zo meiden jullie gaan allemaal super goed. panda wat een verhaal! Snap dat je niet blij bent... Ik ben deze week 1,8 kilo afgevallen. Totaal nu 5,5 kilo in 2 weken. Het begin is er maar goed ik moet nog 29,5 kilo (blegh...) maar komt goed.
Jeetje Panda, wat een verhaal! En wat een gel*l trouwens dat die arts nu niks meer wil doen. Als jij uit jezelf gestopt was met de pil had hij er toch ook niets van kunnen zeggen? En nu omdat een ander ziekenhuis dat aanraadde is het ineens fout Belachelijk! Hier alles redelijk. Sinds vandaag eigenlijk weer een goed gevoel, nu hopen dat ik het vol hou Ik ben gister ook begonnen met Acai Clean & Burn. Iemand hier ervaring mee?
Evelien, goed hoor! 7,5 klinkt ook al lekker veel! Veel plezier! Debby, zo jij gaat hard! Misschien voelt het beter om over een kleine periode te denken? Deze week of deze maand? Ik denk bijv over wat ik voor resultaat gehaald zou kunnen hebben als mijn zoontje jarig is. Of hoeveel dunner ik het nieuwe jaar in kan. Panda, vervelend zeg! Takhen, goed dat het weer goed voelt! Jeluna, kop op meis! Baby, ik ben het helemaal eens met mamamarije! Ik heb door pijn te negeren een paar jaar geleden een blessure gekregen waardoor ik een heel lang helemaal niet meer kon sporten! Pijn niet negeren hoor en als het zoveel pijn doet toch iets anders verzinnen? Fietsen of zwemmen misschien?
@ evelien: veel plezier! @ debby: je moet ergens beginnen, toch? als je een miljoen wil sparen, moet je ook met een tientje beginnen, zo moet je het maar zien. Die 1,8 is er maar vast af @ takhen: het zegt me niks, wat is het precies?
@Mamamarije: dat zijn tabletten met vanalles aan kruiden erin, waaronder dus Acai bessen, maar ook groene thee, gemberwortel, paardenbloem etc Het zou moeten werken om meer vet te verbranden, minder honger te hebben, je lichaam te reinigen en je meer energie te geven. Of de rest werkt weet ik nog niet maar die energie klopt wel Gisteravond pas begonnen hoor
grrrr welke idioot heeft ooit marsepeijnbroden uitgevonden!!!!! :x De twee lekkerste dingen ter wereld in 1
hihi takhen... we gaan de foute tijd in qua snoepen hè? Marsepein lust ik gelukkig niet, maar de rest... niet teveel over nadenken... Helpen je tabletten?
ja en nee, ze werken wel om energie te krijgen maar tegen de trek niet de hele dag. Eigenlijk alleen vlak na het innemen. Nu neem ik er 2 per dag dus ook 1 's avonds. Als ik die dus in neem rond 19.30 heb ik gelukkig veel minder lekkertrek! En dat scheelt enorm
Het gaat weer goed hier Mijn koelkast is vol geplakt met slogans Ik heb een applicatie op mijn tefoon, virtual fit geloof ik, en dat doe ik tweemaal daags (2 x 7min.). Ben van plan om het elke week wat op te bouwen. Ik zit nu weer netjes op de 103.8 Bedankt dus voor de virtuele schoppen!
Goed bezig huiboobee! Helemaal weer op de goede weg @ takhen: wisselend resultaat dus met je tabletten! Dat het je trek 's avonds wegneemt scheelt wel, grote valkuil! tenminste... hier wel @ hier: zoveel slecht nieuws hier de laatste tijd dat ik weer zo'n vreetneiging krijg . Heb het tot nu toe goed vol kunnen houden (koelkast ligt vol met rauwkost), maar het wordt steeds lastiger. Wel voor het weekend 1x iets lekkers in huis gehaald, anders trek ik het niet.
@ MamaMarije: als je lichaam echt aangeeft dat het MOET, dan moet je het ook gewoon doen, anders wordt het moeilijker en moeilijker om het te weerstaan, en snaai je dan eenmaal, dan stop je niet met snaaien. Sterkte en succes.
hoe gaat het met jullie afvallen? het is hier zo stil.. ik had vandaag weegdag en was niets afgevallen. 0,1 erbij . terwijl ik wel een week goed mijn best gedaan had. zal wel door de ongesteldheid komen, maar ben er wel sacherijnig van... ik laat de lijst wel ff zo, want volgende week ben ik het wel weer kwijt.
@ lauwie: balen! Goed dat je je niet uit het veld laat slaan, je bent goed bezig Hier gaat het wel oké. Heb nog niet toegegeven aan ernstige snackneigingen, maar vanavond wel veel te veel gegeten bij het avondeten. Mijn man had heerlijke goulash gemaakt Maar goed, kan beter daar een keer extra van opscheppen dan dat ik allerlei troep ga eten, toch ?
Van het weekend een flinke chips behoefte! Heerlijk aan de uitdeelzakjes chips geweest. Ik sluip nu langzaamaan weer onder de 103.8 Hier gaat het gelukkig goed!!
Ik ben net een weekend weg geweest en ik heb me al 3 weken niet gewogen *schaam* Ik durf gewoon niet Maar morgen ga ik me weer wegen en hopen dat het niet te erg is
@ takhen: ik ben ook benieuwd! @ hier: met (niet) snacken gaat het best goed! Ik wen er eigenlijk alweer aan en zelfs gisteravond tijdens het koken heb ik niks naar binnen gewerkt, yay!
Goed gedaan mamamarije! Ik heb me vanmorgen gewogen en het viel mee. De laatste 3 weken heb ik me niet gewogen en ook zeker niet echt opgelet, alleen meer bewogen. En ik ben maar 0.5 kilo aangekomen! Dus de schade valt mee hehehe Sinds vandaag ben ik weer aan het werk dus snoepen is een stuk minder (als je de hele dag thuis zit, snaai je toch meer ) en ik fiets dan ook ene half uur per dag Hopen dat het nu weer beter gaat!! ps ik heb de lijst en mijn onderschrift niet aangepast omdat ik hoop dat die 0.5 er gewoon weer heel snel van af is
Hallo dames, Ik zie dat jullie er nog steeds goed mee bezig zijn. Takhen ik hoop dat je snel de draad weer kunt oppakken en weer lekker gaat afvallen. Mamamarije ook goed bezig lees ik . @hier ik ben nog steeds een beetje down door de behandeling van vorige week in het ziekenhuis. Heb mijn verpleegkundige een mail gestuurd en daar stond in dat ik morgen gebeld word door een endocrinoloog. Ik ben erg benieuwd hopelijk krijg ik dan meer uitleg en word ik daar ook weer wat rustiger van. Ik ben vandaag wel op de weegschaal geweest. De 300 gram die er vorige week aangekomen is is er weer af dus zit weer op hetzelfde gewicht als 2 week geleden. Gaat erg moeizaam pfff. Wens jullie allemal succes en houd vol.