samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o nee ik bedoel wat ik boven de 30 kwam telde ik als vrije punten ;)

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zit nu op 27 punten dus mag nog 2 punten vanavond. Maar neem misschien nog wel wat extra

3. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik heb netjes mijn 29 punten op. ik merk gewoon dat als ik de maaltijden goed voedzaam eet ik veel minder behoefte tot snoepen heb.heb vanmorgen ontbeten met yoghurt en appelrozijnen crusli.tussen de middag 2 boterhammen en 2 finse ronden met kipfilet en philadelphia paprika & kruiden. vanvond een lekkere wintermaaltijd boerenkool stampot met 70 gram tartaar en 30 gram spekjes en uien en chamiphnons er door... heerlijk..... zo kom ik de nacht wel door....

ik blijf fruit eten moeilijk vinden das niet mijn ding. eet daarom wel heel veel groenten om te compenseren.....

Ik zie dat op het ww forum ook heel sterk dat wat voor de een werkt werkt niet van de ander, ik denk dat ww je een raster geeft waar binnen je moet blijven en daarbinnen moet je op zoek wat voor jou stofwisseling het beste werkt... en hoe je het vol kunt houden, das ook hhel belangrij vind ik....

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    evelien fruit vind ik wel lekker. Kiwi of banaan. Of in de zomer lekker meloen ofzo of aardbeien hmmm...

Ik kom vandaag op 33 punten. Dus 4 weekpunten verbruikt. Acceptabel zou ik zeggen. Zit nu aan een portje en 2 crackers met smeerkaas. Voelt heel luxe moet ik zeggen dat ww.
    Ik moet nog een beetje kijken wat het beste werkt voor mij. Zo in het begin gaat het wel hard vind ik.

Ik heb wel moeite met water drinken. Dat doe ik dan ook bijna niet. Mag je ook thee meetellen? Want dat drink ik wel voldoende..

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    alleen thee zonder theine, dus rooibos, vruchten thee en kruiden thee.... groene thee eigenlijk niet, maar in andere dieten word dat juist aangeraden, dus stiekum tel ik dat wel mee... haha

6. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    33 punten is netjes.... ik denk dat het belangrijk is dat je het een beetje relaxed doet.... volgens mij werkt dat beter... en een wijntje met toastjes komt relaxed over .... en zolang je afvalt doe je het goed.... je kunt altijd wat gaan bijsturen als het wat minder loopt!

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Ik wil die telvrije dag ook graag eens gaan proberen, lijkt me wel wat. Eten wat ik wil zonder op te letten ;)
    Maar misschien vorige week, nu nog niet.
    Morgen ga ik met mijn hubbie een weekendje weg. Samen, zonder kinderen :D
    En dan ga ik dus gewoon niet opletten he! :)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    die telvrije dag is niks voor mij... ben ik bang dat ik de controle verlies

O ik doe het heel relaxed hoor. Regelmatig een glaasje wijn of een klein bakje light chips. Ik had ook die weightwatchers repen vorige week. Ook best ok.

O dat thee doe ik dan niet goed. Heb nog geen water gedronken vandaag. Vanaf morgen ga ik daar eens goed op letten.

Oeps ik zit vandaag pas op 23. Heb niet het gevoel zo weinig gegeten te hebben... ik heb wel 2 bananen genomen. Ik weet wel dat dat 0 is maar 2 bananen is wel een beetje veel. In mijn hoofd tel ik daar ook maar een punt voor (vroeger was banaan wel 1).
    Vandaag maar even binnen mijn budget blijven. Zondag is mijn zoontjes eerste verjaardag en ga morgen aan de taart beginnen. Denk dat ik best wel een stukje lust zondag :D

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    takhen je hebt best een beetje gelijk! Probeer anders gewoon de iets magerdere alternatieven te kiezen of in ieder geval op te schrijven wat je eet. (ik weet niet of je een iphone hebt maar er bestaat ook een ww app) Maar dan kan je achteraf zijn hoe groot de schade was.

In mei gaan we op vakantie 2 weken. Dan ga ik ook genieten hoor! Ga naar frankrijk en ben dol op franse wijn en kaas en dat ga ik best een keertje nemen. Maar wil ook wel een beetje de schade beperkt houden. Gewoon proberen gelijk te blijven dan... maar ja dat is nog 3 maanden dus tijd zat om er goed in te komen :D

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    debby ik breek ff in hoor! hahaha. lees over je water drinken. als ik eenmaal veel water drink heb ik er geen moeite meer mee om te doen. maar heb er een hele periode veel moeite mee gehad. maar nu doe ik het met van die halve liter flesjes en dan iedere keer bijvullen! ;) werkt super maar t belangrijkste! (reden waarom ik inbreek)
    mijn honger gevoel neemt enorm af! .... dus misschien toch iets om over na te denken

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik zet tegenwoordig een fles van 750ml bij de laptop... dan drink zo steeds wat weg als ik even achter de laptop zit.

vandaag hebben ze in de plus mijn portemonnee gejat. ik denk te weten wie het waren... 2 vrouwen die me een paar keer opvallend voor mijn voeten liepen, waar ik me ook aan ergerde... en waarvan de een me toen een vraag stelde, die achteraf heel dom vond.....ze sprak geen nederlands en vroeg naar spagetti en had tagiatellemix in de handen.... maar spaghetti noemde ze wel en staat met grote letters op een pakje dus vond dat een beetje dubieus... of ze is analfabeet....maar het is een bekende truck.... door de een aangesproeken door de ander berooft.... grr.... het waren gesluierde vrouwen, en heb eerst heel lang nagedacht voor ik met de plus belde... ik dacht ben ik niet aan het discrimineren dat ik 2 gesluierde vrouwen meteen verdenk? Maar het was gewoon een rare situatie.... weet nog dat het gedurende de tijd dat ik boodschappen deed het ook een paar keer door mijn hoofd ging en ik er een beetje vreemd gevoel bij had.... maar heb geen moment aan mijn portemonnee gedacht... mijn geldpas, rijbewijs, zorgpassen, alles zat erin! maandag naar het buro. voordat ik alles geregelt had en de kinderen gehaald en zwemles, dus om 17.45 weer naar de plus met pas van mijn man om de boodschappen te halen.... had hem helemaal zitten en had mijn man gezegt niet meer te koken maar chinees te halen.... maar bedacht me tijdens het boodschappen halen, zag het vlees en de roerbakgroenten en bedacht me dat ik nog gekookte rijst had.... toen heb ik voor de meiden wat frietjes gehaald en ze daarna op bed gelegt en ondertussen heb ik het eten klaargemaakt. dat gaf me een goed gevoel!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Jezus evelien, ik kan me voorstellen dat je hoofd niet meer naar koken stond! Vind het bewonderingswaardig dat je niet naar slecht eten gegrepen hebt! Ik zou niet zo sterk zijn helaas. Heb je wel je passen laten blokkeren?

13. Tese

Tese Niet meer actief

Takhen heel veel plezier dit weekend met je man! Geniet er maar van, maar qua eten met mate hè haha.

Telvrije dag: dat is niets voor mij. Dan ga ik me niet kunnen inhouden en ik kan het dan de volgende dag niet weer oppakken. Ik ken mezelf.

14. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja heb mijn passen meteen laten blokkeren.... de rompslomp die je er van hebt en erger nog de boosheid dat ze zo maar aan jou spulle, geld zitten waar je hard voor werkt! laten ze zelf een baan zoeken! De plus zei dat het wrs echte professionals waren... ze deden het ook op een plek waar geen goed bereik voor de camera's waren! grrr....

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goed nieuws ook.... ben deze week 0,5 kilo afgevallen, niet super veel maar dat hoeft ook niet een pond per week is mooi.... ben nu onder de 87.... yeahh!!!

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Muppet1604 streef 40 af -11,6 ntg 23,4 gewicht 105 streef 65
    Evelien 69 streef 18 af -11,1!ntg 6,9gewicht 86,9 streef 80
    Takhen streef 27.1 af -8.3 ntg 18.8 gewicht 112.1 streef 85
    Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70
    Panda86 streef 17,2af - 11,5 ntg 5,7 gewicht 90,7 streef 85
    HuiBooBee streef 29,4 af -6.5 ntg 22.9 gewicht 109,4 streef 80
    Mamavanjuulstreef 15af 3,5 ntg 2,5 gewicht 81,5streef 78
    Jeluna streef 20 af 11,5 ntg 8,5 gewicht 118 streef 98
    Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65
    Lauwie streef 23,4 af 12ntg 11,4 gewicht 75,4 streef 64
    Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60
    2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65
    Debby82 streef 33,2 af -3,8 ntg 29,4 gewicht 89,4 streef 60

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    bmi was 33.... wat gaat dat langzaam omlaag..... hij was 37... toch 4 punten lager, maar zou hem graag onder de 30 zien, dan ben ik al heel tevreden......

18. Tese

Tese Niet meer actief

Je bent ook al een aardige tijd bezig he. 0.5 is zeker een mooi gewicht om te verliezen! Ik kom van een bmi van 37,2 af en nu is hij 32,2. ALs ik mn streef bereikt heb (ooit??) dan is hij 23. Jij bent dan 1,62/ 1,63 klopt dat?

Ik kan me je boosheid erg goed voorstellen. Als je ze ooit nog een tegenkomt wat zou je dan doen? (ik weet wel wat ik waarschijnlijk zou doen)

ZOu jij eens een dagmenu van jezelf willen neerzetten hier? Even kijken of ik wat inspiratie kan opdoen voor wat verandering.

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ind, ik ben 1.m 62

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ja ben de 2e week van september begonnen, heb de laatste week van november en de maand december niet geww-ed, was toen 2,9 kilo aan gekomen, die in januari er weer afgewerkt en nog 1,1 kilo extra nu...

Deel Deze Pagina