Nou net gewogen en wonder boven wonder, na 3 dagen schransen, niet aangekomen! Gewoon gelijk gebleven
Hoe gaat het met de meiden hier? Houden jullie het nog een beetje vol? Van de week een vreetbui gehad maar zat maar 2.5 punt over mn dagtotaal heen dus viel mee. Ben in een halve week 0.8 kilo afgevallen dus ik ben wederom een blij mens.
Ik weet het niet zo goed. Ik durf namelijk niet op de weegschaal nu Het gaat zo slecht met tellen (geen tijd en fut voor) en ik vreet zo veel dat ik erg bang dat ik aangekomen ben
Vraagje. Tellen jullie gewoon via Internet de punten en schrijven jullie dat dan op?? Ik ben er nog niet zo goed uit hoeveel punten ik mag hebben?!
Er staat op die website een lijstje met richtlijnen, misschien kun je daar naar kijken? En als je er niet uit komt, laat mij je gewicht en lengte even weten. Dan kijk ik voor je of ik er uit kom En ik schrijf gedurende de hele dag op wat ik eet en dan ga ik 's avonds tellen
hai, ik heb er weinig moeite mee om niets te snoepen oid.. t valt mij alles mee. Ik vind stoppen met roken moeilijker tot nu toe (dit ga ik doen als ik afgevallen ben want kan geen 2 dingen tegelijk doen). Ben nog niet zoveel afgevallen. Zit nu tussen de 1100 en 1600 kc per dag, is dit goed? Ik sport op de wii zeker een half uur per dag. Van alles en nog wat, yoga, fitness, balans spellen, boksen etc.
Takhen, misschien zit daar je fout? Ik bepaal de avond van tevoren wat ik eet de volgende dag. ALs ik het achteraf zou doen zit ik er zeker weten overheen. Nu weet ik op de dag zelf al waar ik aan toe ben en kan ik ook echt uitkijken naar het lekkers wat ik voor mezelf bepaald heb. MamaRianne als je lengte toevallig rond de 1,68 zit dan kan ik je punten wel uitrekenen. Ik doe het online programma van ww. Patroeschka wat goed dat het je zo goed afgaat. Ik heb eerlijk gezegd geen idee met hoeveel calorien je het moet doen. Ik zie vaak dat mensen zo rond de 1400 zitten maar pin me er niet op vast.
Afgelopen week ben ik weer een kilo afgevallen! Ik ben zo blij ik zit nu onder de 90!! En ik ben nu 15,1 kilo kwijt. Ik moet zeggen dat ik best trots ben op mezelf en het gaat me zo goed af dit! Op naar de 85 kilo! Als ik dat haal ben ik op de helft van wat ik af wil vallen en dat woog ik ook toen ik zwanger werd van Sem dus echt een grote mijlpaal dat al mn zwangerschapskilo's er dan af zijn. Maar zover zijn we nog niet haha.
Ik ben 2 cm langer dus 1.70 ik kon het zelf niet vinden en nu nog steeds niet! Ben nu ongi maar mijn laatste gewicht was 106.5 ong dus als iemand voor mij kan zien?? *bloos* graag
2 cm verschil kan wel ik zal het vanmiddag of vanavond voor je uitrekenen. Maar ga er vanuit voor vandaag dat je op 35 punten zit. Die MOET je opmaken. Per week heb je 49 vrije punten en die mag je ook opmaken maar dat hoeft niet. Dus als je een keer een eetbui hebt hoef je je niet schuldg te voelen. Ik gebruik ze nauwelijks hoogstens 10 punten en dan val ik 1 kilo per week af ongeveer. En je hoeft je niet te schamen hoor. Ik begon met 105 kilo.
Ok thnx. Is al fijn dat er iemand kan mee kijken maar dat zijn nogal wat punten Waar staat die 49 vrije voor dan??
Ja maar ik was er al 6 kwijt maar door de vakantie 2 eraan gekomen en daarna ging het niet meer lekker
Die vrije punten is het aantal wat je per week nog xtra mag opeten. Dus sommigen gebruiken het voor als ze een verjaardag hebben zodat ze extra kunnen nemen of voor een bbq of als ze willen uiteten. Andere mensen hebben niet genoeg aan hun dagtotaal en pikken een paar punten per dag van hun vrije punten erbij zodat ze wel vinden dat ze genoeg hebben. Ik mag er nu 31 per dag en ik doe soms een paar puntjes extra pakken in het weekend ofzo. Soms heb ik ook een vreetbuitje en dan pak ik een bakje chips extra ofzo en dan kan ik dat daarvan gebruiken.
Ik heb nog even gekeken maar je mag trouwens 37 punten hebben per dag. Elke week wegen op een vast moment en dan je gewicht doorgeven aan mij. Want vooral in het begin gaan je punten hard achteruit. Dan bereken ik het opnieuw voor je.
Hm ok,dat is nogal wat! Zit jij daar ook op het forum?? Ik ben nu ongi dus en manlief heeft ook nog vakantie dus veel lekkere dingen maar zal me best doen
Ja ik zit ook weleens op het forum daar. En lekkere dinen kunnen gewoon hoor zolang je je maar aan je punten houd! Dus ik zou zeggen lekker genieten! Zo wij gaan zo even de kindjes uit bed halen en dan gaan we op naar mn schoonouders.
Als je helemaal niks lekkers meer mag, hou je het minder goed vol is mijn idee. Ik let ook zeker op wat ik eet, maar heb vanavond wel gegourmet (zonder saus) dus alleen vlees gegeten. Daarentegen heb ik mijn toetje niet gegeten zo doe ik dat. Beetje compenseren met elkaar.
@Muppet: goed gedaan met afvallen!! Ik kan helaas niet vooraf bepalen wat we eten omdat we zitten met het schema van mijn man en files etc. Dat kan dagelijks wisselen daar moeten we eten ook een beetje op aanpassen. Maar ik bepaal wel een beetje vooraf wat ik eet. Ik kan namelijk niet meer eten dan ik in huis heb Ik kan overdag niet naar de winkel ivm mijn jongste dus als er niks is om te zondigen, gaat het ook niet mis. Maar door de pnd ging het de laatste heel slecht en heb ik veel gehaald wat niet mag (en direct opgegeten ) Het gaat nu wel iets beter met me en ik hoop vanaf maandag weer te kunnen beginnen. Vandaag gaan we naar Blijdorp en dan ga ik niet zitten opletten zeg maar