Ja het is maar 1 week maar ik zie net dat je inderdaad ook direct weer op kunt zeggen dus ik ga dat maar doen Inloggen en gelijk weer opzeggen hehehe Die week kan ik zeker wel volhouden
Ik kon het niet laten en heb me toch na een halve week weer gewogen. Er is 6 ons af. Gaat nog steeds goed hier! Menu van vandaag: O: 3 cracottes smeerkaas en aardbeiyoghurt T: Rijstewafel bbq en een bakje meloen L: 2 boterhammen met kipfilet T: bakje meloen en een Rijstewafel À: bami T: schaaltje chips
Voor vandaag; Ontbijt: 2 vezelrijke crackers met komkommerspread. Tussendoor: appel. Lunch: 2 mandarijntjes en tosti en frisdrank Nog geen tussendoortje. Diner wordt een wokgerechtje. Het afvallen lijkt stil te staan
Meiden ik voel me een slappeling Ik kan het niet eens normaal 1 dag volhouden!! Wat moet ik nu doen!!!! *zucht*
hoi dames, mag ik me ook hier aanmelden???? ben begonnen met sporten, heb een onbeperkt abonnement op de sportschool.... en heb me gister aangemeld voor een week gratis weightwatchers online.... Ik kan ook altijd slecht volhouden.... misschien kunnen we elkaar motiveren etc..... en even klagen hoe zwaar het wel niet is.....hihi.... ik ben 42 jaar, moeder van 3 meisjes, heb een hond, een golden retriever malou en een man....werk in de zorg, in de avond en nachtdienst..... had vannacht ook nachtdienst en ik vind het dan wel heel erg lastig.... heb 's nachts meer zin in snaaien dan overdag....
Rian hoe doe jij het dan?wat is jou dieet?en wat brengt je er toe om toch meer te gaan eten.... heb je erge honger... ben je een emo-eter?
Waar ga je de fout mee in? En op speciale tijden? Het gaat mij ook heel lastig af op het moment, vooral 's avonds
Mijn manier om niet te snaaien is het niet meer in huis halen. Ik kan dan niet in de verleiding komen. (Alhoewel er hier wel chips in de kast liggen maar die liggen er al 6 week.) Heb er totaal geen trek in. S'avonds heb ik ook altijd trek en eet dan fruit. Ik heb een vraagje voor de mensen die ww doen. Weet iemand of je ook je dag totaal MOET op maken? Ik had gister namelijk zelfs 3 punten over.
ik heb net op de site van de universiteit van maastricht gelezen dat als je er neit aan mag denken je er juist aan gaat denken... en je kan het ook ruiken, want op een gegeven moment ben je dan over de trek heen, maar neem je 1 hapje dan ben je verloren.... hier isde site, je kan je er gratis op abonneren..... Dieetcoach ism Universiteit Maastricht | onafhankelijk dieetcoaching platform voor alle diëten je moet je punten opeten, de weekpunten hoeft niet, maar die verdwijnen wel na een week je mag ze neit meenemen naar de volgende week....
Ik ben een emo eter idd! Ik eet wel om de 2,5 uur dat heb ik maandag ook gedaan. Voor de kids halen we wel lekkere dingen omdat we hun dat niet willen onthouden! en aangezien mijn smaak groot is dus ik bijna alles lekker vind ben ik natuurlijk zomaar overstag! Ik wil graag afvallen want ik ga langzaam weer naar de 110 en ik was zo mooi 6 kilo afgevallen! Ik doe de WW of daar was ik mee begonnen maandag! Erge honger valt mee ik ben gewoon een lekkerbek!! Vreten in de dingen die hier liggen zoals chips of wat dan ook!!! Als het er niet is kan ik er ook niet aan zitten maar dat zijn dan dingen die niet opkomen en dan blijven liggen dus verleiding voor mij groter word!!
Ben vanaaf naar B-Kick geweest op de sportschool! Wat is dat heerlijk! Lekker je frustraties kwijt kunnen daar hihi en gezweet
Zeker weten! Was van half 8 tot 20 over 8 maar wel constant in beweging! Nu het eten nog aanpassen en dinsdag weer pilates doen! En fiets elke dag naar school voor de oudste !
Hallo, Al een tijdje geleden dat ik hier wat heb geschreven. Afvallen gaat met up en downs, sta nu alweer 2 weken stil op 93 kilo. Ook ik ben een emo-eter, dus heb besloten om gewoon niets meer in huis te halen van wat ik wel lekker vind 's avonds. Gister hardloopschoenen gekocht dus vanaf volgende week ga ik weer beginnen met hardlopen, hopelijk blijf ik deze keer blessure-vrij!
ik had vorig jaar ook hardloop schoenen gekocht van bijna 200 euro... alleen houd ik dat niet vol, ik ben 162 en heb een bmi van 37..... dus echt fors te zwaar, en dan met zo'n lijf rennen, bovendien schaam ik me dan ook altijd.... haha.... nu naar de sportschool, schaam ik me ook maar betaal er 440 euro voor dus moet van mezelf gaan, heb daar nu mijn renschoenen aan, misschien dat als ik wat ben afgevallen het rennen weer eens op ga pakken