mamavanjuul als je zo dicht bij je streef zit is 0,5 per week toch hardstikke goed? Niet te snel willen gaan hoor!
Jeetje meiden, ik kijk 2 dagen niet en kan gelijk mijn hele pauze besteden aan bijlezen Even in het kort: voor de nieuwe meiden welkom! En 0.5 per week is goed bij de WW hoor, dat is wat ze ongeveer verwachten Hier een niet zo happy dametje Vanmorgen gewogen en weer 0.9 aangekomen! En ik snap het gewoon echt niet. Ik drink me suf aan water, hou me aan de punten op af en toe iets na maar altijd binnen de weekpunten Ik zal wel iets verkeerd geteld hebben ofzo maar ik baal echt mega!
hahaha ja daar schrok ik de eerste keer ook van! Ik at die vroeger best vaak omdat ik altijd dacht dat dat redelijk gezond was
Ik heb vanavond beef chimhcurrie gehad....25 punten Nou, heb er goed van genoten! Vanavond wel weer 2 uren gesport, dus dat compenseert weer wat. Nou ja, dan maar eens wat van mijn weekpunten...tis niet anders hoor!
het schijnt dat de waarden van de wereldgerechten niet helemaal kloppen..... zoek maar eens op werelde gerechten, censia weet hoeveel ze echt zijn, meestal rond 16 punten meen ik, en als je dan mager vlees pakt en minder vet bijv dan nog minder....
ja dat is iemand op het ww forum, een assitent ww caoch geloof ik, haar moeder is coach, zei weet er veel van, beantwoord vaak vragebn, op het moment zie ik haar wat minder daar.....
ah ok dank je Ik kom eigenlijk nooit op het forum, ik snap hem niet helemaal en heb nog geen fut gehad om me er in te verdiepen
Ik vind het ook wat vaag, want rekenen ze die rijst mee en het vlees? Nou ja...we eten het niet elke dag
Werldgerechten.... zijn die echt zoveel! Jeetje. Wij eten regelmatig kip siam omdat we die zo lekker vinden. Wat balen dat je aankomt ( ben je naam even kwijt). Ik zou ook niet weten waar het fout gaat. Hoeveel punten heb je dagelijks?
Dat was ik Ik heb 34 punten per dag nu (had er 33 maar door 0.9kg dus weer 1 punt erbij). Ik denk dat het ook komt doordat ik weer ongesteld ben geworden maar dat kan toch nooit zoveel zijn in 1 week! Ach ik hoop maar op beter voor volgende week
Misschien kunnen we af en toe hier eens ons dagmenu neerzetten? Ik sta open voor op en aanmerkingen. Misschien maak ik met sommige dingen wel compleet verkeerde keuze's en misschien kunnen we elkaar zo dingen 'leren'?
Hier de mijne van vandaag O: 3 Finse ronde met 30 gram Saks T: 200 gram aardbeiyoghurt L: 2 broodjes snijworst T: appel, 2 bbq rijstewafels À: 3 aardappels, witlof, slavink T: peer, 25 gram light chips
Mijn menu: O; 2 tarwebrood met halvarine en sandwichspread T; appel L 2 witte bollen met zalm ( bruin hadden ze niet) T rauwkost D; 200gr spinazie, 150gr aardappels en een gehaktbal T fruit Berekenen jullie ook nog boter apart voor het bakken van vlees? En jus?
Ja de boter is voor 1 eetlepel 4 punten dus die moet je echt wel meerekenen. Ik bak twee stuks vlees in 1 eetlepel dus ik tel 2 punten.
Ik vandaag: O: 3 sneetjes bruin brood met smeerkaas, 15+ (zonder boter) = 6 punten L: 2 boterhammen 2 plakjes kipfilet komkomer, tomaat en zilveruitjes klein beetje boter 1 schaaltje kippensoep 150 gr optimel yohurt 0%vet = 7 punten Wat ik trouwens niet snap, is dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen wat voor boter je gebruikt. Of je nou roomboter, dieet of etc gebruikt, het is allemaal evenveel. D: Macaroni = 10 punten We gaan dat bij mijn ouders eten en ik heb geen idee hoeveel. Heb thuis alles eens precies afgewogen en toen kwam ik niet op de hoeveelheid wat ik nu heb berekend, maar ik weet bijv. niet hoeveel boter mijn moeder gebruikt. Dus ik ga uit van; 100 gr gehakt 100 gr pasta en 30 gram kruidenmix Dit eet ik nooit op, maar dan zit ik wel safe. Ik zit dan op 23 punten en moet er 28 per dag. Dus afhankelijk of ik er zin in heb, neem ik nog een bakje vla. Tussendoor eet ik trouwens fruit, maar ik begin te merken dat als ik om 15 uur een appel eet, dat ik er daarna honger van krijg. Dus die moet ik dan 's ochtens maar nemen...