. Biogarde yoghurt erbij en muesli. Voorkeur was muesli van zonnatura. Die vind ik echter niet lekker, ben niet zo van de fruit muesli. Meer van de krokante muesli. Maar werkt goed die tip.
Hoe gaat het nu met je meisje? Moest ook direct aan reflux denken toen ik de symptomen las. Voel je vooral geen slechte mama!! Gooi dat boekje van ze maar direct in de vuilnisbak!! Als mama zijnde weet je wel wanneer je kind iets mankeert. Dat ze zoiets durven te geven in het zh!! Mijn dochter heeft ook reflux en vermoedelijk kma. Zij had ook de symptomen van krijsend overmatig huilen, dit ging door merg en been, voorkeurshouding, moeite met poepen (deed haar ook pijn). Daarnaast wilt mijn dochter ook niet op de rug liggen, is een buikslaper. Kenmerkend voor reflux.
Ik voel me dus wel een slechte mama maar ik zit nu dus ook tegen een pnd aan Gelukkig heb ik daar al hulp voor dus ik hoop dat het niet erger word en ik weer gewoon leer genieten Gelukkig valt het afvallen niet heel erg tegen. Gister gewogen en ik ben toch weer .2 afgevallen!
Mijn gevoel was goed met betrekking tot mijn gewicht en ongesteld zijn. Er was vanochtend ten opzichte van vorige week zaterdag 8 ons vanaf! Ik denk dat ik over 2 weken onder de 90 kilo zit en dan 15 kilo kwijt ben. Me happy!
Gefeliciteerd! Goed gedaan joh Hier gaat het slecht. Ik zit erg slecht in mijn vel en heb net negerzoenen (of hoe heten die dingen politiek correct ) en kaneelbeschuit zitten wegwerken Morgen maar weer wegen en hopen dat ik toch niet ben aangekomen
Ik weeg me vanavond Altijd op hetzelfde moment he, en stom genoeg ben ik begonnen met avonden wegen dus moet ik dat nu volhouden