doe niet de finse rondes door de yoghurt hoor, nee 2 finse ronde en een portie yoghurt met of zonder fruit....
Welliswaar geen WW, maar goed. Mijn ontbijt: 2 crackers met mager beleg. Stuk fruit. Lunch: Of kwark met cruesli. Of 3 crackers met mager beleg. Vaak is dat kipfilet of sandwichspread. Avondeten: 300gr groente en 100 - 125 gr vlees. Toetje, 250gr kwark met iets of niets erdoor. Verder heel veel water en als ik trek krijg neem ik een lekkere appel of kiwi of wat dan ook.
als je je streef hebt langzaam weer opbouwen, anders heb je het er zo weer aan.... ik zou dat niet volhouden.... respect
Ik merk dat t wat zwaarder is nu ik sport, maar voorheen geen last van gehad. Ik had geen beweging! Ja van de bank naar het toilet en terug. Maar nu ik aan het sporten ben geslagen is het wel wat weinig denk ik. 6 maart moet ik weer naar de dietiste, dan maar even met der overleggen!
Nu je aan het sporten bent is het niet wat weinig maar veeeeel te weinig! Zelfs als je niet zou sporten is het echt te weinig . Dan gaat je lichaam vanzelf een keer in spaarstand en dan val je niet meer af.
ik kan me niet voorstellen dat een dietiste zo een crashdieet zou voorschrijven.....ben het met muppet eens... ik beweeg ook weing maar toch val ik gewoon af met mijn weightwatchers dieet..... ik weet dat het sneller zou gaan als ik ook nog sporte, maar dat lukt me even niet.....en leg mijn lijstje dan even naast die van jou......
Ik zie niet in waarom mijn dieet weinig is. Ik eet 6 maal op een dag. Driemaal een maaltijd en 3 maal een tussendoortje. Als ik mijn lijstje zo naast Evelien der lijstje zet, is het enige grote verschil dat ik weinig/geen aardappels, pasta en sausjes mag. Aardappels eet ik dan ook echt niet meer, ik zondig weleens met spaghetti.
Wat ik vandaag at: Ontbijt: 2 kolydrate vrije boterhammen met milner 30+ kaas Tussendoortje: Druiven Lunch: Krentenbol met boter, 2 bruine boterhammen met seleriesalade en rauwkost Tussendoortje: Druiven Avondeten: Stampot Andijvie met spekjes. Vanavond: stukje chocolade en 1 wijntje En dan morgen weer 2 uren sporten
nou das niet waar ik eet met lunch 2 boterhammen en 1 of 2 finse rondes.... ik zak zo jouw lijstje even omrekenen in weightwatchers punten....en dan nog de aarappels en de pastaas...
oke jouw ontbijt.... heb ik kipfilet genomen als mager beleg.... 3 plakjes van 15 gr is 1 punt....( ik vermoed dat je geen 3 plakjes verbruikt) 2 crackers is 1 punt... Mijn ontbijt: mageryoghurt... 1 1/3 portie is 1 punt crusli is 4 punten voor 40 gram is 5 punten jouw lunch: kwark met crusli.... ik ga uit van magere kwark... zit je net als mij ontbijt op 5 punten.... of 3 crackers mager belegt: 3 crackers is 2 punten: kipfilet weer 1 punt , sandwich spread , dan reken ik 2 eetlepels, 2 punten= 3 of 4 punten mijn lunch: 2 boterhammen 3 punten 2 finse rondes 2 punten john west zalmpate 8 el 4 punten zit ik op 9 punten.... diner: groente =0 punten vlees 9 kipfilet... 125 gram is 3 punten 250 gram magere kwark 3 punten fruit is o punten mijn diner: aardappels 4 punten, past rijst neem ik een verzadigde portie 7 punten groente 0 punten kipfilet 3 punten margarine vloeibaar.... 2 koffielepels 2 punten vaak gebruik ik roerak, macaronimixen of soms een rouxsaus ketjap, gember siroop.... ook vaak nog voor 2 a 3 punten..... als ik dan nog ruimte heb neem ik nog 1 a 2 magere yoghurt.... ga ik even uit van gemiddeld 13 puntne voor warme maaltijd zit ik op 27 punten..... kan ik nog 2 porties (1 portie is 125 gram)wat ik wil..... Jij zit op 2 voor ontbijt 3 a 5 punten voor lunch 6 punten voor warme maaltijd is 13 punten als ik uit ga van 5 punten bij de lunch.... komen er misschien nog wat boter bij en andere dingen die je gebruikt bij het koken.... maar ik denk dat je bij lange na niet aan de 29 punten gaat komen....
Ik bedoel het niet negatief... maar ik denk dat je zo niet gezond afvalt, dit houd je ook geen levenlang vol zo... en je gaat er van jojo-en.... vroeg of laat gaat jouw lichaam in de spaarstand, en gaat alles wat jij eet zoveel mogelijk omzetten in vet.... jij zet je kacheltje stil... wij laten hem goed branden! Dat is het verschil tussen weight watchers en een crashdieet.... ik geloof daar echt in! Ik voel me er ook goed bij, en afgezien van vorige week met de winter kou voel ik mij altijd goed verzadigt! Maar een ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt! het valt gewoon op.....
Wilde hier ook op reageren maar zag dat evelien al uitgebreid gereageerd heeft en de moeite heeft genomen om uit te rekenen hoe weinig je eet. Het ontbreekt bij jou aan calorieën en koolhydraten. Je laat het brood en de aardappels weg terwijl dat juist de leveranciers zijn van energie. Als je bij elke maaltijd daar wat van zou toevoegen buiten wat je nu eet dan ziet het er al veel beter uit. Bijv: bij wat je nu al eet dit erbij: O: 2 broodjes L: 2 broodjes À: 3 aardappels.
Ik begrijp nu dat koolhydraatarm/dr. Frank dieet inderdaad niet zo gezond is als wat wordt gezegd. Ik vind het heel fijn Evelien, dat je de moeite hebt genomen om het uit/om te rekenen. Ik ging blindelings uit van de dietiste, maar misschien moet ik haar maar vertellen dat ik niet wil crashen. Maar ik voel me wel goed met mijn eetscchema. Toch kan een extra boterham of twee, drie er wel bij .
graag gedaan.... je eetschema is goed, en je eet goed groente fruit, drinkt water.. je beweegt.... nu nog iets meer energieleveraars, zoals muppet het heel goed verwoorde, dan zit je m.i. helemaal goed s6!
huiboobee misschien is weightwatchers ook wat voor jou? Ik had er ook wel een beetje een apart beeld van hoor met die cursussen, maar moet zeggen dat ik me er heel fijn bij voel. En dat ik het gevoel heb dat ik heel veel kan eten en toch afval. Van de week heb ik slagroomtaart genomen EN als avondeten patat met een hamburger. Normaal zou ik dat als verloren dag beschouwen en alleen maar meer gaan snacken. Nu past het gewoon in mijn weekmenu. Ik heb zelfs nog 25 weekpunten over deze week en morgen krijg ik weer nieuw...
Muppet1604 streef 40 af -14 ntg 26 gewicht 105 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -11,1!ntg 6,9gewicht 86,9 streef 80 Takhen streef 27.1 af -5.9 ntg 21.2 gewicht 112.1 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 17,2af - 11,5 ntg 5,7 gewicht 90,7 streef 85 HuiBooBee streef 29,4 af -6.5 ntg 22.9 gewicht 109,4 streef 80 Mamavanjuulstreef 15af 3,5 ntg 2,5 gewicht 81,5streef 78 Jeluna streef 20 af 11,5 ntg 8,5 gewicht 118 streef 98 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 12ntg 11,4 gewicht 75,4 streef 64 Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60 2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65 Debby82 streef 33,2 af -3,8 ntg 29,4 gewicht 89,4 streef 60
Ok zo'n weekend doe ik dus niet snel meer Gewoon 2.4 aangekomen! Wel enigszins verwacht en heerlijk van genoten dus vooruit hehehe Nu er weer helemaal voor!
Wow, 2,4 is inderdaad wel veel! Jammer dat het er niet zo snel afgaat dan dat het er aan komt Vandaag ontbijt: Magere yoghurt en kellogs special K