samen staan we sterk, veel afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door takhen, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Gelukkig, mijn lijntje lijkt weer te dalen. Ik kan gewoon echt niet tegen soep.
    En het ergste is dat vriendlief het onzin vind en dat ik me niet moet aanstellen.
    (voor de rest steunt hij me enorm, maar dat soepfeitje vind ie vreemd/jammer).

Hoe dan ook, het gaat weer even wat beter! En nu mijn kinder bueno op peuzelen!

2. Brandweer

Brandweer Actief lid

12 jul 2011
    249
    0
    16
    haha, ik herken dit zo :) Maar ik heb mijn schaamte opzij gezet en ga lekker rennen, dan kijken mensen maar de andere kant op! Mijn schoenen waren trouwens geen 200 euro, dat kan ik niet betalen. Het zijn wel echte renschoenen dus hopelijk gaat het hierop wel goed. Mijn BMI is trouwens hoger dan 37 denk ik. Gewoon niet denken aan wat mensen wel niet kunnen denken, maar lekker gaan rennen, ik voel me altijd zo goed na het hardlopen :D

3. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Hoe bedoel je: je kunt niet tegen soep?
    Mijn man eet/drink het echt niet :)
    Hij vind het idee dat hij moet kauwen op iets dat vloeibaar is echt vreselijk hehehe ;)
    Wel jammer want dat maakt het afvallen niet makkelijker maar wel iets waar ik goed mee kan leven :)

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hoi meiden sorry dat k even niks liet horen, maar ik ben ongi geworden deze week, en dan heb ik altijd vreselijk last van eetbuien. Heb alweer vanalles en nog wat na binnen gewerkt. Voel me zo vies nu he....hebben jullie dat ook? dat als je je helemaal vol gegeten hebt dat je je dan heel vies voelt? ik dus wel en baal als een stekker. Zo gaan de kilo's er dus nooit af, en ze moeten er wel echt af!!

5. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik herken het. Ik voel me dan ook vies vol. Maar ik vreet me niet meer vol als ik ongesteld ben. Ik denk dat het een kwestie is van de bekende knop vinden.

Voor morgen heb ik als lunch een heerlijke mc chicken en heb er nu al zin in!

6. Tese

Tese Niet meer actief

Maar takhen jij kan toch wel soep eten?

7. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Doe ik ook wel maar niet als avondeten want dan ben ik dubbel aan het koken
    Soms in de zomer doe ik het wel en dan heb ik er voor hem stokbrood enzo bij

Maar vanavond eten we......hutspot!!!! :D

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Als ik soep eet, houd ik iets van een week heel veel vocht vast.
    Vast vanwege het zout, maar ik word daar zo down van.
    En heb ik besloten dat ik niet tegen soep kan :p

9. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Hallo allemaal!

Ik wil me ook aanmelden! Ik ga er nu ook écht voor!
    Momenteel ben ik 90 kilo :( En ik wil 75 kilo wegen.
    voor mijn 1,80 vind ik dat wel een goed gewicht.
    Tijdens de zwangerschappen haalde ik de 100 kilo steeds.
    En voor de zwangerschappen woog ik ook altijd 75.

Dus ik ga er voor! 15 kilo er nog af!

Ik snoep al bijna niet meer, maar belangrijker; ik ga sporten! Ik heb er zo'n hekel aan!! Maar ik ga 2x per week een uurtje fitnessen en als ik beetje conditie heb nog een uurtje hardlopen erbij ook.

Moet lukken toch? :D

10. Tese

Tese Niet meer actief

Zal toch wel janneke? We geven je gewoon met regelmaat een schop!

Lekker Takhen! Nu heb ik er ook zin in haha maar wij eten bloemkool vanavond.

Huiboobee ik had dat laatst toen ik patat had gegeten. Toen hield ik 3 dagen vocht vast! Ze zeggen trouwens dat komkommer vocht afdrijft. Misschien een idee?

11. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Komkommer drijft idd af maar ananas veel beter!
    Dus goede tip: als je iets eet waar je vocht van vasthoud, als toetje yoghurt met verse ananas eten. Dan heb je er geen last van (zo goed als geen dan ;)) :)

12. Tese

Tese Niet meer actief

Toevallig vorige week en verse ananas op de markt gekocht. Was erg lekker! Maar oei was even vergeten hoe pijn ik altijd in mn tong krijg van ananas!!

13. Tese

Tese Niet meer actief

Net weer mn wekelijkse weegmoment gehad. Ik was weer een kilo kwijt! Dus nu totaal 17 kilo. Nog 3 te gaan en ik zit op de helft! Dan ga ik echt wel even een vreugededansje maken denk ik. ALs ik zover ben weeg ik 85 en dat woog ik ook toen ik zwanger werd van mn oudste. Een mijlpaal dus! Maar goed eerst die 3 kilo nog even wegwerken.

Vanmiddag heb ik als lunch een mc chicken en ik heb er nu al zin in haha. (12 punten!!! Erg veel!) Moet een keer kunnen...

14. takhen

takhen Fanatiek lid

13 nov 2009
    2.386
    0
    0
    medusch secretaresse
    Leiden
    Nou na een helemaal moeilijke tijd waarin ik 0.9 kilo ben aangekomen (grrrr) heb ik nu mezelf weer een beetje in de hand, ben die 0.9 weer afgevallen en zelfs een beetje meer :D
    Yay ik!

15. Tese

Tese Niet meer actief

Go girl!!! En nu zo doorgaan he meid! Je kan het dat weet ik zeker.

16. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik meld me maar aan...ook ik moet er aan geloven, welke dieeten zijn goed? lang vol te houden?
    gr brenda

17. Tese

Tese Niet meer actief

Weight Watchers. Dat is meer je levensstijl omgooien en je bewustworden van wat je naar binnen gooit. Het is niet echt een dieet eigenlijk. Ik eet ook gewoon dagelijks mn chips en pak redelijk vaak chocolade. Het is gewoon een kwestie van dat je iets anders wat minder eet dan.
    En in iets minder dan 3 maanden ben ik al 17 kilo kwijt dus ben wel een voorbeeld dat het werkt denk ik ;)

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    ik doe ook weightwatchers....

19. panda86

panda86 Fanatiek lid

24 aug 2011
    1.456
    246
    63
    ik doe ook sinds woensdag weight watchers online.

moet zeggen dat ik nu soms wel bang ben dat ik met ontbijt en lunch teveel opmaak en bij het diner te weinig heb. En dan einde van de dag heb ik zelfs nog 12 punten over. ik vind dat je er wel ff aan moet wennen. owh ja en weeg nu ook dingen af dat is wel handig. zo staat er voor 1 snee brood 50 gram. Mijn sneetjes brood zijn 37 gram scheelt dus wel aardig.

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    panda, 50 gram is 2 sneetjes brood, kijk maar bij voorbeeldmenuen.... dus dan valt jou wegen nadelig uit, haha

Deel Deze Pagina