Ja ik ben woensdag gestart met weight watchers. Ik voel me er nog niet echt thuis in. Vind mijn weg nog niet goed in het systeem. Dus mailtje gestuurd naar coach voor wat meer duidelijkheid. En heb honger terwijl dit normaal de bedoeling niet is bij ww (dacht ik toch). Hoe bevalt het jou? Al lang bezig? Ben wel sinds oktober al iets van een 7 kilo kwijt (via infraligne maar mee gestopt want da's enorm duur en was motivatie kwijt).
Bah heb me deze morgen gewogen en viel tegen. Ik denk dat mijn eerste weegbeurt op woensdag teleurstellend gaat zijn... En mailtje van coach is ook nietszeggend dus maar weer geantwoord met wat vragen. Maken jullie op voorhand dag- en/of weekplanningen? Bewegen jullie veel? En hoeveel punten mogen jullie?
Welkom bereke en nieuws. Bereke ik maak de dag van te voren een planning wat ik eet. Dit werkt voor mij het beste. Ik mag 32 punten en 49 vrije. Ik probeer nooit meer dan de helft van m'n vrije punten te eten maar het wisselt heel erg bij mij. Qua beweging doe ik curves 3 keer per week.
Ik mag exact hetzelfde aantal punten muppet . Ik denk dat ik ook maar dagplanning ga maken want zo op de gok lukt het me niet. En misschien maar wat proberen te wandelen voor wat beweging.
Wat zijn jullie allemaal goed afgevallen weer! Takhen zelfs 2,1 kilo! En debby wat zie je het verschil goed zeg! Bij mij kun je 15 kilo eraf ook zo goed zien. Wij zijn weer terug van vakantie en meteen even gewogen. In twee weken ben ik 1.5 kilo afgevallen. Niet slecht met een vakantie erbij. Ik pas de lijst morgen pas aan want dan is mijn weegdag. Was nu gewoon even nieuwsgierig.
hai bereke ja het gaat goed, en weightwatchers gaat ook weer helemaal goed. Ik had geen honger maar ik gebruikte in het begin regelmatig mijn vrije weekpunten. Ik denk dat het vooral licht aan de keuzes die je maakt. En je hoeft geen honger te hebben, neem dan een extra stuk fruit ofzo... In het begin maakte ik wel dagplanningen. Vooral als ik iets bijzonders heb. Nu zit het systeem er zo in bij me dat ik dat bijna niet meer doe. Maar misschien wil ik het in de vakantie wel weer doen.
Ja ik heb het idee dat fruit en groenten me gewoon geen voldaan gevoel geven. Of maar heel kort. Dus loop al drie dagen echt slechtgezind rond .
bereke, probeer dan eens om een zuivel tussendoortje te nemen.... wellicht reageer jij op de fruitsuikers... eiwitten vult ook, en vaak als je fruit en zuivel combineert heb je ook minder last van de suikerschommelingen.... magere kwark en griekse yoghurt 0% vet vullen goed
een banaan vult bij mij wel goed. Van appels krijg ik juist meer honger. En anders neem ik soms een knackebrod met aardbeien of smeerkaas tussendoor.
Misschien is het ook dat mijn maag gewoon moet krimpen of dat ik toch moeite heb met de gedachte dat ik 'niks lekkers meer mag'. Ik weet het ook niet.
Bereke. Ik ben sinds begin vorige weke bezig. Morgen mijn eerste weegmomentje. Ik heb geen honger gelukkig. Ik had ook begrepen dat dat niet mocht. Misschien andere producten kiezen? IK gebruik graag volkoren producten. Ik maak wel een dagplanning. Als ik een drukke dag heb de dag ervoor en anders op de ochtend zelf. Ik beweeg niet heel veel op mijn dagelijkse beweging na. Probeer wel 3x per week te fietsen of wandelen. Wil dat binnenkort wel iets opvoeren. Ik mag 34 dagpunten en 49 weekpunten. Ga proberen om de helft van de weekpunten op te maken en met alle verjaardagen die aanstaande zijn is dat vast geen probleem. Muppet netjes hoor na een vakantie. Ik hoop dat ik dat red zonder vakantie Wat vinden jullie. Is op de hometrainer 16/18 km per uur een matige of zware activiteit? Ik ga op de bank. Boer zoekt vrouw komt er zo op
o ja boer zoekt vrouw... ga gauw kijken! hij staat hier nog steeds op nick jr terwijl de kids al lang op bed liggen... Ik gebruik ook volkoren producten. Op wit brood red ik het echt niet. 16/18 is erg hard toch? Dan denk ik zwaar... maar anders neem je voor de zekerheid matig?
Eigenlijk heel de dag honger. Zal zo even posten wat ik gegeten heb! Toch al goed als je drie keer beweegt per week Nieuws. Ik heb nog geen beweging gehad. Hoop om eens te starten met 'start to run' maar heb nu even al mijn doorzettingsvermogen nodig om ww vol te houden . Lijkt me ook eerder een zware activiteit te zijn hoor.