samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    We gaan er voor :D

2. Tese

Tese Niet meer actief

Kijk dat is de goede instelling haha.

Dit eet ik vandaag:

O: 3 cracottes met smeerworst en 200 Gr. Aardbeiyoghurt
    T: appel een bbq Rijstewafel
    L: tosti
    T: Rijstewafel en 2 speculaasjes
    À: bloemkool, aardappels en een bal gehakt
    T: schaaltje chips, peer

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mijn menu tot nu toe.

O: 2 Volkoren Crackers Jumbo merk
    2 met Becel light
    2 met schouderham
    1 Peer
    3 mokken thee

T: 2 Ontbijtkoekjes met minder suiker en Becel light.
    1 Fles water van 0,75 al op.
    Volgende thee staat klaar :D

4. Tese

Tese Niet meer actief

Jammie, tosti was lekker! Heel gek maar sinds ik aan de ww zit smaakt m'n eten ook veel meer en beter dan als ik alles vreet wat los en vast zit. Hebben jullie dat ook?

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nog geen ervaring mee ;) maar ja net begonnen he maar ik kan wel geloven van je dat dat zo is :D

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mijn menu tot nu toe.

O: 2 Volkoren Crackers Jumbo merk
    2 met Becel light
    2 met schouderham
    1 Peer
    3 mokken thee

T: 2 Ontbijtkoekjes met minder suiker en Becel light.
    1 Fles water van 0,75 al op.
    Volgende thee staat klaar :D

L: 3 Volkoren broodjes
    1 Met kaas en komkommer
    2 met becel light en smeer/leverworst (is nu gelukkig op)
    1 beker Yogho
    en inmiddels alweer 3 mokken thee op.
    Staat weer nieuwe klaar.
    Fles water ook op dus 2 erin nu.

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn menu vandaag is;

ontbijt optimel vla met appel (zwaar op een vroege morgen haha)
    tussen 1 sultana koekje
    lunch 2 broodjes met kipfilet, en casselerib
    tussen ontbijtkoek
    avond 125 gr aardappels, 200 gr bloemkool (glas melk i.p.v vlees)
    tussen 1 kiwi

En tussendoor alleen maar water drinken pfff....heb nu 1,5 liter op maar mag nog wel 1 liter. Maar even over de dag verspreiden!

8. Suus82

Suus82 Actief lid

Hallo dames,

Ik meld me vast maar stel me straks even netjes voor :D Het is nu alleen even snel tussen door..... Tot straks

9. Troelala21

hmm k heb even lopen tellen maar me menu komt maar op zo 800 calorieeen dat is wel heel weinig. Ik moet daar wel even wat aan toevoegen.....

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Oefening baart kunsten ;)

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    misschien toch maar vlees dan?

Ik moet bekennen dat ik nog steeds geen punten tel (2,5 week geleden mee gestopt) maar dat ga ik morgen wel weer mee beginnen denk ik :)
    Maar vooraf mijn menu plannen doe ik niet hoor
    Ik eet toch nog wel een beetje gewoon waar ik trek in heb, maar dan binnen de perken ;)

12. Suus82

Suus82 Actief lid

Hoi meiden,

Ik had al eerder gereageerd en beloofd om me voor te stellen.
    Nou hier ben ik dan voor de tweede keer. Ik ben Susanne Ben 29 jaar (pfffff, sinds kort) en wij zijn samen bezig om ons eerste kindje ooit te mogen verwelkomen! Want wat is hij/zij welkom!
    Ik heb sinds enige jaren last van mijn schildklier en ben dus oom al jaren aan het vechten tegen de kilo's.
    Verder bestaat mijn leven voornamelijk uit paarden :D!! Ik heb 2 eigen paarden waarvan ik met 1 paard op wedstrijd ga. Ik rijd gemiddeld 5 x per week paard en (cardio) fitness 2 x per week!

Ik wil iedereen heel veel succes wensen met hhet afvallen en ben blij om met jullie onze ervaring te mogen delen!

13. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik wil me ook graag hier aansluiten. Ik zal me ff kort voorstellen. Ik ben 25 jaar en zou graag 17 kilo willen afvallen. Ik ben dan nog steeds niet op mijn ideale gewicht maar denk ook niet dat ik dat zal bereiken. Ik heb tevens diabetes type 2 dus ik zal er erg veel mee winnen als ik afval. Als ik zwanger zal zijn dan komen er ook kilo's bij en wil niet weer zwaarder worden dan nu.

Ik wil me vandaag gaan aanmelden voor weight watchers online. Wilde dit vorige week al doen maar ja stel het steeds uit. Zie er ook beetje tegen op, bang dat het me niet gaat lukken.

Ik ben volgens de dietiste al aardig op weg waren alleen nog een paar puntjes die ik moest aanpassen waaronder de soort boter voor op brood. Daarnaast heb ik inmiddels mezelf aangeleerd om meer fruit te eten. S'avonds eet ik bijv. geen chips meer (ook omdat het me niet meer smaakt) maar fruit.

Ik heb voor sommige misschien nog wel een handig link. Je moet er wel ff een account aanmaken maar is gratis. Eetmeter - Home

Ik heb al bij een aantal goede resultaten gezien super. voor iedereen succes.

14. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Ik wil ook graag ff mijn maaltijden van gisteren en vandaag erop zetten. Ben wel even benieuwd. Als ik het bekijk dan eet ik volgens mij aardig in hoeveelheid minder dan jullie.

Gisteren

0/l: 3 tijger bruin met dieethalverine en halva jam + mok halfvolle melk
    a: big mac en mac chicken
    t: 2 peren

vandaag

o: +/- 60 gr. honey pops (cornflakes) met +/- 250 ml halvolle melk
    t: halve gevulde koek
    l: ras patat met fritessaus
    t: banaan
    a: 2 afbak witte pistoletjes met ham/kaas + ei(zonder dooier) en komkommer beetje fitessaus
    t: druiven (waarschijnlijk)

15. Troelala21

Mijn menu van vandaag is van sonja bakker. Daarom is ie voorgepland, maar ik heb alle dagen eens even bekeken en opgeteld en dan kom ik maar rond de 800 a 900 calorieeen. Beetje weinig dus ik ga maar een beetje van mezelf en een beetje van Sonja doen. Ik hou me dus niet helemaal aan haar menu's maar voeg er ook wat aan toe. Wil niet straks kilo's aanvallen die er zo ook weer aanzitten. Dan maar wat langzamer maar wel beter denk ik......

Aan de ene kant wil ik ook wel weight watchers doen alleen k zit er mee dat ik ook zo weinig mogelijk vet en suikers moet eten. Weet niet of me dat wel lukt als ik zelf me menu moet maken. Ben bang dat ik dan te makkelijk word........

Maar ik hou jullie menu's in de gaten misschien leer ik er wat van!!

Enne over vlees ik eet geen vlees omdat ik daar dus van aankom op de een of andere manier. Weet niet wat het is maar vlees zet bij mij dus aan helaas.....Ben overigens ook niet zo vlees eter dus zo ramp is het ook niet hihi....moet alleen er wat anders voor in de plaats hebben zodat ik wel genoeg calorieeen eet.

succes meiden!!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Je kan bij WW nu ook een maand gratis lid zijn. Zou dat wat wezen?? En dan op tijd opzeggen of zal dat niet werken??

Redelijke dag vandaag! Gister ging beter! Straks de kids weer ophalen met de fiets dus weer ff bewegen :D

17. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden

Ik wilde daar ook vandaag naar gaan kijken dus als ik er achter ben hoor je het :)

Die eetmeter is trouwens een hele goede tip Panda!
    Zo kan ik tenminste zien wat ik mis of te veel heb :)

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Thnx Takhen :) Dan moet je het wel noteren ergens dat je op tijd op zegt anders zit je er namelijk aan vast en dat wil ik ook niet omdat we maar 1 salaris hebben,en vind het dan weer erg prijzig!

19. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Nou ik ben er al weer hoor.
    Het gaat maar om 1 week gratis en daarna moet je direct inschrijven.
    Dus dat doe ik maar niet want dat kan ik niet betalen.

20. Troelala21

Is het niet 1 week gratis? want dat heb ik wel eens gedaan. Maar ik ben zo bang dat ik er zo makkelijk weer de brui aangeef omdat ik zelf kan bepalen wat ik eet.

Deel Deze Pagina