Wat balen Evelien. Ik hoop dat je snel je motivatie weer terug hebt. Je bent al zover! Panda wat super zeg. Daar doe je het inderdaad voor. Nog gefeliciteerd met je verjaardag en met jullie nieuwe stulpje. Succes met klussen!
Muppet1604 streef 40 af -15 ntg 25 gewicht 90 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -14,5 ntg 3,5 gewicht 83.5 streef 80 Takhen streef 27.1 af -14.1 ntg 13 gewicht 98 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 22,2 af 17,2 ntg 4,8gewicht 84,8 streef 80 HuiBooBee streef 19,8 af 0.0 ntg 19,8 gewicht 109,8 streef 90 Mamavanjuulstreef 15af 7,5 ntg 0,5 gewicht 77,5streef 77 Jeluna streef 30af -28,0ntg 2,0 gewicht 118 streef 88 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 18,8 ntg 4,6gewicht 68,6 streef 64 Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60 2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65 Debby82 streef 31,9 af -15,4 ntg 16,5 gewicht 76,5 streef 60 Luukske streef 34.7 af -20,2 ntg 14,5 gewicht 96,5 streef 82 Nieuws streef 45 af -10.7 ntg 36.? gewicht 99.2 streef 65
5 ons eraf. Ik had meer gehoopt maar helaas. Misschien wil ik wel te veel? Ik blijf twijfelen of ik niet teveel eet. Het voelt heel onnatuurlijk om tijdens het afvallen zoveel te eten en als er dan ook maar 500gr af is? Ik hoop dat er deze week iets meer afgaat.
Dat is erg vervelend Evelien, en je weet dat ik uit ervaring spreek. Ik heb helaas geen tips, ik was het uiteindelijk spuugzat omdat ik weer zoveel aangekomen was dat ik het wel weer kon oppakken maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.
panda wow wat een goed resultaat! nieuws 0,5 eraf ook goed! Hier een rare week. Ik ga morgen op vakantie dus neem morgen mijn weegdag denk ik ipv woensdag, want beetje lastig wegen als je onderweg bent. En ik ben ongesteld dus ik zal wel vocht vasthouden. Ik weeg nu elke dag en wat ik merk is dat ik donderdag tot en met zondag veel afval en dan maandag tot woensdag weer wat aankom. Terwijl ik niet anders eet... apart toch? Ik ben echt benieuwd hoe ik het vol ga houden op vakantie. Ik wil echt niet aankomen. Morgen ga ik les 7 van start to run lopen. Ik vind het wel zwaar maar het voelt wel goed.
Misschien beweeg je meer voor het weekend? Of drink je meer water? Anders zou ik het ook niet weten. Fijne vakantie!
Nieuws ik begrijp je en ik zou hetzelfde voelen maar het os eraf en niet eraan. Moet je ongesteld worden misschien? Best kans dat je volgende week gewoon weer 1.5 kwijt bent hoor. Soms heb je gewoon een mindere week.
Muppet dat zit er wel aan te komen. Ik ben onregelmatig dus het kan deze week maar het kan ook zomaar nog een week of 2 duren. Ff afwachten dus. Ik ga de weegschaal opruimen tot zondag en dan zien we wel weer....
nieuws nee geen verschil... mijn lichaam is gewoon raar maar maakt ook niet uit, zolang ik per week nog goed afval.
Ik red het altijd net overdag, nu begin ik wel zin in wat te krijgen, maar we gaan over een uurtje eten, dus dat red ik wel. Wat ik vandaag heb gehad: (misschien dat jullie dan ook zien waarom ik maar 0,5 kg af val..) O: 3 sneetjes bruin brood 2 met smeerkaas 20+ 1 met weight watchers cervelaat = 7 punten Tussendoor: water, druiven, opkikker =0 L: 2 stuks wasa volkoren krackers, met 1 plakje 30+ kaas, tomaat, komkommer en uitjes 1 sneetje bruin brood met rookvlees 1 glas optimel beetje boter = 9 punten tussendoor: Peer, water D; (staat op de planning) 150 gram aardappels 75 gram varkenssaucijs Andijvie Jus = 10 punten Dan hou ik nog 2 punten over...dus dan kan ik vanavond nog een beetje vla iod nemen...
Ik vind het er netjes uitzien. het lijkt op mijn dagmenu's. Ik zat vandaag te denken dat meer variatie misschien beter was. vooral het ontbijt is bij mij meestal hetzelfde.
Hoeveel water drink je op een dag? Wat je nog zou kunnen doen is vanavond iets nemen zodat je motertje blijft branden.
Dan heb ik verder geen aanmerkingen op je menu. Moet je nog veel afvallen? Ik weet dat als je bijna op je streef bent het een stuk langzamer gaat.
Dat denk ik ook want op je menu is niets aan te merken. Hoe meer je af moet vallen des te sneller het gaat. Maar je bent bijna bij je streef en op gezond gewicht dus dan zal het niet zo snel meer gaan. Maar 0.5 is de norm van ww dus dan is het toch netjes? En je zal vast nog wel een uitschieter krijgen hoor.