hehehe inderdaad! Maar het gaat er wel weer af hoor. Ik heb gewoon die 4 dagen echt alles gedaan wat niet mocht Mijn ontbijt van vandaag: 1 knackerbrod met delight jam en een glas melk nom!
zal ook veel vocht zij takhen omdat je weer anders hebt gegeten.... dat je genoten hebt is heel belangrijk! nu weer in het gareel..... en dan komt het zo weer goed.... ik ben 16 januari begonnen met 2,9 extra door de decembermaand.... 27 januari was ik die 2,9 kwijt + 4 ons extra.... en dan had ik vooral die eerste week nog een aantal zwakke momenten omdat ik er weer in moest komen.... dus gaat best snel vind ik! s6
mijn ontbijt.... magere yoghurt met appel/rozijnen crusli.... met stevia zoetstof , mjammie en voed zo lekker
ik zat gisteren ook 4 puntne boven mijn dagtotaal, had zo'n visschnitzel met mozzarella en tomaat, maar die was nog best veel punten.... had ik even moeten checken... haha
takhen als ik heel veel eet een paar dagen kom ik ook heel snel aan. Maar dat is vooral vocht wat je lichaam dan gaat vast houden en darminhoud. Voor je het weet is het er weer af.
Ja, die cruesli vult altijd goed he, hier ook met die kellogs. Het is dat ik straks een fruithap ga maken voor de dames, maar anders eet ik niks tot de lunch. Nu gaan we met z'n 3en aan het fruit
jawel hoor heb nu nog 25 punten....maar had zondag ook al van mijn extra gesnoept ( chinees) dus wilde eigenlijk wat rustiger aan doen gisteren haha.... komt wel goed....
ik neem meestal vrijdag en zaterdag wat van mijn wxtra punten en da tot vrijdag even strikt... mijn dagtotaal inklusief actieve punten, maar geen extrapunten meer dan.....
ik neem die weekpunten gewoon hoe het uit komt. Heb ik trek in een wijntje of een extra boterham dan doe ik gewoon. Ik heb er nu nog 25 over en morgen weegdag... misschien neem ik vanavond nog een wijntje ofzo.
Mijn nieuwe week is vandaag begonnen dus ik heb alles nog. En ik denk inderdaad dat het met name vocht is maar dan toch he, die stomme kilo's moeten eraf Mijn weekpunten gebruik ik zo min mogelijk maar eigenlijk stiekem elke dag wel 1 of 2. Maar dat werkt voor mij prima. Gewoon als ik 's avonds iets eet dat iets meer is of als ik lekker trek heb, dan ik toch dat koekje pakken
heb vandaag lekker en een puntenrijke lunch genomen.... 2 kadetjes met princess tonijn in light mayonaise.... heerlijk.wel 14 punten.... maar heb een warme maaltijd van 10 punten... zit ik precies op 29 voor vandaag.... neem ik als ik van mijn werk kom van mijn active punten van vandaag nog een portie zuivel. met wat crusli of zo, om de nacht door te komen ( heb altijd trek uit mijn werk.... )
Ik wil even reageren op waar jullie het over hadden na aanleiding van huibuiboo haar eten. Ik liep ook bij een dietiste aangezien ik diabeet ben. Heb toen aangeven dat ik wilde gaan afvallen en moest dus mijn eten een aantal dagen bij houden. Ik kreeg een paar puntjes die ik kon verbeteren. Een van de punten was meer brood eten en waarom? omdat in brood jodium zit en jodium stimuleert je schildklier en dus voor de verbranding. mijn eetpatroon o: 50 gram hone pops ( cornflakes achtig) mt 200 ml halvolle melk. l: 2 tijger bruin met mager beleg denk aan kaas+kommer, kipfilet, ham of berliner a: dit verschilt heeel erg maar ik eet gewoon nog patat enzo. ben niet een groente/ aardappel fan daarnaast eet ik tussen lunch en avond nog fruit banaan of 2 mandarijnen. Doordeweeks probeer ik s'avonds nog fruit te eten. In het weekend mag ik een zakje chips (als ik er trek in heb) of ik eet iets anders lekkers maar in kleine hoeveelheid en laat me niet volledig gaan. Ik kwam vaak wel goed uit met me punten. Helaas moet ik nu de afgelopen tijd voor het slapen gaan nog een plakje brood eten maar hier kan ik vrij weinig aan doen komt door het afvallen.
Ja ik heb type 2 diabetes. Ik heb al heel veel bereikt inmiddels. Ben van 4x spuiten naar 1x gegaan 2 jaar geleden. Inmiddels spuit ik nog maar de helft van wat ik deed toen ik met ww begon. Ik hoop ook te bereiken van de insuline af te komen. Als ik zwanger zal zijn zal ik er niet aan ontkomen om 4x p.d te moeten spuiten dan ben je aan het eind van een zwangerschap heeel veel nodig. Waarschijnlijk zal het bij mij niet volledig verdwijnen, zal denk ik wel de tabletten moeten blijven slikken maar van de insuline afkomen zou ik heel fijn vinden.
Ook een van de redenen dat ik ww doe. Ik heb 50% kans op diabetes dus ik wil er alles aan doen om dat te voorkomen.
50% kans door je overgewicht?? Bij mij komt het in de familie voor, vooral aan me moeders kant. Als ik het nu niet had gekregen wel met een zwangerschap.
Ik heb zwangerschapsdiabetes gehad en m'n vader had ook diabetes (had omdat hij overleden is) type 1 dus de erfelijke vorm.