Hi meiden, Ik zit hier stiekem al een poosje mee te lezen, maar ik ga nu toch vragen of ik mijzelf er tussen mag piepen Ik ben in januari begonnen met lijnen, ben begonnen op 134,5 kilo. Mijn doel was om voor eind juni zoveel mogelijk af te vallen omdat ik toen ging trouwen. Ik woog op mijn bruiloft 102 kilo. Trots als een pauw natuurlijk! Maar nu inmiddels alweer 5 kilo aangekomen Mijn uiteindelijke doel is naar de 85 kilo en vanaf daar rustig aan naar de 78 kilo. Ik wil het er weer af en ben sinds afgelopen week weer serieus bezig met mijn eetpatroon en beweging! Maar heb verder niemand in mijn omgeving om even lekker tegen aan te beppen en om ervaringen mee te delen. Hopelijk hier wel
@Diligo: welkom terug @Welkom ook Milujem! Wow wat wordt er ineens veel gepraat hier Ik kan het gewoon niet bijhouden hahaha Gezellig!!
@troetelbeertjes gelukkig, zo denk ik er ook over. Als ik lees hoe de andere het doen raak ik extra gemotiveerd! Wat goed zeg dat jullie nooit snoep in huis hebben. ik hoop dat ik kan vol houden geen lekkernij te kopen. Ik hoef maar even in en dip te zitten en hoppa er glijd zo chocolade reep in. mijn gezondheid word nog goed in de gaten gehouden. Voor mijn schildklier zo ie zo nog en heel jaar. Het duurt namelijk lang om hem weer goed in te stellen na een zwangerschap vanwege alle hormonen. Voor b12 tekort krijg ik elke week een injectie. Mijn lichaam neemt het helaas niet zelf op vanuit de voeding. Maar voel me op en top als ik het vergelijk met en half jaar geleden. Vandaag een poging gedaan tot een rondje hardlopen.... Helaas hield ik het niet lang vol. 85 kilo mee sjouwen is niet niets als je 55 gewent was.
@Diligo: welkom terug! Was het inderdaad +1 na de vakantie? @Milujem: Welkom!! @Mandiie: snap helemaal dat dat (te) zwaar is. Ik ben 10 jaar geleden ooit voor het eerst afgevallen van een BMI van 30 naar 19/20. Toen ben ik pas gaan hardlopen nadat ik gestopt was met afvallen. Het was meer een toevoeging bij het op gewicht blijven voor mij. @Bloem: de eerste koppen thee zijn op: lekkere thee, en ik kreeg het er echt warm van. Volgens mij dacht mijn lichaam dat ik aan het sporten was .
@Milujem Welkom! Wat goed zeg dat je al zo veel bent afgevallen. Je mag voortaan lekker tegen mij aan beppen hoor. GEZELLIG. @takhen gezellig hé. Lekker met elkaar kletsen! samen staan we sterk, veel afvallen. dat samen is zo'n fijn woord!
@troetelbeertjes Het is echt te zwaar (sip) voor me zwangerschap ging ik gerust 8 à 10 kilometer. ik ga nu maar powerwolken. Schijnt ook erg effectief te zijn. @bloem & troetelbeertjes Wat voor thee is dat? Het laat je lichaam denken dat het gesport heeft? Wat zit er in die thee? Haha
Dank jullie wel meiden! Troetelbeertjes, Neeeeeeeee, het was gewoon -0,3! Ik kon mijn oren niet geloven..erg blij dus! Nu er weer vol tegenaan! Hoe is het met jullie?
Hoi allen, Heb een tijdje hier mee gepost, maar het ging een tijdje niet zo goed met me. Nu kom ik me hier weer melden, om te zeggen dat ik inmiddels 12,5 kg ben afgevallen! (In 3 maanden.) Hoop echt dat ik het zo kan voortzetten.
@Hier: weegdag: 75,6, dus weer een prettige BMI van 24,9 . Deze week was -0,9 kg. Dus ik hoop dat het zo doorgaat! @Diligo: dat is nog eens een prettige verrassing! @Islah: welkom terug! En goed, -12,5! @Mandiie: Nan yu thee (zou moeten helpen bij het afvallen, maar eh, ik denk dat het werkt, maar ik word er hyper van. Voelt, ondanks dat het natuurlijk is, niet écht gezond. Alsof ik een hele kan koffie op heb. Misschien ben ik te sterk begonnen.)
Muppet1604 streef 40 af -16,2 ntg 23,8 gewicht 88,8 streef 65 Evelien 69 streef 18 af -14,5 ntg 3,5 gewicht 83.5 streef 80 Takhen streef 27.1 af -18.9 ntg 8.2 gewicht 93.2 streef 85 Patroeschka streef 16 af -6,0 ntg 10 gewicht 86 streef 70 Panda86 streef 22,2 af 19 ntg 3,2gewicht 83,2 streef 80 HuiBooBee streef 19,8 af 0.0 ntg 19,8 gewicht 109,8 streef 90 Mamavanjuulstreef 15af 9,0 ntg 2,0 gewicht 76,0streef 74 Jeluna streef 35af -33,0 ntg 2,0 gewicht 118 streef 83 Mamamarije streef 8 af 0ntg 8 gewicht 73 streef 65 Lauwie streef 23,4 af 21,8 ntg 1,6gewicht 65,6streef 64 Naatje streef 18.2 af -3.5 ntg 14.7 gewicht 74.7 streef 60 2babygirls streef 20.0 af -2.0 ntg18.0 gewicht 85.0 streef 65 Debby82 streef 31,9 af -20,5 ntg 11,4 gewicht 71,4 streef 60 Luukske streef 34.7 af -20,2 ntg 14,5 gewicht 96,5 streef 82 Nieuws streef 45 af -10.7 ntg 36.? gewicht 99.2 streef 65 Bereke streef 22,7 af 0 ntg 22,7 gewicht 90,7 streef 68 Humbly89 streef 30,0 af -13,7 ntg 16,3 gewicht 96,3 streef 80 Troetelbeertjes streef 20 af -11,4 ntg 8,6 gewicht 75,6 streef 67 Shirley1987 streef 41,2 af -15,7 ntg 25,5 gewicht 84,5 streef 59 Troelala21 streef 32,9 af -3,6 ntg 29,3gewicht 92,3 streef 63 Loesie1982 streef 21.3 af -0 ntg 21.3 gewicht 96.3 streef 75 Mangoo streef 20.0 af -6 ntg 14.0 gewicht 89.0 streef 75
Mandiie: wellicht is het handig om ten gaan rennen met evy? op Rennen met Evy kun je het downloaden. Langzaam bouw je je conditie op tot je 5 km aan 1 hard kunt lopen Mijn ervaring is dat als je gewoon gaat rennen en na 10 minuten bij wijze van helemaal afgepeigerd bent dat ik dan opgeef omdat het niks aan is. Maar met rennen met Evy is het makkelijk vol te houden, je hebt muziek onderweg, er wordt precies verteld wanneer je moet rennen en wanneer wandelen. Ideaal Troetelbeertjes: Ik laat de thee nu even een paar dagen staan, bij mij lijkt het geen effect te hebben en ik raak er van verstopt ook lijk ik er juist meer trek van te krijgen. Mandiie; De werking van Nan Yu Thee De afslankende kruidenthee is genezend, natuurlijk én versnelt het afvalproces. Het werkt: stimulerend voor je spijsvertering bevorderend voor de werking van je darmen afremmend voor je hongergevoel zuiverend voor je darmen stimulerend voor je vetverbranding reinigend voor je bloed verlagend voor je cholesterolgehalte versterkend voor je immuunsysteem vanzelfsprekend gewichtsbeperkend Islah, wat goed zeg! Hoe heb je dat gedaan? Ik ben deze week maar 800 gram afgevallen, valt me tegen.
Bedankt dames voor het welkom Ik ga hier zeker heel veel meekletsen! In woon in Dronten, dus helaas niet echt om de hoek! Maar wel een uitdaging om naar elkáár toe te lopen
... Ja, toch is dat echt zo he! Als je allemaal in hetzelfde schuitje zit! Laten we met z'n allen de rest maar een poepie ruiken, wij kunnen het
Ik doe geen weight watchers (zoals de meesten hier) maar probeer gewoon op mijn eten te letten. Dus minder grote porties en gezonder dan voorheen. Weinig vet, weinig suiker e.d. En ik eet 3 maaltijden per dag + 2 tussendoortjes. Probeer daarbij veel water/kruidenthee te drinken.