samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    islah 3,5 is een heerlijke start! Bij mij was de eerste 4 dagen (ben halverwege een week gestart) geloof ik ook 2,8 ofzo eraf Dat geeft motivatie! En is volgens mij ook wel normaal...

Hier hoop ik dat er deze week 2 kilo af is... heb vandaag en morgen nog. Vanmorgen zat ik op -1,9 voor deze week.
    Gisteren wel iets te veel gegeten (maar ruim binnen mijn weekpunten hoor) op de verjaardag van mijn dochter maar dat hoort er ook wel een beetje bij...

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Oh ja dat dacht ik ook hoor. Maar het probleem is bij mij dat ik er teveel dagjes van maak, plus ik echt moet afvallen voor me gezondheid dus niet zo slim om zulke dagen te vaak te doen haha....

3. Islah

Islah Niet meer actief

Dat was ook mijn probleem! Voorgaande pogingen (die dus mislukten) daarbij had ik vaak één dag in de week dat ik van mezelf niet hoefde te diëten/op eten letten, maar daarbij ging ik dus enorm de fout in. Doe dat deze poging (hahaha, lijkt wel alsof ik het over een IVF-behandeling heb zeg xD) dus expres niet. Dan maar zo nu en dan mezelf met wat lekkers verwennen, dat werkt beter voor mij.

4. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik haak hier weer in hoor dames. Het gaat echt slecht hier en ik baal verschrikkelijk. Zit al aan de helft van mijn weekpunten en heb tot vrijdag. *BAALT*

5. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    hahaha ik moet ook afvallen voor mijn gezondheid hoor en nee zulke dagen moet je niet te vaak hebben maar eens in de twee/drie weken heb ik dat wel

6. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Enig idee waardoor het slecht gaat Nieuws? En welkom terug hoor :)

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik vind het zo knap van j ehe! Ik snap echt niet hoe je het doet! Ik kom vaak niet eens aan mijn weekpunten en ik val echt maar 0,5 kg per week af **jaloers**

8. Islah

Islah Niet meer actief

Hoe werkt dat met die punten eigenlijk? Als het te langdradig is laat dan maar hoor...
    Maargoed ik doe geen WW, dus vandaar dat ik het niet zo begrijp. Wel let ik gewoon erg op mijn porties en dat ik gezonder (weinig vet/suiker, magere zuivelproducten e.d.) eet.

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja elk lichaam is anders he... maar ik denk eigelijk dat je te weinig eet... als ik weinig eet val ik ook minder af.
    Ik zou echt eens proberen wat meer te nemen.

Maar goed, normaal val ik ook maar 7 of 8 ons per week af de laatste weken maar na 4 weken naar boven/beneden schommelen snap ik dit wel.
    Ik heb ook wel eens gehoord dat als je een paar dagen te veel eet dat je stofwisseling dan een boost zou krijgen ofzo. Geen idee of dat waar is.

10. Tese

Tese Niet meer actief

In mijn geval zeker waar! Als ik vroeger op eigen houtje ging afvallen dan at ik (achteraf gezien) te weinig en viel ik op een gegeven moment niet af. Dan gaf ik het op en ging normaal eten en viel ik opeens wel af. Dus het is zeker aan te raden om eens een week wel de helft of meer van je weekpunten te gebruiken!

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maar ik maak mijn dagpunten (28) wel op!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Soms heeft je lichaam even een soort reset nodig. Als je alleen maar strak je dagpunten eet dan gaat je lichaam eraan wennen. Als je nu ook eens de helft of meer weekpunten eet dan is je lichaam weer even in de war en gaat het z'n best weer doen.

13. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Daar zit wel waarheid in. Toen ik met sonja bakker 20 kilo afviel deed ik dat altijd door 1 dag in de week lekker te eten wat ik wou. En ik viel er perfect mee af. Dacht altijd de volgende dag oei straks ben ik aangekomen maar nee hoor was juist meer afgevallen! Zelfs met de shakes, dan at ik een avondmaaltijd erbij (wat niet mocht) maar ik viel er zelfs meer mee af dan na een dagje alleen maar shakes. Je lichaam heeft soms echt even een boost nodig en dan gaat het zelf weer resetten.....

14. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Af en toe gewoon een keer naar de Mac dus ;)

15. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Muppet1604 streef 40 af -15 ntg 25 gewicht 90 streef 65
    Evelien 69 streef 18 af -14,5 ntg 3,5 gewicht 83.5 streef 80
    Takhen streef 27.1 af -15.7 ntg 11.4 gewicht 96.4 streef 85
    Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70
    Panda86 streef 22,2 af – 19 ntg 3,2gewicht 83,2 streef 80
    HuiBooBee streef 19,8 af 0.0 ntg 19,8 gewicht 109,8 streef 90
    Mamavanjuulstreef 15af 8,6 ntg 2,2 gewicht 76,4streef 74
    Jeluna streef 35af -30,0ntg 5,0 gewicht 118 streef 83
    Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65
    Lauwie streef 23,4 af 18,8 ntg 4,6gewicht 68,6 streef 64
    Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60
    2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65
    Debby82 streef 31,9 af -16,5 ntg 15,4 gewicht 75,4 streef 60
    Luukske streef 34.7 af -20,2 ntg 14,5 gewicht 96,5 streef 82
    Nieuws streef 45 af -10.7 ntg 36.? gewicht 99.2 streef 65
    Bereke streef 25,5 af -2.6 ntg 22.9 gewicht 90.9 streef 68

Wel het lijstje bijhouden he meiden ;)

16. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    Zo ik moet toch ook maar eens weer reageren vind ik. Alle nieuwe dames welkom. kga maar even niet op iedereen reageren want ben ik nog even bezig.

Inmiddels verhuisd, gisteren de sleutels van de oude woning ingeleverd dus dat hofdstuk is uit. Het afvallen gaat hier niet heel erg geweldig maar goed zaten in een drukke periode en dat heeft ook heel veel invloed gehad op mijn eetpatroon. Daarnaast is mijn diabetes ook echt drama (wel positief) op dit moment. Ik spuit al 3 weken geen insuline meer en nog zit ik elke keer laag met mijn suiker en ben dan dus verplicht te eten. Als ik nog insuline had gespoten pfff moet niet denken hoe het dan was geweest.

Gisteren kwam ik 3 mensen tegen die mij al een tijdje niet hadden gezien, eerste wat ik te horen kreeg jeetje wat ben jij afgevallen. Wat zie je er goed uit. En dat is wat je wil horen geeft me weer motivatie om door te gaan:D
    Doordat k ben verhuisd moet ik ook een andere huisarts dus heb gisteren mijn medisch dossier opgehaald bij de oude huisarts. Kreeg een pak papier mee pff 108 a4-tjes. Vond het wel intressant om die door te lezen wat er zoal in staat. Zo stond er in dat mijn gewicht 67,5 was op 11 jarig leeftijd. Op mijn 14de woog ik al 91 kilo. Wat ben ik dan trots opmezelf met wat ik nu bereikt heb:):)

17. Nieuws

Nieuws Actief lid

8 mei 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad af en toe je lichaam even in de war brengen met meer punten. Maken jullie nu alle weekpunten op?

18. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    En gelijk heb je! Ik ben ook trots op je :)

19. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Nee hoor, mijn streven is ze nooit te gebruiken maar meestal gebruik ik er een paar per week en elke zoveel weken komt het gewoon zo uit dat ze bijna allemaal op gaan :)

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik gebruik gewoon wat ik wil van de weekpunten.
    Maar niet standaard. Als het een dag zo uitkomt 1 of 2. Als ik een keertje een etentje heb dan wat meer.
    Ter illustratie deze week. Ik heb nog 21 weekpunten en 17 active points over en morgen is mijn weegdag.
    Kom vandaag precies op 26 denk ik.

Deel Deze Pagina