Jij ook Panda! En ik hoop dat de endocrinoloog meer uitleg kan geven. @Muppet, hoe gaat het met jou nu? Je bent zo stil
@ Takhen: 0.5 kg is niet zo'n ramp, toch. Ben je kwijt voordat je het weet. @ Hier; Nou zeg, alsof die weegschaal van mij kapot is. Hij wil maar niet onder de 103.8. Hoe oneerlijk Waar ik tot 3 weken geleden de 103.8 als uitschieters voorbij zag komen, ben ik nu al een paar dagen op de 103.8. Beter gelijk dan erbij toch?!
Ja sorry dat ik zo stil ben. Heb heftige vreetbuien. Ik vreet zo elke dag een zak chip, chocoladeletter en nog meer ongezonde op. Ik denk dat ik al gezakt ben naar de 15 kilo ipv 21.4 ik zal hier uitkomen maar hou meneven rustig om mezelf geen druk op te leggen.
@ muppet: balen meid! Tis ook echt een slechte tijd nu met alle winkels vol lekkere dingen Geef jezelf even de tijd en pak de draad weer op als het zover is. @ panda: ik hoop ook dat de endocrinoloog uitsluitsel kan geven. Dit is niet leuk zo. Geeft je weinig rust. @ huiboobee: zeker goed van je! Stabiel blijven is ook een kunst. En om maar met Slankie te spreken: wat er niet aan komt... @ takhen: schade valt zeker mee! goed hoor @ hier: ik doe vanavond bewust geen boodschappen, omdat ik bang ben dat ik allemaal troep in huis ga halen. Ik ga morgen samen met de jongens en dan is de drempel om chocola te halen veel hoger, ik wil het goede voorbeeld geven
mamamarije, herkenbaar! ik vind het overdag ook makkelijker om niet te snoepen, omdat ik ook niet wil dat mijn dochter te veel snoept. muppet, balen! ik heb vanavond weer gelopen (2e keer deze week) en met eten op letten gaat ook weer goed. hoop dat het zaterdag op de weegschaal te zien is!
Vanmiddag ben ik gebeld dus. Ik ben nu doorverwezen naar het andere ziekenhuis. Ik wilde hier graag onder behandeling komen als ik zwanger ben. Aangezien de behandeling met medicate anders is in dat ziekenhuis willen ze dat ik er nu gelijk heen ga en dan heb ik voor een zwangerschap ook al met hun kennis kunnen maken. Ik heb me er inmiddels bij neer gelegd en denk dat ik daar ook beter af ben daar word je tenmiste als MENS behandeld en niet als een nummertje. Wat me schildklier betreft het zit op de grens. Ik zal er nu geen medicatie voor krijgen. Afvallen is wel lastiger en door me diabetes ook. Als ik zwanger zal zijn dan krijg ik mogelijk wel medicatie ervoor . In de verwijsbrief is ook gezet dat dit in de gate gehouden moet worden. Inmiddes had ik vandaag al (heel snel dus) een oproep gekregen voor volgende week woensdag in het andere ziekenhuis. Uiteindelijk valt het wel mee me vragen zijn enigzins beantwoord ben nu gelukkig wat rustiger en daar gaat het om. Ik ga nu weer lekker door met afvallen en hoop stiekum dat het toch wat beter zal gaan. Ik heb aardig wat broeken in de kast die net iets te klein waren nog. Vandaag aantal aangetrokken en wat blijkt alles is nu te groot:S Heb nu dus nog maar 1 broek die me echt goed past de rest is te groot. Vind het nog steeds raar want ben niet eens zo heeel veel in gewicht afgevallen. Is wel erg stimulerend moet ik zeggen en geeft moet om nog verder te gaan en hopelijk snel me volgende doel te halen @muppet weet je ook wat de oorzaak is van je vreetbuien?? Ik hoop dat je snel de draad weer kunt oppakken.
@ panda: fijn dat je wat gerustgesteld bent nu! En goed zeg, dat je broeken bijna allemaal te groot zijn! ik voel een goed excuus om te gaan shoppen aankomen, haha
haha het is idd en goed excuus. Ben laatst ff stad in geweest niet specifiek voor kleren maar wat ik zag aan kleren was niet echt mijn smaak. En hoor dit van meer mensen. Daarnaast vind ik het zonde om daar nu geld in te stoppen als ik weet dat ik door ga en wat nu past over tijdje ook weer te groot is. Ik wacht nog ff dus
De mode van nu is mij ook een beetje vreemd. En kleding bij een outlet halen? Ik heb een M&S en Miss Etam outlet om de hoek. Broeken voor 5 euro, rokjes voor 3 euro. Dan heb je toch iets nieuws wat beter om je lichaam past.
Hoi dames, ff niet hier geweest en meteen veel pagina's verder hihi. Gaat goed met de meeste zie ik! Volhouden! Af en toe een snack momentje is niet zo heel erg toch... ff een vraagje;; ik heb een goedkope digitale weegschaal bij de action gehaald was iets van 10 euro.. maar dat rot ding werkt voor geen cent! als ik er op ga staan weeg ik d ene keer 80.3, 8..08 of in eens 81.6.. en dan meteen achter elkaar he! grrr:x... weet iemand een goede goedkope weegschaal? Sorry voor mijn ego berichtje, kom morgen of overmorgen nog eens uitgebreid kijken...
Bij de blokker. Weegschaal van 15.00. Werkt super. @Takhen, hier in Zwolle zit er sowieso 1. Maar daar ga je niet zomaar even naartoe haha. Even googlen? Ik kom tegen, Breda, Den Haag, Hoogvliet en nog wat steden.
Mijn weegschaal komt bij de kijkshop weg. Zit ook een vetmeter enzo op en heb er geen problemen mee. Hij was volgens mij tussen de 10 en 15 euro. Als je freebees spaart kun je die ook nog inleveren scheelt je ook weer Ik heb vandaag een aantal van me broeken die te groot zijn op marktplaats gezet hihi. Heb al wat reacties gehad ben benieuwd. Kan van de opbrengst weer iets nieuws kopen. Hoop dat ik nu voorgoed afscheid ga nemen van maat 48. Vandaag kwam me pedicure langs en die viel het ook al op dat ik ben afgevallen. Ze vroeg nog hoeveel en ze dacht dat ik meer was afgevallen toch leuk om zulke dingen te horen.
he huiboobee, kom jij uit zwolle/ mijn geboorte stad.... mijn ouders wonen er nog.... heb altijd in spoolde gewoont, mijn ouders wonen nu in de wipstrik.... ik was er vandaag nog, mijn vader was jarig! hier vandaag weegdag gehad, en na 9 dagen met de mac, friet gehaald van de snackbar, het pannenkoekenhuis en een keer een kapsalon was ik verbaast zien dat ik niet was aangekomen, maar gelijk gebleven.... pfiew... dat was een meevaller, nu verjaardag van mijn vader gehad, wel de nodige extrapoints genomen maar niet buiten mijn boekje gegaan en nu er weer fris tegen aan.....
Nog van harte gefelociteerd. En wat een meevaller kwa gewicht Spoolde ken ik niet, Wipstrik wel. Mooi daar. Ik woon nu kleine 2.5 jaar in Zwolle Zuid.
spoolde ligt bij de ijsselbrug... bij het engelsewerk en tegenover zalk... mijn zus woont ook in zwolle-zuid... haha.... zwolle is een leuke winkelstad vind ik....
Muppet1604 streef 40 af -21,4 ntg 18,6 gewicht 105 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -6,8 ntg 11,2 gewicht 91,2 streef 80 Takhen streef 27,1 af -5,1 ntg 22 gewicht 112 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 17,2 af - 4,2 ntg 13 gewicht 99,1 streef 85 HuiBooBee streef 29,4 af 5.6 ntg 23.8 gewicht 109,4 streef 80 Mamavanjuulstreef 13af 0,0 ntg 13 gewicht 83streef 70 Jeluna streef 20 af 4,0 ntg 16 gewicht 118 streef 98 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 5,3 ntg 18,1 gewicht 87,4 streef 64 het gaat zo goed hier dat ik op moet letten dat ik wel tussendoor wat eet. deze week 1,6 kilo afgevallen. weet nu gewoon dat ik me niet laat demotiveren als ik vlak na mijn ongesteldheid niet afgevallen ben. in 3 weken ben ik totaal toch 3,2 kilo afgevallen. lees dat het hier bij de meeste wel goed gaat. super! en voor de rest kop op! gewoon weer oppakken! en ik eet ook gewoon avondeten hoor! gisteravond zelfs frietjes gegeten. heb het idee dat het ook helpt dat ik 3x per week 1 a 1,5u in stevig tempo wandel. en let gewoon heel erg op. zet m op allemaal weer deze week!
Muppet1604 streef 40 af -21,4 ntg 18,6 gewicht 105 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -7,5 ntg 10,5 gewicht 90,5 streef 80 Takhen streef 27,1 af -5,1 ntg 22 gewicht 112 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 17,2 af - 4,2 ntg 13 gewicht 99,1 streef 85 HuiBooBee streef 29,4 af 5.6 ntg 23.8 gewicht 109,4 streef 80 Mamavanjuulstreef 13af 0,0 ntg 13 gewicht 83streef 70 Jeluna streef 20 af 4,0 ntg 16 gewicht 118 streef 98 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 5,3ntg 18,1 gewicht 87,4 streef 64 zie dat ik mijn gewicht van 10 dagen geleden hier nog niet had ingevuld.....