samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Oh en hier altijd volkoren brood.

2. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    welkom Bereke :)
    Ik doe ook WW, nu inmiddels 14.1 kilo kwijt. Maar echt sporten doe ik niet hoor. Naast mijn werk, kinderen en huishouden is dat echt even te veel gevraagd ;) Wel fiets ik elke werkdag 30 minuten (4x p/w).

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik doe start to run met evy. Vooral omdat ik het leuk vindt conditie op te bouwen.

hele dag honger is echt niet goed!

4. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je takhen! En dat fietsen is ook al een mooie afstand, toch!

Ik weet het Debby. Is ook mijn bedoeling dus niet...

Valt het mee die start to run? Schrikt me dus echt af.

Oké, overzichtje:

Vandaag:
    Ontbijt : 60 gr muesli met fruit en noten + 250 ml halfvolle melk: 6/1/3
    Middageten: 2 bruine boterhammen , 1 plak kipfilet, 1 plak kip met kruiden, 1 grote kom pompoensoep (zonder bouillon), 1 banaan: 3/1/1
    Avondeten: recept weight watchers ratatouillepannetje (met 60 gram rijst ipv brood): 8
    Tussendoortje: 1 berlinerbol (moederdag), 1 bruine boterham + 1 plak kipfilet + 15 kerstomaten, 1 kleine kom groentesoep (met bouillon), 3 stukken meloen: 7/2/1/1

Gisteren:

Ontbijt : 60 gr muesli met fruit en noten + 250 ml halfvolle melk: 6/1/3
    Middageten: grote portie groenten (sla, rode ui, komkommer, kerstomaten), 1 blikje tonijn in olie, 3 koffielepels olijfolie, 1 grote kom groentesoep (met bouillon): 5/3/1
    Avondeten: recept weight watchers zalm-spinazie pasta: 12
    Tussendoortje: 1 banaan, 1 tas thee met 3 klontjes, 2 wortels, 125 ml magere fruityoghurt danone:2/2

Edit: gisterenmiddag ook nog 2 bruine boterhammen. Die zijn weggevallen precies...

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    op zich zou dat goed moeten zijn Bereke lijkt me.... nisschien heb je last van koolhydraten toch.... misschien koolhydraat arm eten, dus wat koolhydraten vervangen voor zuivel...? of koolhydraat arm brood kopen? Mischien heeft je lichaam even tijd nodig om te wennen, ben je aan het afkikken.....

6. bereke

bereke Niet meer actief

Ik denk dat ik die koolhydraten wel nodig heb omdat dat me net een vol gevoel geeft. Maar ga wel proberen wat meer zuivel te eten en gewoon door te zetten. Kan goed zijn dat het wennen en/of afkicken is gezien mijn eetpatroon wat ik hiervoor had ;).

7. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook even de kans geven.

Ik vul de hometrainer als matig in. Ik maak mijn active punten toch niet op.

Hebben jullie nog recepten van de site die een aanrader zijn? Er staat zoveel op!

8. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bereke eiwitten staan er ook om bekend dat ze een verzadigd gevoel te geven. verder goed drinken. Ik zelf gebruik ook lijnzaad door mijn yoghurt. Voor mijn darmen en voor een voller gevoel. Het staat er ook om bekend dat het een gunstig effect heeft op je spijsvertering en dus het afvallen bevorderd. Misschien een idee? Het kost maar 1 punt per dag :)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Eiwitten zitten toch in kipfilet enzovoorts hé? Haha, al zo vaak gedieet en toch weet ik zo'n basisdingen dus niet goed ;).

Dank je voor de tips!

10. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook in eieren, vlees, zuivel. Ook noten zijn goed ( maar met mate. Zijn ook calorierijk)

11. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die basisdingen leer je snel kennen hoor. Je leert met deze methode echt wat goed is en wat niet zodat je ook in de toekomst de juiste keuzes kunt maken. Ik vind het erg leerzaam en hoop ook dat ik hiermee een gezond gewicht ga behalen en vooral ook behouden :)

12. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    vlees, zuivel, vis, ei........kaas....neem je als luch een keer een lekker roerei met veel groenten..... 1 sneetje brood erbij of zo....

koolhydraten beinvloeden je bloedsuiker spiegel.... op ww zijn een heel aantal meiden die hebben ontdekt dat ze slecht reageren op suiker..... hun bloedsuiker schie omhoog en gaat dan wee heel snel dalen wat een honger gevoel geeft.....dat hoeft niet bij jou zo te zijn.... maar het kan wel.... het beste kan je zo min mogelijk suiker eten in pure vorm.... dus beter dan zoetstof gebruiken....en verder de trage suikers....dus volkoren pasta's koolhydraat arm brood etc, je houden aan 2 stuks fruit, en wat meer groenten eten dan..... maar nogmaals er zou ook heel goed wat anders kunnen spelen hoor..... maar het is te proberen.... er zijn ook meiden die juist weer zo reageren op zuivel.....

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Kijk maar eens op de ww site, zoek er maar eens op.....

14. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor de uitleg! Er is nog hoop ;).

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    misschien de muesli met yoghurt eten? Dat vult beter?
    En met alleen een salade red ik het ook niet s middags hoor, ik moet brood of een omelet of een wrap nodig.
    Maar zoals ik het lees zou je geen honger moeten hebben.
    At je normaal veel meer?

Verder weet ik het ook niet sorry

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ja dat zou ik wel kunnen doen! Bij op het boodschappenlijstje ;).

Ik eet sowieso ook brood hoor 's middags. Was er gewoon tussenuit gevallen op mijn lijstje ;).

Eum ja, vooral grotere porties: meer brood 's middags en 's avonds meer pasta/brood/rijst.

Ik heb al veel aan de gegeven tips. Zal kwestie van doorzetten en wat zoeken zijn.

17. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Zo er is hier aardig wat afgekletst. Nieuws en berreke welkom en veel succes. De eerste 2 weken vond het best pittig maar uiteindelijk word het allemaal een gewoonte en gaat het vanzelf even doorzetten ;). Ik ben niet gaan sporten of extra bewegen toen ik ww deed.

@debby wow dat verschil is goed te zien meid.

@ hier ik krijg het steeds vaker te horen dat ik zoveel ben afgevallen. Leuke is nog dat mensen me 10 kilo lichter schatten dan ik nu werkelijk ben. Ik begin nu ook steeds meer te wennen aan me nieuwe figuur. Afgelopen donderdag voor mijn diabetes in het ziekenhuis geweest, had aantal dagen daarvoor bloed laten prikken en verpleegkundige zei dat die wel erg laag was. Ik moest nu weer minder insulie gaan spuiten maar als ik zo door ga mag ik ermee stoppen yeahh daar doen we het ook allemaal voor:D Afgelopen week was ik weer 1 kilo afgevallen. Vandaag jarig dus wat eten betreft een wat minder weekend gehad. Ik zal denk ik de komende tijd niet veel online zijn, er is ons dinsdag een woning aangeboden en die hebben we geaccepteerd. Nu wachten tot de woningbouw contact opneemt en wanneer we de sleutel kunnen krijgen. Gaan drukken weken worden maar heb er heel veel zin in.

Meiden zet hem op!!

18. Tese

Tese Niet meer actief

Panda wat een goed nieuws! Klinkt misschien een beetje gek aangezien ik je niet persoonlijk ken maar ben echt trots op je!

Meiden wat zijn jullie een stel ouwehoeren haha.

19. Tese

Tese Niet meer actief

Muppet1604 streef 40 af -15 ntg 25 gewicht 90 streef 65
    Evelien 69 streef 18 af -14,5 ntg 3,5 gewicht 83.5 streef 80
    Takhen streef 27.1 af -14.1 ntg 13 gewicht 98 streef 85
    Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70
    Panda86 streef 22,2 af – 17,2 ntg 4,8gewicht 84,8 streef 80
    HuiBooBee streef 19,8 af 0.0 ntg 19,8 gewicht 109,8 streef 90
    Mamavanjuulstreef 15af 7,5 ntg 0,5 gewicht 77,5streef 77
    Jeluna streef 30af -28,0ntg 2,0 gewicht 118 streef 88
    Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65
    Lauwie streef 23,4 af 18,8 ntg 4,6gewicht 68,6 streef 64
    Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60
    2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65
    Debby82 streef 31,9 af -15,4 ntg 16,5 gewicht 76,5 streef 60
    Luukske streef 34.7 af -20,2 ntg 14,5 gewicht 96,5 streef 82
    Nieuws streef 45 af -10.3 ntg 36.? gewicht 99.7 streef 65

Het is nog meer geworden, 2,2 kilo in twee weken. Me is happy!

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    joejoe muppet you go girl!!..... hier gaat het even niet, ben al een tijdje van mijn padje en kan de motivatie niet goed terug vinden,... gaat het weer een paar daagjes goed en dan meen ik dat ik wel even weer het een en ander mag......

Panda wow... stoppen met insuline dat zou gaaf zijn!!!

Deel Deze Pagina