bij ww waren er ook meer mensen die het zelfde hadden, en zonder duidelijk verklaarbare reden opeens aankwamen.... Huiboobee je kan het meis komop!!!!
heb vanmorgen ontbeten met 2 finse ronden sesam met linera smeerpate en een kom optimel sinaasappel/perzik kwark, 6 punten, en lekker!
Dat komt ook omdat je 's morgens nuchter weegt en bij de sportschool niet. En daarnaast natuurlijk je kleren en schoenen aan. Laat je niet kisten hoor! Je kunt het echt! *knuf*
Zou dat niet gewoon zijn omdat je warmere en dus dikkere kleren draagt als het kouder wordt? Misschien denk ik te simpel hoor Ik mag dinsdag pas weer wegen maar ben stiekem wel benieuwd nu dan hehehe Ik heb net wel een half zakje cashews naar binnen zitten werken 12 punten!! hihihi Maar goed, moet een keer kunnen toch?
nee ik weeg altijd zonder kleren aan.... dus dat kan het niet zijn..... daafr heb je de extra punten voor he! voor die cashews!
Zoals aan het gebrek van mijn reacties waarschijnlijk al te zien was, is het me weer niet gelukt. Vandaag weer opnieuw begonnen en de eerste dag succesvol afgerond. Dus heb goede hoop nu! Moet ook wel want mn broeken zitten toch strak joh! Ik zal mn gewicht even aanpassen want er zit wederom weer wat aan. Ik zal niet op het voorgaande reageren maar haak nu gewoon weer in. (en nu echt!!!)
Muppet1604 streef 40 af -11,6 ntg 23,4 gewicht 105 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -10,4!ntg 7,6 gewicht 87,6 streef 80 Takhen streef 27,1 af -7.4 ntg 19.7 gewicht 112 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 17,2af - 10,1ntg 7,1 gewicht 92,1 streef 85 HuiBooBee streef 29,4 af -6.5 ntg 22.9 gewicht 109,4 streef 80 Mamavanjuulstreef 15af 3,5 ntg 2,5 gewicht 81,5streef 78 Jeluna streef 20 af 11,5 ntg 8,5 gewicht 118 streef 98 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 12ntg 11,4 gewicht 75,4 streef 64 Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60 2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65
mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben vorige week ook met weightwatchers begonnen. Was de eerste paar dagen (ben niet direct na de cursus begonnen) al 2,2 kilo afgevallen. Ik zal ff mijn gegevens erbij zetten. Debby82 streef 33,2 af -2,2 ntg 31 gewicht 91 streef 60
Welkom debby! Ik doe ook ww. Was er al zo'n 22 kilo mee afgevallen tot ik allerlei smoesjes verzon waarom ik weer even lekker m'n oude eetgewoontes kon oppakken. Vakantie, feestdagen, vakantie, nieuw werk.... Onzin natuurlijk en aangezien ik een echte bincher ben (dus alles wat los en vast zit eten) vlogen m'n kilo's er weer aan. Kortom, ik moet accepteren dat ik ww de rest van m'n leven moet doen. Maar dat is ook wel goed te doen!
muppet..... je kan het meid, dat heb je bewezen.... je moet even weer in het ritme komen.... hier gaat het best lekker, heb vrijdag en zaterdag wel flink van mijn extra punten genomen, heb er nu nog 16 tot as vrijdag.... maar goed dat komt wel goed.... heb nu hachee op staan te pruttelen, komt ook nog op een aantal punten... maar goed, had niet ontbeten, dus heb wat speling..... de weegschaal gaat langzaam maar zeker om laaag, zat vanmorgen op 87.2.... wil nu de 86 wel eens zien.... het winterweer maakt nog steeds hongerig!
@Debby82: Welkom! Ik doe ook WW maar heb flink wat moeite gehad om in een ritme te komen. Steeds ging het een week goed en dan weer een week slecht. Maar nu heb ik een goed ritme geloof ik. @Muppet: kom op je kan het! En ach, we moeten denk ik allemaal accepteren dat we een beetje blijven jojo-en. Maar dat geeft ook niks zolang je maar een maximale bovengrens houd voor jezelf denk ik. Zo van: als ik boven ... uit kom ga ik direct weer streng doen. *knuf*
Takhen: haha ik overschrijd mijn maximale bovengrens altijd met 10 kilo minimaal geloof ik! Maar ik wil nooit meer boven de 100 komen en als ik ooit op mijn streefgewicht kom, dan hoop ik dat ik alle alarmbellen af kan laten gaan als ik 5 kilo aangekomen ben. Evelien: irritant dat het nog zo langzaam gaat. Maar beter langzaam dan stilstaan want dat lijkt me helemaal frustrerend en demotiverend. Ik heb het idee dat ik het nu wel weer ga redden. Dag twee ben ik zonder moeite doorgekomen. Hoewel ik na een week ook weer eens ben begonnen met snaaien maar ik heb nu geen reden. (feestje of etentje)
@debby welkom en succes met afvallen. Ik doe zelf ook ww. @muppet welkom back. Ik hoop dat je de draad weer kunt oppakken. Het gaat je lukken @de rest zet hem op he dames we kunnen het. Ik zag dat een aantal van jullie weer goede resulataten hebben. Sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ben het even kwijt. @hier vorige week helaas niet afgevallen, reden weet ik ook wel ik had 2 verjaardagen gehad moeder was 50 geworden en me oma 80. Tja gebak en andere lekkere dingen gehad. Maar wel weer een troost dat ik daardoor niet ben aangekomen. Afgelopen donderdag weer gewogen en er was 1,4 kilo af YES. Nog 5,7 kilo te gaan tot me "einddoel". Ga daarna nog wel verder maar dat zien we dan wel weer Ben benieuwd naar volgende week want maak me giga druk, de buurvrouw heeft geklaagd en waarom: de hond maakt teveel lawaai met spelen pfff. Moet nu op gesprek:x. Word nog wat met een baby in de toekomst. Vroeg me af of jullie ook buikspieroefeningen doen. Ik merk dat ik daar echt wat mee moet doen. Hebben jullie nog tips? Ook heb ik door het afvallen last van striemen hebben jullie dit ook? Muppet1604 streef 40 af -11,6 ntg 23,4 gewicht 105 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -10,4!ntg 7,6 gewicht 87,6 streef 80 Takhen streef 27,1 af -7.4 ntg 19.7 gewicht 112 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 17,2af - 11,5 ntg 5,7 gewicht 90,7 streef 85 HuiBooBee streef 29,4 af -6.5 ntg 22.9 gewicht 109,4 streef 80 Mamavanjuulstreef 15af 3,5 ntg 2,5 gewicht 81,5streef 78 Jeluna streef 20 af 11,5 ntg 8,5 gewicht 118 streef 98 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 12ntg 11,4 gewicht 75,4 streef 64 Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60 2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65
hoi, ik ben ook nog aan het afvallen maar te druk om mee te schrijven. sta nu op -14,9 kilo. veel succes allemaal en tot later!
Panda het scheelt iig dat je weet waar het van komt! Wat betreft striemen, ik heb ze maar dat komt door de zwangerschappen en niet van het afvallen. Wel heb ik ze daarvan op m'n borsten en bovenbenen. Ook heb ik bij m'n onderbuik een flap waar ik mee kan flapperen haha. Ik lach wel maar is niet leuk... Lauwie: wow jij gaat goooooeed!
Die flap is inderdaad niet leuk.. Wat betreft buikspieroefeningen. Ik deed, en ga nu weer doen, elke ochtend en avond 3 x 15 sit ups. Gewoon in bed, gewoon de simpelste oefening. Na een week of twee merk je echt verschil! Ik weeg vandaag 109.4, net zoveel als toen ik begon :'(. Maar vanaf vandaag sport ik ook bij het afvallen! Vol frisse goede moed ga ik weer beginnen. En voor iedereen; laat je niet kisten! Laat tijdig je alarmbellen rinkelen! Maar vooral, blijf sterk en gemotiveerd!
Hoihoi! Debby, welkom!! Zoals ik bij meerderen lees, hier ook een dipje, ben deze week 1 kilo aangekomen! Baal er flink van maar had ook 3 verjaardagen en me niet bepaald ingehouden! Deze week maar even flink mijn best doen! Las wat over een buikflap, en helaas na mijn 2 zwangerschap heb ik ook zo'n slap flapje vel er hangen en daar wordt ik ook niet vrolijk van! Ik zie het maar als 'souvenier'! haha Lauwie, jij gaat supergoed!!
Jeluna ik hoop dat je ervan genoten hebt meis, dan is het het misschien waard geweest. Nu gewoon weer verder alsof er niets aan de hand is. Soms als je een week even slecht/ normaal eet kan het ook weer een boost zijn voor het afvallen. Dus jij ook al een buikflap. Als ik ooit mijn streefgewicht bereik en hij zit me echt heel erg in de weg dan ga ik hard sparen om hem weg te laten halen. Want hoe meer je afvalt hoe erger hij gaat hangen en slapper word.
Vanmorgen weer gewogen! 0.9 kilo eraf Helemaal trots hier! Komende week zal dat minder zijn aangezien ik met manlief een weekendje weg ga maar daar ga ik 1000% van genieten en daarna weer hard er tegen aan